Medicinski center Remeda: “Uspeh prinaša kombinacija strokovnosti in človečnosti”

Mag. Peter Kecelj, dr. med., in doc. dr. Nada Kecelj Leskovec, dr. med., sta krmilo in vodilna motorja Medicinskega centra Remeda. Ta je nastal s širitvijo dejavnosti Dermatološko internističnega centra DIC Kecelj v maju 2013 in s široko paleto medicinskih storitev rešuje težave in naslavlja potrebe mnogih bolnikov.

Že od leta 2006 vodita medicinski center Remeda. Čemu pripisujeta njegovo uspešnost?

Od vsega začetka si prizadevamo postaviti pacienta v ospredje. Naš moto je »strokovno, hitro in vse na enem mestu«. Trudimo se slediti novostim v medicini z različnimi izobraževanji, opravljamo tudi analize lastnega dela, svoje znanje prenašamo na mlajše rodove. Dolge čakalne dobe so za paciente eden večjih problemov v slovenskem zdravstvu. V okviru danih možnosti skušamo zagotoviti čim hitrejšo obravnavo za naše koncesijske dejavnosti (kardiologija, pulmologija in alergologija), prav tako pa marsikomu rešimo osebno stisko s samoplačniškimi dejavnostmi (dermatologija, flebologija, nevrologija, ortopedija, ORL, psihiatrija in različne UZ preiskave). Trudimo se rešiti pacientov zdravstven problem v okviru našega medicinskega centra, če pa potrebuje obravnavno drugje, ga usmerimo naprej s čim bolj jasnimi navodili.

Med vašimi storitvami so tudi estetski in laserski posegi. V času korona krize naj bi se zaradi večjega števila sestankov preko spleta med posamezniki pojavljal sindrom “zoom face”. Gre za situacije, ko ljudje bolj opazijo različne napake na svojem obrazu, ker se stalno gledajo v videih. Ali opažate večje povpraševanje po lepotnih posegih v tem obdobju?

Estetskih in laserskih posegov v prvem valu epidemije nismo izvajali, ko pa so se ukrepi sproščali, smo videli dva vzorca obnašanja. Po eni strani so pacienti takšne posege prestavljali na bolj “varne” čase, ali pa so jih odpovedovali zaradi same bolezni, po drugi strani pa so raje prihajali na posege. V tem času je namreč maska zakrivala obraz in je bil zato tudi čas okrevanja po posegu nemoteč za delo od doma ali na delovnem mestu.

Čas korona krize je težaven za prav vsa podjetja. Kakšen je vaš recept za uspešno krmarjenje skozi turbulentne čase?

Držali smo se vseh priporočil stroke glede varnosti in zaščite pred širjenjem okužbe in v teh okvirjih obravnavali vse paciente, ki so potrebovali našo pomoč. V prvem valu bi brez pomoči države težko preživeli. V drugem valu so naši zdravniki pomagali državnim ustanovam, ki so bile zaradi preobremenjenosti z bolniki in pomanjkanja kadra, ki so zboleli zaradi okužbe s COVID-om, prisiljene prositi za zunanjo pomoč. Mag. Peter Kecelj, dr. med., je pomagal na oddelku, doc. dr. Nada Kecelj Leskovec, dr. med., pa je priskočila na pomoč v alergološko ambulanto bolnišnice Golnik. Seveda je bilo potrebno delati tudi ob sobotah, da smo lahko realizirali lastni program v Remedi, medicinskem centru Domžale. Pomoč drugim v stiski se vedno obrestuje. K sreči je bilo okužb s COVID-om v naši ekipi relativno malo, tako da smo v naslednjih mesecih lahko delali po naših ustaljenih urnikih.

S čim bi rekli, da v medicinskem centru Remeda pridobite zaupanje strank, ki se vračajo?

Pomemben je prijazen odnos do pacientov s strani vseh zaposlenih, od osebja v sprejemni pisarni, medicinskih sester do zdravnika. Strokovna obravnava z razumljivo razlago za bolnika in če se le da, rešitev zdravstvenega problema, so pomembni dejavniki, ki gradijo zaupanje med zdravnikom in bolnikom. Kombinacija strokovnosti in človečnosti je recept za uspeh, najboljša reklama je pohvala, ki gre od ust do ust.

Ob vzponih v poslovnem svetu vedno pridejo tudi padci. O neuspehih Slovenci ne govorimo radi, a ravno ti so največje priložnosti, da se naučimo novih stvari. Kateri so bili vaši največji oz. kaj ste se iz njih naučili?

Že vrsto let si neuspešno prizadevamo pridobiti koncesijo za dermatovenerološko in flebološko dejavnost. Na ta način bi se dostopnost do teh storitev v javni mreži izboljšala, marsikateremu Domžalčanu bi bila prihranjena pot v večja mesta. Upamo, da bodo v bodoče odločevalci sprevideli, da moramo v Sloveniji v javno mrežo vključiti vse strokovnjake, tako iz državnih kot tudi zasebnih medicinskih ustanov.

Vaš največji podjetniški ‘AHA’ moment? Glede poslovne ideje, rešitve izziva ali novega pogleda na situacijo?

Težko bi govorili o ‘AHA‘ momentu. Odločitve so zorele počasi, v nekem trenutku pa so se »poklopili« ključni dejavniki. Odločitev za delo v zasebnem centru, odlična lokacija v MGC Bistrica v Domžalah, možnost deloma koncesijske deloma samoplačniške dejavnosti in odličen tim, ki ga že vsa leta vodita mag. Peter Kecelj, dr. med. in doc. Dr. Nada Kecelj Leskovec, dr. med.

Kaj bi sporočili podjetnikom, ki šele začenjajo svojo podjetniško pot?

Če verjamete v svoje sanje, vam bo uspelo. Potrebna je delavnost, potrpežljivost in vztrajnost.

Avtorica: Maja Šter

Tagi