ZD Domžale: Imamo pozitivno delovno okolje in smo predani nenehnemu napredku

Rezultati ankete o zadovoljstvu zaposlenih v ZD Domžale

V Zdravstvenem domu Domžale (ZD Domžale) so z namenom nadaljnjega izboljšanja delovnega okolja in splošnega zadovoljstva zaposlenih izvedli anketo o zadovoljstvu zaposlenih. Pozitivni rezultati ankete potrjujejo predanost in angažiranost ZD Domžale pri zagotavljanju kakovostnega delovnega okolja.

»V ZD Domžale verjamemo, da je zadovoljstvo naših zaposlenih ključnega pomena za uspešno delovanje našega zavoda. Da bi razumeli potrebe naših zaposlenih in dodatno izboljšali delovno okolje ter splošno zadovoljstvo zaposlenih, redno izvajamo ankete med našimi sodelavci,« pojasnjuje direktorica ZD Domžale mag. Renata Rajapakse dr.med.,spec.druž.in urg.med. in doda: »Zahvaliti se želimo vsem sodelujočim sodelavcem, ki so prispevali k boljšemu razumevanju potreb našega kolektiva.«

Zadovoljstvo zaposlenih

Anketa, ki je potekala v začetku letošnjega leta, je zajemala 10 vprašanj, ki so osvetlila različne vidike delovnega okolja in zadovoljstva zaposlenih. Zaposleni so svoje zadovoljstvo lahko ocenjevali na lestvici od »1 – Zelo nezadovoljen« do »5 – Zelo zadovoljen«. Kljub nekaterim izzivom so povprečne ocene zaposlenih izkazale zadovoljstvo, pri čemer so bile najbolje ocenjene kategorije, kot so stalnost zaposlitve, odnosi s sodelavci, delovni čas in sam delovni proces, ki so vse prejele oceno višjo od 4, kar jasno kaže na pozitiven in spodbuden ton v kolektivu.

Ustreznost delovnih prostorov

Pri vprašanjih o delovnem okolju so odgovori pokazali, da tako širjenje ponujenih programov kot uvajanje novih storitev, vse do izboljšanja prostorskih pogojev, lahko po mnenju zaposlenih dodatno pripomorejo do učinkovitejšega delovnega okolja.

»Vsi ti poglobljeni vpogledi v potrebe in želje zaposlenih bodo služil kot osnova za naše nadaljnje delovanje in prizadevanje za izboljšanje delovnih pogojev ter učinkovitost našega delovanja,« še pove Rajapakse.

ISO certifikat kakovosti

Prav te dni poteka tudi redna presoja leta 2023 prvič prejetega certifikata za sisteme vodenja kakovosti v skladu z zahtevami ISO 9001:2015. V ZD Domžale pričakujejo njegovo potrditev, saj so zaposleni pri svojem vsakodnevnem delu zavezani visokim standardom in odličnosti v zagotavljanju zdravstvenih storitev. V ZD Domžale verjamejo, da bo letošnja ponovna presoja ISO, predvidoma zaključena konec maja, potrdila njihovo predanost stalnemu napredku in izboljšavam v delovnih procesih.

»Konstruktivni predlogi in povratne informacije naših zaposlenih za izboljšanje delovnih procesov so ključni za naš uspeh pri doseganju in vzdrževanju visokih standardov storitev ter ustvarjanju pozitivnega delovnega okolja. Ponosni smo na dosežke našega kolektiva in se iskreno zahvaljujemo vsem zaposlenim, ki s svojo zavzetostjo pri vsakodnevnih delovnih izzivih soprispevajo k našemu skupnemu uspehu pri oskrbi več kot 61.000 prebivalcev,« zaključi Rajapakse.

Avtor: ZD Domžale; Foto: Karin Božič Zupančič

 

Tagi