5 napak, zaradi katerih vaša spletna stran nima učinka

Če imate popoln produkt, na spletni strani pa polno lepih fotografij in veliko vsebine, pa vendar nobene prodaje, je čas za razmislek. Morda se osredotočate na napačne stvari in zaradi tega vaša spletna stran sploh še ni dobila možnosti, da bi se izkazala. To je za posel vsekakor slabo, če na prvi pogled lepa in profesionalno narejena spletna stran ne pritegne nobene pozornosti. Toda že z nekaj popravki lakho svojo spletno stran spremenite v svojega najboljšega prodajalca, ki za vas dela 24 ur na dan.

Z nekaj popravki lahko svojo spletno stran spremenite v svojega najboljšega prodajalca.

Stran je prepočasna

To, da imamo vse krajšo in krajšo pozornost, ni več nobena novica. Konkurenca pa je na spletu le klik  stran. Zato ni čudno, da se vaše potencialne stranke kaj hitro znajdejo na njhovih straneh, če pa se vaša predolgo nalaga. Na hitrost spletne strani med drugim vplivajo:

  • napake v programiranju
  • slabo optimizirana vsebine
  • velike slike in videi
  • slabi paketi gostovanja.

Vse te tegobe se da rešiti precej neboleče, če le ugotovimo, kje točno leži problem. Kako hitra pa je vaša stran, lahko preverite na kakšni od testnih strani.

Stran ni prilagojena mobilnim napravam

“Mobile first” ali po slovensko – oblikujte strani z mislijo na mobilne naprave. Več kot polovica obiskov spletnih strani pride z mobilnih naprav, kar pomeni, da ljudje vašo vsebino gledajo na telefonu ali na tablici. Kaj to pomeni?

Preprosto – telefon je usmerjen pokončno in njegov ekran je ozek, kar pomeni ,da se mora vsebina spletne strani lepo razporediti po tej obliki, ne da bi slike prekrivale besedilo in ne da bi besede bežale z roba ekrana. Če se to zgodi, vam bodo obiskovalci res hitro pobegnili drugam.

Zato mora biti vsaka spletna stran sprogramirana tako, da se prilagodi različnim napravam. Noben digitalni marketing ne pomaga, če obiskovalce spletne strani pričaka kaos na ekranu.

Kupci so na spletno stran prišli zato, da bi našli rešitev svojega problema. Če je ne najdejo, bodo šli drugam.

Nejasna vsebina

Če vam je SEO povsem jasen in če ste na prvi strani Googla, je to krasno. Potencialni kupci vas na spletu hitro najdejo, ko iščejo določene ključne besede, prav tako k vam pridejo preko socialnih omrežij in blogov, vendar to še ne pomeni, da ste naredili vse, kar se tiče vsebine.  

Ko namreč kupec pride na vašo spletno stran, mu mora biti v 5 sekundah povsem jasno, kaj prodajate, kako mu bo to izboljšalo življenje in kako se to dobi. Vse preveč podjetij na spletno stran naloži preveč vsebine, iz katere pa ni povsem jasno, kaj prodajajo. Večinoma lahko na teh stranih preberemo, kako krasna so ta podjetja. To kupcem nič ne pomaga. Oni so prišli zato, da bi našli rešitev svojega problema – in če je ne najdejo, bodo šli drugam.

Nepopolni kontaktni podatki

Predvsem majhna podjetja si hitro naberejo veliko profilov na brezplačnih promocijskih  straneh in v raznih spletnih imenikih. Potem pa hitro pozabijo, kje vse se njihovi podatki nahajajo. Problem nastane, ko se spremeni telefonska številka ali e-naslov in je splet kar naenkrat poln različnih ali celo nasprotujočih si informacij. To ne zmede le potencialnih strank ampak tudi Google. Tako lahko hitro izginete z njegovih rezultatov iskanj, saj vas ne vidi kot resno, delujoče podjetje. Nasvet – poiščite vse svoje profile in poenotite podatke.

Slabe ocene

Spletne ocene in komentarji se zdaj že nekaj časa prikazujejo direktno med Googlovimi zadetki. Če se tam znajdejo slabe ocene, potem jih bodo vaše potencialne stranke videle, še preden bodo uspele obiskati vašo spletno stran. Žal slab sloves zelo hitro pokoplje upe o večjem prometu ali prodaji. 

Vendar se da pomagati. Naj vas ne bo sram prositi svojih zadovoljnih strank za oceno ali prijazen komentar. Nezadovoljnim strankam pa lahko pomagate tako, da jim priznate njihovo slabo voljo in se potrudite, da zadovoljite njihovim potrebam, kolikor je le mogoče. Tako vam pet zvezdic zagotovo ne uide.

Povzemimo

Vse naštete težave lahko preprečujejo vašim potencialnim strankam, da sploh pridejo na vašo spletno stan ali da na njej dejansko najdejo, kar iščejo. To seveda odvača promet, zmanjšuje nakupe in na koncu vodi do slabih ocen. Če sumite, da imate katerega od teh problemov, se hitro spravite v akcijo. Nekaj zagotovo lahko naredite sami. Agencija Pakt pa vam lahko dodatno pomaga narediti analizo spletne strani in predlaga rešitve. Digitalni marketing se namreč začne pri zdravi in dobro delujoči spletni strani.

 

Tagi