Prihodnost iskanja zaposlenih: Sinergija družbenih omrežij in zaposlitvenih portalov

V današnjem dinamičnem svetu zaposlovanja, ko še vedno lahko govorimo, o »kroničnem pomanjkanju pravega kadra«, ne samo doma, temveč tudi v razvitem svetu, se spreminjajo tudi načini, kako iskati in pritegniti nove talente. S hitrim razvojem tehnologije so se odprle nove priložnosti za dosego pravih kandidatov, med katerimi izstopajo družbena omrežja, kot sta Facebook in Instagram. Ko ti platformi združimo zi objavami na zaposlitvenih portalih, se lahko odpre nov svet možnosti za uspešno iskanje in privabljanje kvalificiranih kandidatov.

Družbena omrežja in spreminjajoči se načini iskanja talentov

Saša Boštjančič, ustanoviteljica in direktorica zaposlitvenega portala Optius.com pove, da spremembe na trgu dela in potrebe po hitrem prilagajanju narekujejo potrebo po inovativnih pristopih k zaposlovanju. Podjetja so se začela zavedati, da morajo svoje oglase za prosta delovna mesta prilagoditi na različnih kanalih in tam, kjer se njihova ciljna publika nahaja. Splet in družbena omrežja so postala ena izmed možnosti digitalne komunikacije in interakcije med ljudmi, kar jih naredi tudi odlično platformo  za iskanje potencialnih zaposlenih. Skupaj s spletnimi zaposlitvenimi portali tudi ta omogočajo širši doseg in bolj ciljno usmerjeno oglaševanje.

Objavljanje prostih delovnih mest na zaposlitvenih portalih je seveda še vedno ključno za dosego tistih, ki aktivno iščejo zaposlitev od iskalcev prve zaposlitve in vse to tistih, ki so si že nabrali delovne izkušnje Vendar pa se moramo zavedati, da velik del potencialnih kandidatov za delo pri vas ni nujno da so aktivni iskalci zaposlitve. Družbena omrežja, zlasti Facebook in Instagram, omogočajo ciljanje tudi pasivnih iskalcev zaposlitve, torej tistih, ki morda niso aktivno v iskanju (nove) službe, vendar so vedno odprti za nove karierne priložnosti.

Poleg tega družbena omrežja omogočajo tudi dodaten pristop k oglaševanju. S slikami, videoposnetki in ustrezno zasnovo zaposlitvenega oglasa, lahko podjetja bolje predstavijo svojo kulturo, vrednote in delovno okolje. To je ključno pri gradnji privlačne podobe delodajalca (Employer Branding) in pritegnitvi kandidatov, ki se ujemajo z smislom in vizijo podjetja.

Ciljno usmerjeno oglaševanje na družbenih omrežjih in zaposlitvenih portalih

V sodobni dobi zaposlovanja je ključno ostati korak pred konkurenco pri iskanju in privabljanju novih sodelavcev. Optius.com, vodilni spletni zaposlitveni portal v Sloveniji, je stopil korak naprej in dodatno izpostavil storitev FB Boost oglas, ki danes podjetjem oz. delodajalcem omogoča hitro, predvsem pa  še dodatno iskanje primerne delovne sile preko družbenih omrežij.

Družbena omrežja, kot sta Facebook in Instagram, so postala nepogrešljiv del našega vsakdana, zato je Optius.com prepoznal priložnost, da ti platformi uporabi tudi za iskanje novih zaposlenih za svoje poslovne partnerje. S storitvijo FB Boost oglas podjetjem omogoča ciljno usmerjeno oglaševanje, kjer lahko svoje oglase za delovna mesta prikažejo med najboljše kandidate.

Optius.com in njegov inovativen pristop k zaposlovanju je z uvedbo storitve FB Boost oglas odprl nove možnosti za tista podjetja, ki želijo pritegniti prave talente na sodoben in drugačen način. S kombinacijo objav prostih delovnih mest na zaposlitvenih portalih in družbenih omrežij direktorica Saša Boštjančič pravi, da  se obetajo tudi do 90 % boljši rezultati in zato hitrejši procesi nagovarjanja novih talentov..

Delodajalci, ki želite izkoristiti prednosti storitve FB Boost oglas in izboljšati svoj proces iskanja novih zaposlenih, lahko več informacij najdete na Optius.com.

Naročnik oglasa: Optius.com

 

Tagi