Koledar dogodkov

  • čet
    24
    Jun
    2021
  • čet
    24
    Jun
    2021
    18:00Mestni kino Domžale

    Prosimo vas, da si pred obiskom Mestnega kina Domžale preberete zavihek Varno v kino.

    Javnih kulturnih prireditev se v skladu z Odlokom o začasni omejitvi ponujanja kulturnih storitev lahko udeležijo le gledalci, ki izpolnjujejo predpisane pogoje glede testiranja, cepljenja oziroma prebolevnosti virusa SARS-CoV-2. Obvezno je nošenje zaščitnih mask.

     

    Ulični fotograf, ki ga gospodovalna babica priganja k poroki, prepriča plaho dekle iz premožnejše družine, da se izdaja za njegovo zaročenko. Kljub velikim kulturnim razlikam se par zbliža, nepričakovano prijateljstvo pa obrne na glavo njun pogled na svet. Film Ritesha Batre (Okus po ljubezni) je nežna, nostalgična in humorja polna romanca o dveh osamljenih dušah, ki se srečata na kaotičnih ulicah Mumbaja.

    Premieri filma je sledil pogovor z režiserjem Riteshem Batro, ki ga je moderirala Varja Močnik.

    Vstopnice za spletni ogled filma so na voljo za nakup do 23. junija, v dvorani pa si film lahko ogledate 9. in 24. junija.

    iz prve roke
    »Situacija v Indiji je danes res zanimiva. Ko sem odraščal – in verjetno stoletja pred tem –, so ljudje vedno postavljali družino na prvo mesto. Šele nedavno so začeli razmišljati o sebi kot o posameznikih in ne zgolj kot o članih družine. To je postal eden osrednjih konfliktov v sodobni indijski družbi. /…/ Navdihnili so me osladni bollywoodski muzikali, ki sem jih v Indiji gledal kot otrok. Večinoma je šlo za nekakšne priredbe Shakespearjeve Ukročene trmoglavke in zgodba se je običajno vrtela okoli revnega fanta, ki je bil recimo avtomehanik, in vročekrvnega bogatega dekleta. /…/ Pomislil sem: kaj če bi vzel to idejo in jo spremenil v nekaj bolj resničnega in organskega? /…/ Najboljši filmi so zabavni, z vsaj enim prizorom, ki gledalca pošteno nasmeje, hkrati pa primerno romantični. To je bil tudi moj cilj, a namesto tipične melodrame sem si zamislil zelo realistično zgodbo o ljudeh, ki živijo v današnjem Mumbaju. /…/ Film govori o hrepenenju; hrepenenju po drugem času, po drugačnem življenju, po drugačnih možnostih. /…/ Ti liki bi bili bolj srečni v nekem drugem času: ko je bilo življenje bolj preprosto, ko je čas tekel počasneje. Naš digitalni svet je postal neobvladljiv, vse se dogaja tako hitro. Upam, da se bo ljudem, ki si bodo film prišli ogledat v kinodvorano, čas malce upočasnil. /…/ Mislim, da filmi ne bi smeli končati svojega življenja v kinematografih. Gledalci bi jih morali vzeti s seboj domov. O njih bi morali razmišljati tudi po zaključni špici. Upam, da bodo ljudje vzeli ta film s seboj domov.« Ritesh Batra
    portret avtorja
    Ritesh Batra (rojen leta 1979 v Mumbaju) je za svoj celovečerni prvenec Okus po ljubezni (2013) poleg številnih drugih priznanj prejel nagrado občinstva na Tednu kritike v Cannesu. Film smo si lahko ogledali tudi v Mestnem kinu Domžale. Sledila sta filma Our Souls at Night (2017) z Robertom Redfordom in Jane Fonda ter The Sense of an Ending (2017) z Jimom Broadbentom in Charlotte Rampling. Fotograf, ki smo si ga lahko ogledali tudi na zadnjem Liffu, je režiserjev četrti celovečerec.
    odmevi medijev
    »Potrpežljivi gledalci, naklonjeni globoko občutenim filmom, ki si vzamejo čas (v dobrem smislu), da povedo majhno, človeško, domačo zgodbo, bodo v Fotografiji Ritesha Batre našli očarljivo in vznemirljivo popotovanje.« Gary Goldstein, Los Angeles Times
    »/…/ enigmatično premišljevanje o naključnih srečanjih in neizrečenih besedah.« Peter Bradshaw, The Guardian
    »Ko na koncu filma lika zapuščata kino, eden od njiju reče: 'Te filmske zgodbe so danes vse enake.' Že mogoče, da so zgodbe enake, a čudovito je videti film, ki najde nov način, kako jih povedati.« Nell Minow, RogerEbert.com
    »Fotograf je film sprave; lika ne iščeta le sorodne duše, najti skušata tudi ravnotežje med tradicijo in modernostjo, med družino in lastnimi željami, med podobo in resničnostjo. Morda zgodba res zveni predvidljivo, a Batra se izogne žanrskim klišejem, banalnim šalam in razkazovanju čustev ter namesto tega ustvari razmišljujoč film, osredotočen na notranja življenja protagonistov.« Joe Blessing, The Playlist
    »Že res, da je Fotograf staromoden film s predvidljivim razpletom, a njegova obrtniška plat je brezhibna, igralski nastopi so zadržani in všečni, poleg tega pa je nekaj razorožujočega v Batrovem toplem pogledu na svet, njegovi veri v človeka in zdravilno moč ljubezni. /…/ V teh mračnih, nemirnih časih je včasih v uteho in zadovoljstvo gledati, kako se dobre stvari dogajajo dobrim ljudem.« Ian Freer, Empire
    »Nežen, meditativen, poetičen film.« Anupama Chopra, Film Companion
    »Zgodbo, ki na papirju morda deluje obrabljeno in trapasto, Batra spremeni v čudovit film, prežet z vzdušjem nežne melanholije.« Caryn James, The Hollywood Reporter
    »Fotografija presega običajne portrete mesta, kjer domuje Bollywood. To je ljubezensko pismo Mumbaju, oda njegovim preprostim užitkom.« Aparita Bhandari, Paste
  • čet
    24
    Jun
    2021
    19:30Kulturni dom Radomlje

