Teh 5 stvari ne smete pozabiti pri izdelavi spletne strani
V današnjem digitaliziranem svetu je spletna stran ena izmed ključnih dejavnikov uspeha vsakega podjetja. Predstavlja vašo digitalno vizitko, prvi stik s potencialnimi strankami in osrednjo točko vaše marketinške strategije. Izdelava spletne strani naj bo premišljena in kakovostna. Predstavljamo vam 5 dejavnikov, ki jih mora podjetje upoštevati, da bo vaša spletna stran resnično učinkovita. Pri tem dobra marketinška agencija igra pomembno vlogo.
Razlika med uporabnikom, ki ga pridobite in tistim, ki ga izgubite, je v kakovosti spletne strani.
1) Premišljena struktura in enostavna navigacija
Spletna stran naj bo intuitivna in enostavna za uporabo. Razmislite o logični razporeditvi vsebin, ki obiskovalcem omogoča hiter dostop do informacij. Ne pozabite: dobra struktura spletne strani je osnova kakovostne strani, zato ji namenite dovolj časa.
Če strukturo strani pripravite dobro, boste vse podstrani lahko smiselno umestili v ustvarjen okvir – kar bo tudi leta kasneje omogočalo logično umestitev dodatnih novih vsebin na spletno stran.
2) Dodelana in ciljno usmerjena vsebina
Vsebina vaše spletne strani naj bo prilagojena in usmerjena k vaši ciljni skupini. Razvijte vsebinsko strategijo, ki bo nagovarjala specifične interese in potrebe uporabnikov. Vsaka stran naj bo pripravljena z uporabniško izkušnjo v mislih.
Ali uporabnik na določeni (pod)strani najde točno tisto, kar tam pričakuje? Je naslov smiseln ali uporabnik niti ne ve, kam naj pogleda, da najde to, kar išče?
3) Oblikovna rdeča nit in uporabniška izkušnja (UX)
Spletna stran naj odraža sodobnost in profesionalnost vašega podjetja – predvsem pa vrednote in zgodbo, ki jo to izraža. Vizualni elementi naj bodo skladni in intuitivno oblikovani, da zagotovijo privlačno in učinkovito uporabniško izkušnjo.
Na uporabniško izkušnjo pa vpliva več kot le prijeten izgled, pač pa tudi usklajena vsebina in napredne tehnične rešitve.
4) Optimizacija hitrosti strani
Hitro nalaganje strani je ključno za zadržanje obiskovalcev in izboljšanje njihove izkušnje. V izvedbo spletne strani vključite moderne prakse za povečanje hitrosti nalaganja, da bo vaša spletna stran konkurenčna.
Uporabnik danes ni pripravljen čakati niti par sekund, da se stran odpre. Razlika med uporabnikom, ki ga pridobite in tistim, ki ga izgubite, je torej v kakovosti spletne strani.
5) Strateška uporaba naprednih tehnologij
V izvedbo spletne strani vključite napredne tehnologije, ki zagotavljajo delovanje, varnost in hkrati omogočajo fleksibilnost za prihodnje nadgradnje vaše spletne strani.
Laičnemu uporabniku se to morda ne zdi pomembno, a v tehničnem smislu to igra ključno vlogo. In v končni fazi vpliva na uspeh vašega podjetja.
Agencija Pakt je tu za vas
Pri vseh teh korakih je lahko izkušena marketinška agencija v neprecenljivo podporo, saj vam bo svetovala in za vas izvedla vse potrebne korake. Marketinška agencija Pakt je tu za vas. Specializirani so za celostno izvedbo, stavijo pa na dobre odnose in se ne ustrašijo izzivov. Morda pa je čas za vašo novo spletno stran?