Koledar dogodkov

  • tor
    08
    Jun
    2021
    18:00Center za mlade Domžale - spletna vadba

    V Centru za mlade Domžale migamo! Tudi v juniju nadaljujemo z vadbo pilatesa.

    Pilates poteka ob torkih (18:00-19:00) in petkih (16:30-17:30), vodi Sara Jeromel, inštruktorica pilatesa.

    Vadba je namenjena mladim med 15. in 30. letom. Obvezne so predhodne prijave na info@czm-domzale.si ali 040 255 568. V času epidemije vadba poteka preko spleta in je brezplačna.

  • tor
    08
    Jun
    2021
    20:30Mestni kino Domžale

    Prosimo vas, da si pred obiskom Mestnega kina Domžale preberete zavihek Varno v kino.

    Javnih kulturnih prireditev se v skladu z Odlokom o začasni omejitvi ponujanja kulturnih storitev lahko udeležijo le gledalci, ki izpolnjujejo predpisane pogoje glede testiranja, cepljenja oziroma prebolevnosti virusa SARS-CoV-2. Obvezno je nošenje zaščitnih mask.

    V današnjem Iranu se štirje posamezniki vsak na svojem koncu znajdejo v razcepu med izvrševanjem črke zakona in sočutjem do sočloveka. Hashmat je družinski oče, čigar služba je v popolnem nasprotju s toplino, s kakršno je obdan v domačem krogu. Pouya je vojak, ki so mu naročili, da mora obesiti ujetnika, a mu vest ne dovoli, da bi sledil ukazu. Spet drugje vojak Javad tridnevni dopust preživlja z dekletom, a njegova služba vse bolj ogroža njuno skupno prihodnost. In na koncu je tu še Darya, ki se kljub miroljubni naravi sooča s temačno družinsko skrivnostjo. Ti protagonisti s svojimi dejanji odločijo, kako njihova okolica ohrani nekatere najpomembnejše človeške vrednote.

    Vstopnice za spletni ogled filma so na voljo za nakup do 16. junija, v dvorani pa si film lahko ogledate 8. in 23. junija.

    Premieri filma je sledil pogovor z režiserjem Mohammadom Rasoulofom, ki ga je moderirala Varja Močnik.

    iz prve roke
    "Želel sem se osrediniti na vprašanje odgovornega dejanja v zvezi z upoštevanjem ali neupoštevanjem odredb totalitarne oblasti. Poglavitna zamisel je bila ustvariti zapleteno dogajanje, v katerem se na ozadju totalitarne vladavine zrcali soočenje med nasprotujočima si družbenima vrednotama. Na primer, državljansko spoštovanje zakonov velja za družbeno vrlino, vendar v sistemu totalitarne države zakonodaja postane orodje za zatiranje ljudi. Spoštovanje nekaterih od teh zakonov je v očitnem nasprotju s človeškimi vrednotami. V teh okoliščinah me je zanimala razlika med ukloniti se ali nasprotovati." Mohammad Rasoulof
  • tor
    08
    Jun
    2021
    23:59spletni kino

    Prosimo vas, da si pred obiskom Mestnega kina Domžale preberete zavihek Varno v kino.

    Javnih kulturnih prireditev se v skladu z Odlokom o začasni omejitvi ponujanja kulturnih storitev lahko udeležijo le gledalci, ki izpolnjujejo predpisane pogoje glede testiranja, cepljenja oziroma prebolevnosti virusa SARS-CoV-2. Obvezno je nošenje zaščitnih mask.

    Luc, sin podeželskega mizarja, prispe v Pariz, da bi opravljal sprejemni izpit na prestižni šoli umetnostne obrti. Na avtobusni postaji ogovori mladenko po imenu Djemila, s katero se zaplete v kratko romanco. ‘Nikoli te ne bom pozabil,’ ji dahne, ko se čez nekaj dni odpravlja nazaj domov. Kmalu po vrnitvi v očetovo hišo pa naleti na svojo srednješolsko ljubezen …

    Vstopnice za spletni ogled filma so na voljo za nakup do 30. junija.

