Podjetniki, pozor – nasveti za uspeh, ki jih morate prebrati!

Podjetništvo prinaša številne izzive. Med njimi tudi tega, kaj storiti z marketingom in kako se oglaševati. Digitalni marketing ponuja celo paleto možnosti, kako se približati potencialnim kupcem, hkrati pa vse te možnosti postavljajo vprašanje, ali podjetnik res vse to potrebuje. Predvsem je treba razmisliti, kakšni so naši cilji in se potem z načrtom usmeriti v dejavnosti, ki bodo prinesle rezultate. Zato so tukaj 3 nasveti, kako se podati na pot digitalnega marketinga.

Digitalni marketing ponuja celo paleto možnosti, kako se približati potencialnim kupcem.

Investirajte v socialna omrežja

Socialna omrežja postajajo še kaj več od sredstev za preganjanje dolgčasa. Kar 54 % ljudi na svojih omrežjih najde ideje za nove nakupe in 42 % ljudi pred nakupom temeljito razišče produkte prav tam, saj pričakujejo, da bodo našli iskrena mnenja uporabnikov namesto oglasov, kjer so tako in tako vsi produkti najboljši. Na katerih omrežjih pa naj bi se neko podjetje pojavilo in kaj naj bi tam počelo? Vsekakor je odgovor – nikakor na vsa omrežja in nikamor brez načrta. S strategijo nastopa na socialnih omrežjih si zastavite realne in merljive cije ter si zagotovite, da skrb za omrežja ne bo vzela preveč časa.  

Naj si vas zapomnijo

V poplavi vsebin je dandanes težko biti nekaj posebnega. Pravzaprav so oglasna sporočila in druge vsebine včasih že prav moteči. 74 % ljudi že uporablja vsaj eno taktiko za odganjanje neželenih vsebin, kot so blokiranje oglasov, plačljive verzije aplikacij in druge, da bi se le izognili preveliki količini informacij.  V vsem tem je težko izstopati. A ni nemogoče. Ustvariti je treba vsebine, ki pritegnejo že prvič, ko jih nekdo vidi, saj je to velikokrat edina možnost, da pridobite potencialnega kupca. Pojasnite, kako ste drugačni in zakaj naj bi se nekdo odločil za vas. Sporočila so lahko prepričljiva vizualno ali pa z besedami – zagotovo vam pri tem lahko pomaga digitalna marketinška agencija.

Pojasnite, kako ste drugačni in zakaj naj bi se nekdo odločil za vas

Pridobite si zaupanje

Najraje kupujemo pri znamkah in podjetjih, ki jim zaupamo. Kaj pa če ste novi in vas še nihče ne pozna, za seboj pa nimate zvenečih imen, ki bi za vas dala roko v ogenj? Potem je treba zaupanje zgraditi od začetka. To lahko naredite s 5 koraki:

  • poskrbite za konsistentno podobo na vseh kanalih – velja za grafično in besedno plat vsega, kar objavite,
  • objavljajte pozitivne ocene strank in njihova mnenja,
  • ustvarite si profile v različnih imenikih, pri tem pa naj bodo ime, naslov in telefon vedno enaki,
  • poskrbite za preprosto vračanje izdelkov in ne komplicirajte pri reklamacijah,
  • objavljajte iskrene vsebine, bodite dobrodelni in predvsem dobri do zaposlenih in strank.

Povzemimo

Gradnja lastne blagovne znamke je tek na dolge proge. Pri tem je v veliko pomoč digitalni marketing, kjer lahko z majhnim vložkom dosežemo veliko. Že sami lahko naredimo veliko, da postanemo bolj prepoznavni in zaupanja vredni. Vsekakor pa se je pri tem dobro obrniti na digitalno agencijo, ki nas bo spretno vodila do cilja. V Agenciji Pakt dobite celostno marketinško podporo, s katero se lahko posvetite svojemu poslu, medtem ko bo digitalni svet delal za vas.

 

Tagi