Triki in nasveti za podjetnike: spletna stran, ki prodaja
Danes vsako resno podjetje razume pomembnost spletne prisotnosti. Po raziskavi Statističnega urada RS je v prvem četrtletju letošnjega leta preko spleta nakupovalo kar 59 % 16 – 74-letnikov. Ob tem epidemija Covid-19 ustvarja še večje potrebe po tem, da se podjetja predstavijo preko spleta. Potrošniki so se navadili nakupovati preko spleta in v določenih gospodarskih dejavnostih je spletna prodaja postala ključna dejavnost podjetij.
Spletna stran naj bo hitra, estetsko, tehnično in vsebinsko dovršena ter naj zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo.
Ni vsaka spletna stran učinkovita
Seveda pa ni vsaka spletna stran enako učinkovita. Da bi podjetje od spletne strani imelo pozitivni učinek in prodajo, mora poskrbeti, da je spletna stran primerno izvedena. Spletna stran, ki je ustvarjena na “prvo žogo” lahko ustvari več škode kot koristi. To se zgodi, kadar ima spletna stran napake v kodi ali pa ko vsebina in oblikovanje nista usklajena. Prav tako so problematične prevelike slike, neveljavne meta oznake ter slabo dodelana spletna optimizacija.
Pomembni elementi spletne strani
Ob obisku take spletne strani bo uporabnik stran hitro zapustil, še huje pa je, da bo dobil občutek, da ne gre za zaupanja vrednega ponudnika izdelkov/storitev. Da bi se uporabnik z veseljem vračal na spletno stran, mora biti uporabniška izkušnja odlična, spletna stran pa hitra, estetsko in tehnično dovršena ter z odlično vsebinsko predstavitvijo.
Poglejmo, kakšna naj bo učinkovita spletna stran?
- Naj bo prilagojena za vse vrste naprav.
- Naj bo hitro odzivna in naj zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo.
- Naj bo smiselno in učinkovito strukturirana.
- Naj obsega tudi kontaktne obrazce in želene klice k akciji.
- Naj ima dodane povezave do družbenih omrežij.
- Naj ima učinkovito vsebinsko predstavitev.
- Naj vizualni elementi pripovedujejo in zaokrožajo zgodbo podjetja.
- Naj ustreza vsem kriterijem spletnih iskalnikov (SEO).
- Naj bo tehnično dovršena in posledično varna.
Brez zadostnega znanja in poznavanja tehničnih zahtev za izdelavo spletnih strani se hitro zgodi, da izgubljate obisk in imate na strani manj konverzij kot bi bilo mogoče. Zato se resna podjetja odločijo za zunanje izvajalce spletnih strani, ki vse te elemente izvedejo kakovostno in ob tem zagotovijo najboljše rezultate.
Celostni marketing na dolgi rok ustvarja rezultate in izboljšuje uspeh podjetij.
Kaj je še pomembno?
A tudi, ko spletno stran že imate, to še ni dovolj. Pomembno je, da nanjo tudi pripeljete ljudi. Ko spletno stran izpostavite na družbenih omrežjih in v različnih objavah na spletu in nanjo ustvarite povezave preko različnih vrst oglaševanja, boste dosegli točno to. Na spletno stran boste usmerili ljudi, ki jih mora nato spletna stran le še prepričati – da oddajo povpraševanje, izvedejo nakup ali vas pokličejo.
Celostni marketing pri tem igra veliko vlogo. V prikazu ekosistema marketinga lahko jasno vidite, kako je pomemben za učinkovito spletno prisotnost podjetja. Torej, konsistentna prisotnost z blagovno znamko preko različnih digitalnih kanalov in tudi kanalov tradicionalnega marketinga. To na dolgi rok ustvarja rezultate in izboljšuje uspeh podjetij.
Motor digitalnega marketinga
V celostni marketing verjamemo tudi v Agenciji Pakt. Z veseljem vam izvedemo spletno stran in druge aktivnosti marketinga, zaradi katerih vas bodo ljudje opazili. Motor digitalnega marketinga bo tako dobil svojo moč – in vi boste lahko želi sadove svojega dela.