Facebook predstavil spletno platformo za izobraževanje podjetij v Sloveniji

Facebook je napovedal začetek projekta Boost with Facebook – središče za brezplačno in interaktivno spletno izobraževanje za mala in srednje velika podjetja tudi v Sloveniji. Na platformi bodo objavili spletne seminarje na tematiko prisotnosti na spletu, o ustvarjanju kreativnih vsebin ter primerih učinkovite rabe digitalnih orodij, ki bodo slovenskim podjetjem pomagala ponovno vzpostaviti delovne procese, ki so bili zaradi ukrepov in omejitev več mesecev moteni ali zaustavljeni. Vsa izobraževanja bodo na spletni strani na voljo od 2. junija 2021.

Globalna zdravstvena kriza je imela vpliv na poslovanje skoraj vseh podjetij. Največji izziv pa je kriza predstavljala malim podjetjem – mnoga so morala namreč popolnoma ustaviti svoje delovanje, druga pa so le s težavo pridobivala nove stranke, saj so te ostajale doma.

Prilagajanje razmeram, ki so nastale zaradi družbene izoliranosti, za mala podjetja pogosto pomeni tudi popolno spremembo lastnega poslovnega modela in selitev dejavnosti na splet. To nekaterim podjetjem predstavlja težko nalogo, ki pa lahko pomaga ohraniti likvidnost in delovna mesta.

Prav zato se je družba Facebook odločila za zagon brezplačnega programa usposabljanja za podjetnike. Kot pojasnjuje Katarzyna Paliwoda, vodja nastajajočih trgov: »Zavedamo se, da številne težave, s katerimi se dandanes soočajo podjetniki, ne bodo izginile takoj, niti po sprostitvi ukrepov. Da bi jim pomagali preživeti težke čase, smo želeli podjetjem predstaviti potencial, ki ga nudijo internet in brezplačna orodja na platformah Facebook in Instagram. Cilj, ki ga želimo doseči s projektom je, da čim več malih in srednje velikih podjetij opremimo s koristnim znanjem.«

Projekt Boost with Facebook se bo začel 2. junija s spletnim dogodkom v živo – brezplačno delavnico o digitalnih orodjih Facebook Live, kjer se bodo udeleženci naučili, kako povečati svojo prisotnost na spletu in ozaveščenost o ponudbah, izvedeli pa bodo tudi več o digitalnem marketingu. Vsa ta znanja pa so že pridobili tudi pri malem slovenskem podjetju EGGOGLOW, ki se je na svojo podjetniško pot podalo le 3 mesece pred začetkom pandemije in zaustavitve javnega življenja. Kljub temu je podjetje z uporabo aplikacij in storitev, ki so na voljo na platformi Facebook, doseglo široko in zvesto občinstvo, saj kar 85 % svojega prihodka dosežejo le s prisotnostjo na družbenem omrežju Facebook.

Projekt Boost with Facebook je nastal v sodelovanju s HTTPool, IKT združenjem Slovenije, Digitalnim inovacijskim stičiščem Slovenije in Gospodarsko zbornico Slovenije.

Izjava Digitalnega inovacijskega stičišča Slovenije

»Znanje o digitalizaciji in digitalni transformaciji , digitalnih kompetencah in digitalnemu pravu so nujna in potrebna za vsako majhno in srednje podjetje. Zelo smo veseli, da smo del tega neverjetnega projekta. S ponosom oznanjamo vse aktivnosti, ki Slovenskim majhnim in srednjim podjetjem ponujajo brezplačna in interaktivna spletna izobraževanja, ki bodo omogočila zagon digitalizacije in poučevala o njej,« Katja Mohar Bastar, direktorica Digital Innovation Hub Slovenia.

Po začetku projekta bodo na platformi v naslednjih štirih tednih izvedli serijo vnaprej posnetih izobraževanj za podjetnike. Video izobraževanja bodo objavili enkrat tedensko na Facebook strani Gospodarske zbornice Slovenije in/ali na strani Facebook za podjetja.

Na spletnih izobraževanjih, ki so jih pripravili Slovenski strokovnjaki za digitalno pravo, transformacijo in poslovanje, bodo predstavljene naslednje teme:

  1. Digitalna tranzicija: poiščite nove načine razumevanja in pristopanja do strank. Raziščite več o orodjih in virih, ki vam bodo pomagali doseči stranke v nenehno spreminjajočem se digitalnem okolju. Izobraževanje vodi Janez Žezlina.
  2. Digitalne kompetence: pospeševanja razvoja vašega podjetja. Naučite se o ključnih digitalnih kompetencah za starejše poslovne vloge, ki vam bodo pomagale pospešiti digitalno transformacijo vašega podjetja in doseči vaše cilje. Izobraževanje vodi Jaka Repanšek.

Digitalno pravo: naučite se več o zakonskih okvirih za digitalno  poslovanje. Pridobite neprecenljiv vpogled v jedro pravnih principov digitalnega poslovanja. Izobraževanje vodi Aleš Štempihar.

Zagon izobraževalne platforme je naslednji korak v prizadevanju družbe Facebook za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v kriznih časih. Pred tem je družba ponujala številna nova orodja in vsebine za podjetja kot na primer nalepke na družbenem omrežju Instagram, ki so podjetjem omogočala prodajo hrane za na pot, pa darilne kartice Instagram, ki so strankam omogočile, da podprejo svoja najljubša podjetja tudi takrat, ko so bila začasno prisiljena v zaustavitev poslovanja, ločena stran na omrežju Facebook, kjer so bile predstavljene objave lokalnih podjetij, ter nalepka, s katero so uporabniki izrazili podporo najljubšemu podjetju na enodnevni zgodbi na omrežju Instagram.

Karin Božič Zupančič

 

Tagi