Optimizacija spletnih strani v 5 korakih
Ko postavimo svojo prvo spletno stran, se nam zdi čudovita. Na njej so lepe fotografije, besedila izražajo naše vrednote, produkti in storitve pa so predstavljeni z obširnimi opisi. Prepričani smo, da bo posel zdaj res zacvetel. Čez čas pa se zgodi, da obisk spletne strani stagnira, obrazci za prijavo na e-novice so prazni, v blagajni pa se razprostirajo pajčevine. Kaj se dogaja?
Spletna stran ima veliko moč, da poveča promet, generira nove kontakte in prodaja. A le, če je pravilno optimizirana.
Optimizacija spletnih strani niso le ključne besede
Optimizacija spletnih strani je proces, v katerem uporabljamo različna orodja in strategije, da izboljšamo učinkovitost spletne strani. Pri tem veliko prilagajamo in eksperimentiramo, da dosežemo želen obisk strani, povečamo konverzije, izboljšamo uporabniško izkušnjo in nenazadnje – povečamo svoj dobiček.
Celoten proces vsebuje naslednje korake, ki vsak na svojem področju skrbijo, da spletna stran kot celota deluje hitro, učinkovito, predvsem pa logično ter uporabniku prijazno. Optimizacija spletnih strani tako zajema:
- dobre in zanimive vsebine,
- odlično uporabniško izkušnjo,
- hitrost spletne strani.
Marketinška agencija vam lahko pri tem zelo pomaga, saj ima za vsako od naštetih področij strokovnjake, ki naredijo analizo in pripravijo strategijo optimizacije.
1. korak: SEO
SEO ali search engine optimization pomeni, da spletno stran prilagodimo tako, da jo spletni brskalniki, predvsem Google, uvrščajo višje na seznam zadetkov. Bolj ko Google spletno stran jemlje kot kredibilno, bolj jo nagrajuje z visokimi pozicijami. Za prva mesta na Googlu pa se borimo predvsem zato, ker je stran tam najbolj vidna uporabnikom in potencialnim kupcem. Pot do prvih mest ni preprosta niti instantna, zato je tu potrebnega veliko dela in potrpljenja. Sem spada določanje ključnih besed in še mnogo drugih dejavnosti.
2. korak: Pisanje vsebin
Vsa besedila na spletni strani in besedila na drugih spletnih straneh, ki vodijo do naše spletne strani (backlinks) imajo za spletno optimizacijo velik pomen. Tukaj vsaka beseda šteje, saj Google pridno prebira naša besedila in beleži, koliko drugih spletnih strani omenja našo stran. Že samo ena beseda na pravem mestu lahko močno poveča konverzije. Zato je testiranje in eksperimentiranje tako zelo pomembno.
3. korak: Analitika
Številke so kraljice spletne optimizacije. Nobena sprememba na spletni strani namreč ne sme biti nenadzorovana, saj le številke povedo, ali je ta sprememba prinesla pozitivne rezultate. Že samo osnovni podatki, kot so število obiskov, število nakupov, lokacija uporabnikov, najbolj priljubljene vsebine in podstrani, trajanje obiskov in zapuščanje strani nam lahko dajo usmeritve, kako optimizirati svojo spletno stran. Na svoje občutke se pri spletni optimizaciji ni mogoče zanesti. Na podatke pač.
4. korak: Frontend – uporabniška izkušnja
Ni vseeno, kako je spletna stran videti in kako deluje. Na to vplivajo barve, vrste pisave in njihove velikosti, gumbi, slike, razporeditev vsebin, meniji in še bi lahko naštevali. Uporabnik na stran pride z določenim namenom in če ne najde informacij takoj, bo stran hitro zapustil, mi pa bomo ostali brez potencialne stranke.
5. korak: Backend – razvoj strani in programiranje
Google pa ne bere le vsebin, kot jih berejo obiskovalci spletne strani. Iskalniku so pomembni še drugi parametri: kako hitro se stran nalaga, kako so poimenovane slike, koliko časa so obiskovalci na naši strani in kaj gledajo ter nenazadnje, kako so sestavljeni meniji. Če povzamemo – Google preverja, kako “pospravljeno” je ozadje spletne strani.
Na svoje občutke se pri spletni optimizaciji ni mogoče zanesti. Na podatke pač.
Povzemimo
Učinkovita optimizacija spletnih strani je dolgotrajen proces, pri katerem je dobro imeti zanesljivega partnerja. Agencija Pakt je specializirana za celostni marketing, ki podjetjem dolgoročno prinaša najboljše rezultate. Spletna optimizacija, ki so jo naredili za eno od svojih strank, je temu podjetju prinesla 200 % večji obisk spletnih strani, hkrati pa so iz nič zgradili bazo 5000 naročnikov na njihove e-novice.
Tudi vam bodo pri Agenciji Pakt svetovali na vaši poti do uspeha , vam pripravili strategijo in poskrbeli za izvedbo. Kontaktirajte jih in optimizirajte svoje spletne strani.