Triki in nasveti za podjetnike: je “vsebina” res tako pomembna?

Kako si v nepregledni množici spletnih ponudnikov priboriti zaupanje strank? Skrivnost je v dobrem vsebinskem marketingu.

Potencialne stranke so na spletu ves čas le za nekaj klikov oddaljene od nakupa našega izdelka ali storitve. Toda prav v tem trenutku imajo na voljo tudi ponudbo vseh konkurenčnih podjetij. Tu nastopi moč vsebinskega marketinga, s katerim (z)gradimo odnos s potencialnim kupcem.

Zgodbe povezujejo

Živimo v času bliskovite rasti spletne prodaje. A prisotnost na spletu je le prvi korak, saj v neskončni poplavi informacij ni dovolj, da zgolj naznanimo svoj obstoj. Tu nastopi moč zgodb. Te pritegnejo pozornost, povezujejo in angažirajo.

Za podjetjem se skriva zgodba o predanosti in vrednotah, blagovna znamka pa ima številne prednosti in vrline, ki bodo strankam olajšale probleme. Vse to lahko potencialnim kupcem povemo s pomočjo koristnih in kakovostnih vsebin, ki jih predstavimo na različnih digitalnih kanalih.

Z vsebinskim marketingom stranko nagovarjamo z uporabnimi informacijami, ki niso neposredno prodajno naravnane. Obširneje in bolj poglobljeno ji predstavimo tematike z našega profesionalnega področja, ali pa, nenazadnje, z našimi vsebinami poskrbimo za zabavo. S tem ustvarjamo dodano vrednost, ki jo stranka tudi prepozna.

S pomočjo vsebin nas stranka lahko spozna in začuti, grajenje tovrstnega odnosa pa vodi k lojalnosti. Ko pride čas za nakup, postanemo prva izbira. Prav zato velikokrat pravijo, da je vsebina kraljica.

S pravo vsebino na prave kanale

Z vsebinami nagovarjamo našo idealno stranko. Raziščemo in testiramo, kaj učinkovito pritegne njeno pozornost, kaj jo obremenjuje, česa si želi. Odnos gradimo tako s potencialnimi kupci, ki šele začenjajo raziskovati kako rešiti svoj problem, kot tudi z že obstoječimi strankami, s katerimi bi želeli zgraditi še močnejše zaupanje.

Kako pa vsebino ponudimo? Vsak format ima svoje prednosti in zakonitosti, ključno pa je, da z njim uspešno dosežemo in nagovorimo stranko. Izbira je zelo raznolika.

  • blog zapisih lahko poglobljeno predstavimo izbrane teme.
  • Na socialnih omrežjih stranke informiramo in/ali zabavamo na veliko različnih načinov, hkrati pa z njimi tudi lahko neposredno komuniciramo.
  • e-mail sporočilih gradimo pristen in dolgotrajen odnosobveščamo o novostih in posebnih ponudbah, nagovarjamo ob posebnih priložnostih in razveseljujemo z dobrimi zgodbami.
  • Na voljo imamo tudi video posnetkeinfografikewebinarje, e-knjigepodkaste, ter celo knjigerevije ali dogodke.

Možnosti je zelo veliko, enako zgodbo pa lahko ubesedimo na več različnih načinov – izberemo tistega, ki najbolj ustreza formatu vsebine. Ustvarjanje vsebin je torej dinamično področje, kjer izrazimo svojo ustvarjalnost.

Kaj pa rezultati?

Uspešno izpeljana strategija vsebinskega marketinga obljublja tri pomembne koristi: prodaja se izboljšastroški se zmanjšajo, pridobljene stranke pa postanejo lojalne.

Izboljšanje prepoznavnosti blagovne znamke na trgu, povišanje prihodkov in povečanje konverzij so dobrodošli kazalniki uspeha, ki imajo dolgotrajne učinke. »Vsebina« se torej tudi dobesedno splača.

Kako se lotiti vsebinskega marketinga?

Odgovori podjetij, zakaj se izogibajo vsebinskemu marketingu, ponavadi zvenijo takole: »ne znamo«, »ni denarja« in »ni časa«. A uspešno izveden vsebinski marketing je dandanes eno ključnih področij, pomembnih za poslovanje podjetja. Tu vskoči Agencija Pakt, ki dosega na področju vsebinskega marketinga odlične rezultate.

Avtorica: Maja Šter

Tagi