    iz prve roke
    »Mladi igralci in veterani v ekipi so se na snemanju odlično ujeli. Seveda pa ne smemo pozabiti na Andréja Wilmsa, veterana med igralci – med tem velikim umetnikom in tistimi, ki so prvič nastopali v filmu oziroma so šele na začetku kariere, je vladalo čudovito spodbudno vzdušje. /…/ Zame je ravno tako navdihujoče delati z igralci pri dvajsetih kot s starimi mački. /…/ Wilms je res izjemen. /…/ Velik umetnik je, tako kot moj oče. V Soli solza sem slikal sina in očeta, pri tem pa me je vodila identifikacija tako s sinom kot z očetom. Čustvene vezi v svojih filmih običajno gradim na predzavestni ravni; ta proces mi ni vedno povsem jasen, kot bi me poganjal nekakšen latentni spomin, ki ga ni mogoče razložiti – in prav to daje mojim prizorom ton. /…/ Filmi, ki sugerirajo neko misel, so najlepši. Vendar nikoli ne vem, kako bo to učinkovalo na gledalce. Včasih sem zelo negotov: ali imam prav, da snemam črno-belo, na filmski trak …? Snemanje v črno-beli tehniki mi je v velik užitek, vendar pa včasih, kadar gledam sodobne črno-bele filme, opazim retro pristop, ki mi ni všeč. Po drugi strani pa črno-bela fotografija igralca očisti vseh vlog, ki jih je odigral v barvah. /…/ Mizarska obrt je zelo slikovita, ves tisti chiaroscuro očetove delavnice … Zelo rad snemam na tak način in prav zato sem izbral Renata Berto: eden redkih snemalcev je, ki znajo delati s chiaroscurom. /…/ Snemanje filmov je – veliko bolj, kot si ljudje predstavljajo – stvar potez. Zato me spominja na slikanje, na slikarske poteze. Poleg tega je tudi mnogo bolj instinktivno, kot si ljudje mislijo. Včasih narediš posnetek in – ne veš zakaj, ampak deluje. Film Sol solza sem snemal v duhu ‘ne vem, kako naj to naredim’. In mislim, da je delovalo: uspelo mi je posneti film, ki ves čas ostaja nedolžen.« Philippe Garrel
    portret avtorja
    Philippe Garrel, rojen leta 1948 v Parizu, velja za večnega sopotnika francoskega novega vala in enega skritih zakladov francoske kinematografije. V šestdesetih letih se je filmsko udejstvoval kot član avantgardne francoske skupine Zanzibar, ki je senzibilnost in novo odkrite svoboščine novega vala križala z radikalno političnimi (levičarskimi) in avantgardnimi taktikami ter zato ostajala na obrobju kritiške prepoznave. Njegovi filmi so sestavljeni iz bežnih trenutkov vsakodnevne intime in odtujenosti, pri čemer sta ta dva motiva pogosto neločljivo prepletena.
    Garrel je prejel številne nagrade na prestižnih mednarodnih festivalih. Leta 1991 mu je film J’entends plus la guitar, posvečen njegovi nekdanji ljubezni, znameniti pevki Nico, prinesel srebrnega leva za najboljšo režijo v Cannesu, uspeh, ki ga je leta 2005 ponovil s filmom Navadna ljubimca (Les amants réguliers). Slednji je napol avtobiografska pripoved o zapravljenih iluzijah revolucionarnega leta 1968, pri kateri je režiser v glavno vlogo (samega sebe) postavil kar svojega sina Louisa Garrela. Ta je (tokrat v vlogi svojega deda, igralca Mauricea Garrela) nastopil tudi v Ljubosumju (La jalousie, 2013), prvem delu tako imenovane »trilogije o ljubezni«. Drugi del trilogije V senci žensk (L’ombre des femmes, 2015) je leta 2015 odprl sekcijo Štirinajst dni režiserjev festivala v Cannesu, dve leti kasneje pa je v isti sekciji nagrado SACD prejel zaključni del trilogije L’Amant d’un jour (2017).
