Triki za uspešno predstavitev na družbenih omrežjih
Če so že vsi na družbenih omrežjih, potem morate biti tudi vi in seveda vaš posel. Kar je res. Toda, tu si je treba postaviti pomembno vprašanje: “Zakaj sploh hočem biti na družbenih omrežjih in kaj od njih pričakujem?” Postavljanje pravih, merljivih ciljev je vsekakor dober začetek. Razmislite torej, kam si želite s socialnimi omrežji sploh priti in kakšna vsebina vas bo do tja pripeljala. Pri tem vam lahko pomaga tudi kakšna marketinška agencija.
“Zakaj sploh hočem biti na družbenih omrežjih in kaj od njih pričakujem?” je pomembno vprašanje.
Izbira pravega omrežja
Pametna izbira omrežja, na katerem se želite pojavljati, je bolj smiselna kot pehanje za slavo na vseh, ki obstajajo. Če imate storitve za starejše generacije, potem je morda Facebook prava izbira. Za ustvarjanje novih B2B povezav je bolj smiselna uporaba LinkedIna. Če se ukvarjate z vizualni privlačnimi produkti, potem se lahko usmerite na Instagram ali Pinterest. Če pa se pred kamero počutite domače, potem ni ovir, da ne bi mogli osvojiti TikToka ali YouTuba.
Drug kriterij za izbiro omrežja je seveda tudi profil vaše stranke. Večja verjetnost je, da boste mladino našli na TikToku, kot na Facebooku. Pa pri tem starost ni edina lastnost, ki odloča, kje boste svoje stranke našli. Bolj kot poznate svojega idealnega kupca, prej boste ugotovili, kje se skriva. In vi boste tam.
Usklajeni profili
Ko se enkrat odločite, kje se boste nahajali in kje boste komunicirali s svojimi sledilci, je stvar osnovne higiene, da povsod nastopate enako. Gre za to, da imate povsod enake kontaktne podatke, enake profilne slike, opise in nenazadnje cene. Poskrbeti morate za to, da svojih sledilcev ne zmedete in povsod govorite isto zgodbo. Tu lahko greste v širino in globino in se začnete ukvarjati tudi s tem, katere filtre uporabljate na fotografijah, kakšen je vrstni red objav, katere emojije uporabljate, kakšna je struktura besedil, ki jih objavljate, kakšen ton komunikacije imate in nenazadnje, katere besede vas označujejo. Nikakor ni treba vsega tega početi – poskrbite najprej za osnove – vse ostalo je potem češnja na torti, če imate čas, voljo in dejanske potrebe po tako izpiljeni komunikaciji.
Poskrbite, da imate povsod enake kontaktne podatke, enake profilne slike, opise in nenazadnje cene.
Ni vse v prodaji
Ste tudi vi siti tega, da vam nekdo kar naprej nekaj prodaja? Torej – ustavite konje. Seveda ste se posla lotiti zato, da boste nekaj prodali in posledično zaslužili, vendar ni vse v prodaji. Socialna omrežja so v prvi vrsti namenjena druženju. Se še spomnite Facebooka iz nekih drugič časov, ko ste lahko v miru prebrali vse objave vaših prijateljev in so vas oglasi le sramežljivo opazovali nekje ob strani? No, časi so se krepko spremenili in v poplavi oglasov ljudje raje kupujejo tam, kjer nimajo občutka, da jih nekdo v to sili. In tu se skriva kleč – kako prodajati brez prodaje? Večinoma gre z iskreno skrbjo za stranke. Če pa iščete še kakšno bolj ustvarjalno idejo, vam lahko morda pomaga kakšna marketinška agencija.
Smisel omrežij je v interakciji
Če nadaljujemo misel – socialna omrežja so namenjena druženju. To pomeni ,da mora tudi vaša blagovna znamka na omrežjih zaživeti kot oseba in stopiti v interakcijo s svojimi sledilci. Skrb za kupce, informacije, ki pomagajo v nakupnem procesu, poprodajne aktivnosti in še marsikaj drugega lahko poteka na omrežjih. Več kot date, več dobite nazaj.
Povzemimo
Pojavljanje na družbenih omrežjih je dandanes nujno – tudi za podjetja in blagovne znamke. Te morajo na omrežjih zaživeti kot žive prave osebe, s katerimi lahko kupci komunicirajo. Socialna omrežja so priložnost, da neposredno in naravno poskrbite za svoje stranke. Da bi vam to uspelo, je treba poiskati prava omrežja, urediti svoje profile, se veliko pogovarjati in komunicirati ter se čim bolj izogniti direktni prodaji. Pri vsem tem pa vam lahko pomaga tudi marketinška agencija.