  • čet
    24
    Jun
    2021
  • čet
    24
    Jun
    2021
    20:30Mestni kino Domžale

    Prosimo vas, da si pred obiskom Mestnega kina Domžale preberete zavihek Varno v kino.

    Javnih kulturnih prireditev se v skladu z Odlokom o začasni omejitvi ponujanja kulturnih storitev lahko udeležijo le gledalci, ki izpolnjujejo predpisane pogoje glede testiranja, cepljenja oziroma prebolevnosti virusa SARS-CoV-2. Obvezno je nošenje zaščitnih mask.

    Cassie, falirana študentka medicine, zaznamovana z zločinom nad njeno študijsko prijateljico Nino, se dobro zaveda, da se nekatere rane nikoli ne zacelijo. Včasih obetavna študentka sedaj živi doma pri starših in dela v kavarni, ponoči pa živi dvojno življenje. S svojo bolečino in čistvenimi ranami se spopada tako, da se izzivalno oblečena po barih in diskotekah pretvarja, da je mrtvo pijana, ranljiva in nemočna. Pretkano pametna in nadležno zvita, kot volk v ovčji koži, preži na oportunistične moške, ki jo hočejo izkoristiti, dokler ne sreča bivšega sošolca, prijaznega in čutečega pediatra Ryana. Nepričakovano srečanje ji bo dalo priložnost, da odpravi napake iz preteklosti.
    Nagrade: Oskar 2021 za najboljši scenarij, BAFTA 2021 za najboljši scenarij in britanski film leta
  • pet
    25
    Jun
    2021
    16:30Center za mlade Domžale - spletna vadba

    V Centru za mlade Domžale migamo! Tudi v juniju nadaljujemo z vadbo pilatesa.

    Pilates poteka ob torkih (18:00-19:00) in petkih (16:30-17:30), vodi Sara Jeromel, inštruktorica pilatesa.

    Vadba je namenjena mladim med 15. in 30. letom. Obvezne so predhodne prijave na info@czm-domzale.si ali 040 255 568. V času epidemije vadba poteka preko spleta in je brezplačna.

  • pet
    25
    Jun
    2021
    18:00Mestni kino Domžale

    Prosimo vas, da si pred obiskom Mestnega kina Domžale preberete zavihek Varno v kino.

    Javnih kulturnih prireditev se v skladu z Odlokom o začasni omejitvi ponujanja kulturnih storitev lahko udeležijo le gledalci, ki izpolnjujejo predpisane pogoje glede testiranja, cepljenja oziroma prebolevnosti virusa SARS-CoV-2. Obvezno je nošenje zaščitnih mask.