    Film Sol solza je bil premierno prikazan na festivalu v Berlinu.
    odmevi medijev
    »Sol solza, črno-beli bildungsroman, je pravi ‘vajeniški’ film, v katerem se liki učijo obrti, življenja in ljubezni. /…/ Garrel, čigar poteze spominjajo na gravuro ali bolje jedkanje, s pomočjo fotografije Renata Berte ujame milino nasmeha, nerodnost vedenja in lepoto ženskega telesa ob zori – pri čemer pripovedi nikoli ne prekinja slika; posnetek nikoli ni zgolj v službi zgodbe. Graver (ali jedkar) Garrel je tako nekje na pol poti med filmskim ustvarjalcem in mizarjem (rokodelcem). Ni namreč treba biti strokovnjak ‘garrelovskih znanosti’, da bi razumeli avtobiografsko razsežnost filma, ki se posveča prenašanju znanja in konča z očetovo smrtjo. /…/ In ker smo že omenili umetniško zvrst, ki je bila nekoč zelo cenjena, čeprav velja za drugorazredno, je treba jasno povedati: pričujoči film je mojstrovina majhnega mojstra – ti so včasih največji umetniki.« Marc Cerisuelo, Positif
    »Vsak film je vedno tudi nagovor. Sol solza pripoveduje o ljubezni in prenašanju znanja. Ni treba posebej poudarjati, da gre tudi za poklon Mauriceu Garrelu: to je oda igralcu in vsem umetnikom, ki svojo umetnost ustvarjajo s ponižnostjo in znanjem obrtnikov iz prejšnjih časov.« Hava Sarfati, Bande à part
    »Odkar se je vrnil k večji varčnosti, ki je postala metoda (malo število likov, kratka snemanja, kratki filmi) – se pravi od Ljubosumja naprej – Philippe Garrel klesti, reže ali pa se preprosto podaja naravnost v (brezčasno) jedro tistega, kar intimno povezuje ljubimce. /…/ Film Sol solza je študija, v kateri govorica telesa pove več kot vsa psihologija (ni naključje, da Garrel – kot je pri prvi montaži počel tudi Rohmer – delovne posnetke vedno pregleduje brez zvoka). Zgodba o čustvih – režiserjeva dolgoletna tema – namreč ni sestavljena le iz izmenjanih besed, pač pa je zapisana s telesi, ki eno drugemu tu in tam odgovorijo.« Charlotte Garson, Cahiers du Cinéma
    »Filmi Philippa Garrela imajo edinstveno teksturo. Ta izhaja predvsem iz režiserjeve dolgoletne privrženosti črno-belemu filmu /…/, ki njegova dela umešča v čudno prostorsko-časovno dimenzijo, v Pariz, ujet med sence preteklosti in svetlobo današnjosti; privrženosti, ki je v današnjem času digitalne preobrazbe že sama po sebi dejanje upora. /…/ Sol solza, režiserjev osemindvajseti celovečerec /…/, predstavlja lep primer omenjene teksture, ki jo zaznamujeta svojevrstna konsistenca in ton. Za film, katerega protagonist je rokodelec, ta ljubezen do materije ni naključna. In ker gre za režiserja, ki film razume kot rokodelstvo, je Sol solza zagotovo treba brati kot nekakšno izpoved umetniškega creda.« Mathieu Macheret, Le Monde
    »/…/ moralna zgodba brez obsojanja, ki v sebi nosi bistvo življenja (ljubezenski zmenki, poljubi, ples, objemi) in senco smrti /…/. ‘Tu nisem domač,’ reče Luc na začetku filma. In Garrel pred nami razgrne prav ta slepi vstop v romantično življenje, napovedujoč polom, kadar ‘manjkajo kotniki’ in kadar prezremo ali pozabimo izkušnje prejšnjih generacij.« Fabien Lemercier, Cineuropa
    »Film se poleg vsega ponaša tudi z enim najboljših plesnih prizorov v zadnjem času.« Richard Brody, The New Yorker
  • sre
    09
    Jun
    2021
    07:15 - 12:45Športni park Domžale pri drsališču

