Prvi domžalski hekaton – od izzivov do rešitev
Na domžalski obrtno podjetniški zbornici je v sodelovanju in ob finančni podpori Občine Domžale v začetku septembra potekal prvi domžalski hekaton, na katerem so udeleženci reševali izzive treh posebej izbranih podjetij. Da so iskali rešitve v pravo smer, so poskrbeli mentorji Corpohuba, ki so usmerjali udeležence, že več mesecev pred sklepnim dejanjem pa so skupaj z izbranimi podjetniki pilili njihove izzive. Zmagala je ekipa, ki je razmišljala »v imenu« Akademije za glas.
Okoli 15 udeležencev je dva dni reševalo naslednje izzive:
- Fortisspa d.o.o. je podjetje, ki se ukvarja z nego telesa. Njihov izziv se je glasil: »Inovativno do B2B strank in partnerjev«.
- Podjetje Koželj d.o.o. Dob odlikuje več kot 60-letna tradicija izdelovanja tinktur, krem in mazil iz zdravilnih rastlin, bogato paleto izdelkov pa so razširili še na FIZIO izdelke ter negovalno kozmetiko in razkužilo pod imenom KREMCA. Izziv podjetja Koželj se je glasil: »Kako na inovativen način pospešiti prodajo naravne tinkture Paragin in mazila Rastin z več kot 60-letno tradicijo?«
- Akademija za glas je pevska šola, kjer si upajo sanjati in kjer vas spodbujajo, da si skupaj z njimi upate sanjati in zaživite v vsej svoji lepoti. Izziv podjetja Akademije za glas je bil: »Kako na inovativen način do novih B2C strank?«
In ravno za Akademijo za glas so naši udeleženci našli najinovativnejše rešitve: Med drugim so jim svetovali, naj razširijo sodelovanje še na šole za starše in tako rekoč vzgajajo novo generacijo strank še pred njihovim rojstvom. Podjetju so predlagali uvedbo joge za glas za nosečnice. Po mnenju strokovne žirije so odlično razumeli izziv in dodobra raziskali potrebe kupcev.
Za Fortispa so nadobudni udeleženci hekatona predlagali, da se osredotočijo na segment ciljnih kupcev podjetij, ki potrebujejo varovanje zdravja na delovnem mestu že na podlagi zakonodaje. Tako bi prišli do novega segmenta B2B strank, ki se zavedajo, da gresta zadovoljstvo in zdravje zaposlenih z roko v roki. Njihova predstavnica je bila nad idejami navdušena.
Za podjetje Koželj d.o.o. Dob so udeleženci predlagali, da cene uskladijo s kakovostjo izdelkov, da jih torej ustrezno zvišajo, delež povečanega prihodka pa vložijo v marketing oziroma v neposredno trženje poslovnim odjemalcem, kot so lekarne, in končnim kupcem, starejšim od 50 let, ki so njihova glavna ciljna skupina za ta segment izdelkov.
Vse sodelujoče ekipe so bile na koncu nagrajene z izdelki sodelujočih podjetij, z boni za kosilo in seveda z medaljami, kot se za zmagovalce spodobi. Prvi domžalski hekaton je bil dvodnevni izziv, na katerega so se lahko prijavili vsi, ki znajo razmišljati širše, izven okvirjev in so pripravljeni s skupnimi močmi iskati inovativne rešitve in kreativne odgovore na postavljene izzive ter si želijo naučiti hekanja rešitev po Corpohub hackathon metodologiji.
Območna obrtno-podjetniška zbornica Domžale in Občina Domžale; Foto: Območna obrtno-podjetniška zbornica Domžale