Sprejem drugošolcev v skupnost bralcev Občine Moravče

Berem = RASTEM

Razvoj pismenosti pri otrocih se ne začne z učenjem branja in pisanja, temveč poteka že od rojstva naprej. Pisanje in branje sta kompleksni dejavnosti, ki se ju ni mogoče naučiti čez noč.

Na to, kako hitro in uspešno poteka učenje, vplivajo številne otrokove sposobnosti in spretnosti, ki jih mora razvijati, preden se začne sam proces učenja branja in pisanja. Razvoj teh sposobnosti načrtno poteka v vrtcu in prvem razredu osnovne šole skozi različne dejavnosti, vsekakor pa je dobrodošlo, da otroka spodbujamo tudi v domačem okolju.

Šolarji na začetku 2. razreda osnovne šole že znajo brati, a bodo branje utrjevali in izpopolnjevali v tem in naslednjih razredih. Na poti do uspešnih bralcev jih želimo spodbujati in jim biti v oporo. Občina Moravče je v sodelovanju s Krajevno knjižnico Daneta Zajca Moravče in OŠ Jurija Vege Moravče razvila projekt Berem = RASTEM, v okviru katerega so bili včeraj učenci 2. razredov sprejeti v skupnost bralcev Občine Moravče.

Otroci so obiskali župana dr. Milana Balažica in si ogledali Občino. V knjižnici so poslušali zgodbo o Pavlihu in prejeli darilo ob vstopu v bralno skupnost Berem=RASTEM.

Joža Žuna je otrokom predstavila kamišibaj predstavo Kako je kokoška kuhala čaj. Z nami je bila tudi izjemna gospa mag. Tilka Jamnik, ki je z nami delila svojo modrost in izkušnje s področja branja in mladinske literature.

Vsem novim bralcem bralne skupnosti želimo veliko bralnih popotovanj.

Avtorica: mag. Katarina Peterc; Foto: Knjižnica Daneta Zajca Moravče/ Občina Moravče

Tagi