    Zdravstveni dom Domžale organizira množično presejalno testiranje SARS-CoV-2 s hitrimi antigenskimi testi za občane občin Domžale, Lukovica, Mengeš, Moravče in Trzin.

    Testiranje bo potekalo v Domžalah v Športnem parku pri drsališču, in sicer:

    • ponedeljek, 7. 6. 2021, med 8.30 in 12:45 uro ter med 14.00 in 19:00 uro
    • torek, 8. 6. 2021, sreda, 9. 6. 2021 in četrtek, 10. 6. 2021 med 7.15 in 12.45 uro
    • petek, 11. 6. 2021, med 7.15 in 13.00 uro

    Na testiranje se ni potrebno posebej naročiti. S seboj imejte osebno izkaznico in kartico obveznega zdravstvenega zavarovanja.

    V kolikor bi potrebovali potrdilo o testiranju je le-to plačljivo, in sicer znaša cena potrdila 10 EUR. Plačilo je možno samo s plačilnimi karticami.

    Ker je interes za testiranje izredno velik, na lokacijo ne hodite zadnje minute pred zaprtjem obratovanja, temveč pridite vsaj 15 minut do 14. ure. V nasprotnem primeru se zaradi prevelikega števila čakajočih lahko zgodi, da testiranja tisti dan ne boste mogli opraviti.

     

  • sre
    09
    Jun
    2021
    19:00Center za mlade Domžale - spletna vadba

    V Centru za mlade Domžale migamo! Tudi v juniju nadaljujemo z vadbo joge.

    Joga poteka ob sredah (19:00-20:00) pod vodstvom Špela Kren, učiteljica hatha joge.

    Vadba je namenjena mladim med 15. in 30. letom. Obvezne so predhodne prijave na info@czm-domzale.si ali 040 255 568. V času epidemije vadba poteka preko spleta in je brezplačna.

     

  • sre
    09
    Jun
    2021
    19:30Park Martina Krpana Domžale

    Vsako leto lahko poleti brezplačno spoznate tehnike (Zhineng) Qigonga Modrosti, ki deluje na fizični, čustveni in mentalni nivo posameznika. Društvo za kakovost življenja Leteča želva na takšen način predaja širši družbi svoj delček znanja o kakovostnem preživljanju prostega časa in skrbi za sebe.

    V poletnem druženju bomo izvajali metodo Zdravilni gong, ki vpliva na:

    • naš živčni sistem, saj razgibamo vratno, prsno in ledveno hrbtenico,
    • dviguje imunski sistem,
    • sprosti um in umiri čustva,
    • nas napolni z energijo,
    • omogča hitrejše okrevanje pri poškodbah ali bolezni.

    Lepo vabljeni da se nam pridružite na brezplačni vadbi, ki bo potekala celo poletje od junija do avgusta 2021, ob sredah med 19.30 - 20.30 uro.

    Dobimo se pri ognjišču na sredini parka Martina Krpana v Domžalah.

    Uživajmo poletje!

    Društvo Leteča želva

     

  • sre
    09
    Jun
    2021
    20:30Mestni kino Domžale

    Prosimo vas, da si pred obiskom Mestnega kina Domžale preberete zavihek Varno v kino.

    Javnih kulturnih prireditev se v skladu z Odlokom o začasni omejitvi ponujanja kulturnih storitev lahko udeležijo le gledalci, ki izpolnjujejo predpisane pogoje glede testiranja, cepljenja oziroma prebolevnosti virusa SARS-CoV-2. Obvezno je nošenje zaščitnih mask.

     

    Ulični fotograf, ki ga gospodovalna babica priganja k poroki, prepriča plaho dekle iz premožnejše družine, da se izdaja za njegovo zaročenko. Kljub velikim kulturnim razlikam se par zbliža, nepričakovano prijateljstvo pa obrne na glavo njun pogled na svet. Film Ritesha Batre (Okus po ljubezni) je nežna, nostalgična in humorja polna romanca o dveh osamljenih dušah, ki se srečata na kaotičnih ulicah Mumbaja.

    Premieri filma je sledil pogovor z režiserjem Riteshem Batro, ki ga je moderirala Varja Močnik.

    Vstopnice za spletni ogled filma so na voljo za nakup do 23. junija, v dvorani pa si film lahko ogledate 9. in 24. junija.