    Starega laanškega princa Laurenta naplavi na obalo oddaljene dežele, kjer ga najde dvanajstletni Tom. Zatočišče dobi v zapuščenem muzeju, kjer Tom prebiva s staršema znanstvenikoma innjuno pomočnico. Profesor se nemudoma loti preučevanja. Princa natančno opazuje od blizu in daleč, skuša razumeti njegov jezik, izvedeti vse o njegovi deželi, običajih in kulturi. Končno bo lahko svetu znanstvenikov dokazal, da obstajajo poleg njihove tudi druge opičje civilizacije! Vendar princa iz oddaljene dežele znanost ne more povsem razumeti. Videti je, da ga zares lahko razume le mladi Tom. Njuna radovednost in čudenje nad drug drugim sta brezmejna in med njima se hitro splete nežna prijateljska vez. Vendar pa prinčeve drugačnosti ne sprejemajo vsi tako odprto, še najmanj pa širša znanstvena skupnost. Tom in princ bosta morala pobegniti in se podati na nadaljnje odkrivanje čudovito pisanega in prepletenega sveta.
    portret avtorjev
    Jean-François Laguionie (1939, Besançon) je francoski animator, režiser in producent, ki je prve filme ustvarjal pod mentorstvom slovitega francoskega mojstra animiranega filma Paula Grimaulta. Za svoja dela, v katerih ostaja zvest predvsem risani tehniki, je prejel številne nagrade, med drugim zlato palmo za najboljši kratki film za La Traversée de l’Atlantique à la rame (1978) leta 1978 v Cannesu in veliko nagrado za film La Demoiselle et le violoncelliste (1965) leta 1965 v Annecyju.
    Xavier Picard (1962, Reims) je francoski režiser in producent animiranih filmov. V izjemno plodoviti mednarodni karieri je ustvaril za več kot 300 ur animiranih filmov, ki so bili predvajani v več kot 100 državah. Njegovi najodmevnejši deli sta celovečerni film za otroke Mumin na Azurni obali (2014), ki smo si ga lahko ogledali tudi v Domžalah, in TV-serija Odd Family (2005). Prinčevo potovanje (2019) je najnovejši celovečerec, pri katerem je sodeloval kot sorežiser.
    iz prve roke
    »Z Anik Le Ray [soscenaristko] sva menila, da bo bolje in zabavneje, če moči v tem fiktivnem svetu ne dava v roke vojaški ali politični oblasti, temveč Akademiji znanosti, ki je glede odnosa med opicami in naravo neomajna. Poleg tega sva to ‘moderno skupnost’ morala umestiti v neko obdobje, ji pripisati neki slog in jasno izoblikovano vedenje, kar bi nas spominjalo na lastno zgodovino. Izbrala sva konec 19. stoletja, saj je človek takrat dosegel vrh svojega občutka večvrednosti v primerjavi z naravo in s tistimi, ki po njegovem mnenju niso dosegli enake razvojne ravni.« Jean-François Laguionie
    odmevi medijev
    »Prinčevo potovanje je sosledje pustolovščin, ki poudarjajo prijateljstvo med generacijami in potrebo po strpnosti do drugih ter želijo usmeriti pozornost v to, kar opice (in ljudi) združuje, ne pa v tisto, kar jih razdvaja.« Allan Hunter, Screendaily
    »To je prepričljiva, nežna in premišljena študija ksenofobije v fantazijskem kontekstu, ki jo odlikujeta eleganten in prefinjen slog animacije ter milozvočna glasbena oprema. /…/ Opice, ki bodo navdušile vso družino.« Josh Slater-Williams, SciFiNow
    »Prinčevo potovanje s tehtnimi argumenti in izrazito jesensko vizualno podobo zagovarja stališče, da je naš čut za civilizacijo že mrtev – in da je čas, da poiščemo alternativo. To slutimo že od vsega začetka, a je dobro, da se na velikem platnu odvije pred našimi očmi.« Vassilis Kroustallis, Zippyframes
  • pet
    25
    Jun
    2021
    20:00Ploščad pred župnijskim domom v Ihanu

  • pet
    25
    Jun
    2021
    20:30Mestni kino Domžale

    Prosimo vas, da si pred obiskom Mestnega kina Domžale preberete zavihek Varno v kino.

    Javnih kulturnih prireditev se v skladu z Odlokom o začasni omejitvi ponujanja kulturnih storitev lahko udeležijo le gledalci, ki izpolnjujejo predpisane pogoje glede testiranja, cepljenja oziroma prebolevnosti virusa SARS-CoV-2. Obvezno je nošenje zaščitnih mask.

    V letu 2020 bo ponovno onemelo Tiho mesto. Zgodba o družini, ki je v postapokaliptičnem svetu prisiljena živeti v tišini in se sporazumeva z znakovnim jezikom, da jih ne bi odkrile pošasti z izjemnim sluhom, je izvirna, napeta in nadvse novodobna, čeprav vsebuje številne elemente klasičnih grozljivk. A kot je zaupal Krasinski, se pri ustvarjanju nadaljevanja ni držal recepta grozljivk in srhljivk, v katerih se običajno nadaljuje zgodba glavnega junaka ali zlobneža, temveč se je osredotočil na novince in svet, v katerem živijo. Ali je morda še kdo preživel apokalipso in se mora skrivati pred pošastmi z izjemnim sluhom, kakor družina iz prvega dela, se je vprašal režiser in namignil, da bosta imela Murphy in Hounsou večjo vlogo, kot jima morda kdo pripisuje.

     

  • sob
    26
    Jun
    2021
    8:00Začetek pri gasilskem domu Ihan