OŠ Venclja Perka Domžale gostila medobčinski otroški parlament

V sredo, 16. februarja 2022, je na OŠ Venclja Perka potekal medobčinski otroški parlament.

Čemu so namenjeni parlamenti? Program je nastal na pobudo učencev, da lahko javno spregovorijo in predstavijo svoje ideje in razmišljanja o vprašanjih, ki so za njih pomembna. Pri tem se njihova mnenja obračajo tudi na predstavnike, ki odločajo o njihovi prihodnosti. Zato se zdi še posebej pomembno, da se njihovo mnenje sliši in upošteva.

Temo otroškega parlamenta izberejo parlamentarci, ki kot delegati sodelujejo na Nacionalnem otroškem parlamentu in v letošnjem letu je tema MOJA POKLICNA PRIHODNOST. Parlamenta so se udeležili predstavniki OŠ Roje, OŠ Domžale, OŠ Rodica, OŠ Preserje pri Radomljah, OŠ Dragomelj, OŠ Dob, OŠ Jurija Vega Moravče, OŠ Janko Kersnik Brdo, OŠ Trzin in OŠ Venclja Perka Domžale.

Udeležence so na začetku pozdravili Karlina Strehar, predsednica ZPM Domžale, Petra Korošec, ravnateljica OŠ Venclja Perka in Marjan Ravnikar, podžupan mesta Domžale.

Podžupan Marjan Ravnikar je pozdravil učence, mentorje in ostale predstavnike. V svojem nagovoru je povedal: “Občina Domžale se ponaša z nazivom Mladim prijazna občina, tako da takšne projekte močno podpira, po drugi strani pa se zavedamo odgovornosti, da bomo tudi v prihodnje uspešno in aktivno izvajala ukrepe s področja mladinskih politik. Mladi ste pomemben dejavnik naše družbe, saj boste v prihodnosti lahko zasedali pomembne položaje tako v lokalni skupnosti kot tudi v državnem merilu. Želim vam veliko ustvarjalnega dela na današnjem srečanju, bodite kritični in samokritični pri razgovorih o vaši poklicni prihodnosti. Srečno!”

Po uvodnih predstavitvah posameznih šol je sledilo delo v skupinah, kjer so učenci razmišljali o ­­­­­­­­­pomembnih vidikih in dejavnikih, ki jih usmerjajo pri razmišljanju o poklicni prihodnosti.

Ob podpori in usmeritvah mentorice in vodje delavnic Bojane Vodnjov, ob konstruktivnem pogovoru in izmenjavi mnenj so parlamentarci prišli do skupnega sporočila, da za uspešno izbiro poklica potrebujejo podporo, poznavanje samega sebe ter pozitivno samovrednotenje. Temu bodo namenili tudi vsebine na razrednih urah in drugih dejavnostih na šoli.

Bojana Vodnjov, Alenka Živic, mentorici SUŠ OŠ Venclja Perka Domžale

Foto: Vido Repanšek

Tagi