    iz prve roke
    »Situacija v Indiji je danes res zanimiva. Ko sem odraščal – in verjetno stoletja pred tem –, so ljudje vedno postavljali družino na prvo mesto. Šele nedavno so začeli razmišljati o sebi kot o posameznikih in ne zgolj kot o članih družine. To je postal eden osrednjih konfliktov v sodobni indijski družbi. /…/ Navdihnili so me osladni bollywoodski muzikali, ki sem jih v Indiji gledal kot otrok. Večinoma je šlo za nekakšne priredbe Shakespearjeve Ukročene trmoglavke in zgodba se je običajno vrtela okoli revnega fanta, ki je bil recimo avtomehanik, in vročekrvnega bogatega dekleta. /…/ Pomislil sem: kaj če bi vzel to idejo in jo spremenil v nekaj bolj resničnega in organskega? /…/ Najboljši filmi so zabavni, z vsaj enim prizorom, ki gledalca pošteno nasmeje, hkrati pa primerno romantični. To je bil tudi moj cilj, a namesto tipične melodrame sem si zamislil zelo realistično zgodbo o ljudeh, ki živijo v današnjem Mumbaju. /…/ Film govori o hrepenenju; hrepenenju po drugem času, po drugačnem življenju, po drugačnih možnostih. /…/ Ti liki bi bili bolj srečni v nekem drugem času: ko je bilo življenje bolj preprosto, ko je čas tekel počasneje. Naš digitalni svet je postal neobvladljiv, vse se dogaja tako hitro. Upam, da se bo ljudem, ki si bodo film prišli ogledat v kinodvorano, čas malce upočasnil. /…/ Mislim, da filmi ne bi smeli končati svojega življenja v kinematografih. Gledalci bi jih morali vzeti s seboj domov. O njih bi morali razmišljati tudi po zaključni špici. Upam, da bodo ljudje vzeli ta film s seboj domov.« Ritesh Batra
    portret avtorja
    Ritesh Batra (rojen leta 1979 v Mumbaju) je za svoj celovečerni prvenec Okus po ljubezni (2013) poleg številnih drugih priznanj prejel nagrado občinstva na Tednu kritike v Cannesu. Film smo si lahko ogledali tudi v Mestnem kinu Domžale. Sledila sta filma Our Souls at Night (2017) z Robertom Redfordom in Jane Fonda ter The Sense of an Ending (2017) z Jimom Broadbentom in Charlotte Rampling. Fotograf, ki smo si ga lahko ogledali tudi na zadnjem Liffu, je režiserjev četrti celovečerec.
    odmevi medijev
    »Potrpežljivi gledalci, naklonjeni globoko občutenim filmom, ki si vzamejo čas (v dobrem smislu), da povedo majhno, človeško, domačo zgodbo, bodo v Fotografiji Ritesha Batre našli očarljivo in vznemirljivo popotovanje.« Gary Goldstein, Los Angeles Times
    »/…/ enigmatično premišljevanje o naključnih srečanjih in neizrečenih besedah.« Peter Bradshaw, The Guardian
    »Ko na koncu filma lika zapuščata kino, eden od njiju reče: 'Te filmske zgodbe so danes vse enake.' Že mogoče, da so zgodbe enake, a čudovito je videti film, ki najde nov način, kako jih povedati.« Nell Minow, RogerEbert.com
    »Fotograf je film sprave; lika ne iščeta le sorodne duše, najti skušata tudi ravnotežje med tradicijo in modernostjo, med družino in lastnimi željami, med podobo in resničnostjo. Morda zgodba res zveni predvidljivo, a Batra se izogne žanrskim klišejem, banalnim šalam in razkazovanju čustev ter namesto tega ustvari razmišljujoč film, osredotočen na notranja življenja protagonistov.« Joe Blessing, The Playlist
    »Že res, da je Fotograf staromoden film s predvidljivim razpletom, a njegova obrtniška plat je brezhibna, igralski nastopi so zadržani in všečni, poleg tega pa je nekaj razorožujočega v Batrovem toplem pogledu na svet, njegovi veri v človeka in zdravilno moč ljubezni. /…/ V teh mračnih, nemirnih časih je včasih v uteho in zadovoljstvo gledati, kako se dobre stvari dogajajo dobrim ljudem.« Ian Freer, Empire
    »Nežen, meditativen, poetičen film.« Anupama Chopra, Film Companion
    »Zgodbo, ki na papirju morda deluje obrabljeno in trapasto, Batra spremeni v čudovit film, prežet z vzdušjem nežne melanholije.« Caryn James, The Hollywood Reporter
    »Fotografija presega običajne portrete mesta, kjer domuje Bollywood. To je ljubezensko pismo Mumbaju, oda njegovim preprostim užitkom.« Aparita Bhandari, Paste
  • sre
    09
    Jun
    2021
    23:59spletni kino

    Prosimo vas, da si pred obiskom Mestnega kina Domžale preberete zavihek Varno v kino.

    Javnih kulturnih prireditev se v skladu z Odlokom o začasni omejitvi ponujanja kulturnih storitev lahko udeležijo le gledalci, ki izpolnjujejo predpisane pogoje glede testiranja, cepljenja oziroma prebolevnosti virusa SARS-CoV-2. Obvezno je nošenje zaščitnih mask.

     

    Helmut Newton, rojen v bogati židovski družini, je odraščal v najbolj kreativnih in razvratnih letih Berlina. Kot najstnik je bil vajenec pri priljubljeni berlinski fotografinji Yvi, nakar je njegova družina tik pred drugo svetovno vojno zbežala in Newton je z zaročenko pristal v Avstraliji, kjer je delal kot komercialni fotograf.  Na njegovo ustvarjanje je močno vplivala estetika nacistične propagandne ustvarjalke Leni Riefenstahl, kar se je poznalo tudi ob njegovi selitvi v Pariz v šestdesetih letih, ko se je začel oddaljevati od omejitev modne fotografije in postal fotografska ikona.

    Vstopnice za spletni ogled filma so na voljo za nakup do 9. junija, v dvorani pa sil film lahko ogledate 10. in 21. junija.

  • sre
    09
    Jun
    2021
    23:59spletni kino

    Prosimo vas, da si pred obiskom Mestnega kina Domžale preberete zavihek Varno v kino.

    Javnih kulturnih prireditev se v skladu z Odlokom o začasni omejitvi ponujanja kulturnih storitev lahko udeležijo le gledalci, ki izpolnjujejo predpisane pogoje glede testiranja, cepljenja oziroma prebolevnosti virusa SARS-CoV-2. Obvezno je nošenje zaščitnih mask.

    GRACE JONES
    Sophie Fiennes nas odpelje na ekscentrično popotovanje s popkulturno ikono, ekstravagantno odrsko umetnico, androgeno glam-pop divo, divjo hedonistko, nepredvidljivo medijsko osebnostjo – vse to je Grace Jones. Režiserka nam namesto tradicionalne glasbene biografije ponudi portret, ki je prav tako eleganten, samosvoj in nekonvencionalen kot njegova protagonistka.
    45 LET
    Kate in Geoff sta ravno sredi priprav na 45. obletnico poroke, ko ju preseneti novica, da so v ledeniku v Švicarskih Alpah po petih desetletjih odkrili popolnoma ohranjeno truplo Geoffovega prvega dekleta – Katye. Globlje ko se par vrača v preteklost, bolj negotova je prihodnost.
    RESNICA
    Prvi film Hirokaza Koreede (Tatiči), posnet zunaj Japonske, je iskriva in igriva refleksija o razmerju med materjo in hčerko, v kateri prvič skupaj zaigrata legendarni Catherine Deneuve in Juliette Binoche.
    Vstopnice za spletni ogled filmov v paketu »LEPE IN POREDNE«: GRACE JONES, CHARLOTTE RAMPLING IN CATHERINE DENEUVE so na voljo za nakup do 9. junija.
  • sre
    09
    Jun
    2021
    23:59spletni kino

    Prosimo vas, da si pred obiskom Mestnega kina Domžale preberete zavihek Varno v kino.

    Javnih kulturnih prireditev se v skladu z Odlokom o začasni omejitvi ponujanja kulturnih storitev lahko udeležijo le gledalci, ki izpolnjujejo predpisane pogoje glede testiranja, cepljenja oziroma prebolevnosti virusa SARS-CoV-2. Obvezno je nošenje zaščitnih mask.

    DELO BREZ AVTORJA
    Za tujejezičnega oskarja in zlati globus nominirana drama Floriana Henckla von Donnersmarcka (Življenje drugih) z epskim zamahom objame tri desetletja nemške zgodovine in skozi napeto, vznemirljivo družinsko sago izriše posvetilo osvobajajoči moči umetnosti.
    BERGMAN: ENO LETO, ENO ŽIVLJENJE
    Režiserka Jane Magnusson vzame pod drobnogled leto 1957, eno najbolj plodnih v življenju in ustvarjanju Ingmarja Bergmana, ter skozi arhivske posnetke in številne intervjuje z režiserjevimi sodelavci in sopotniki razgali resničnega moža za mitsko podobo filmskega velikana.
    PONOVNI POGLED NA MODRI ŽAMET
    Trideset let po nastanku Lynchevega Modrega žameta nam Peter Braatz ponudi intimen vpogled v zakulisje snemanja te kultne mojstrovine. Impresionistični, poetični dokumentarec, ki ga je Braatz označil za "meditacijo o filmu", je kot potovanje, na katerem skupaj z režiserjem odkrivamo dolgo zakopani zaklad.
    Vstopnice za spletni ogled filmov v paketu UMETNIK NA DELU so na voljo za nakup do 9. junija.