Lov na zaklade Osrednje Slovenije

Bi šli na izlet? Turizem Ljubljana je v sodelovanju z občinami Osrednje Slovenije za vas pripravil 10 odličnih predlogov za izlete, kjer boste uživali v naravnih in kulturnih zakladih Osrednje Slovenije. Med deset najzanimivejših izletov Osrednje Slovenije je bila uvrščena tudi tematska pot »Sprehod med tovarnami slamnikov v Domžalah«, ogled Slamnikarskega muzeja in pogostitev v Stari fabrki. Uporabnike družbenega omrežja Instagram pa vabijo k še dodatnemu sodelovanju. Na cilju vseh desetih točk vas čakajo lokalna darilca.

S sredo, 23. avgustom 2017, je Turizem Ljubljana pričel z drugim delom kampanje za promocijo destinacij in ponudbe v regiji Osrednja Slovenija, ki bo trajala vse do novembra. Z njo želijo predstaviti nabor idej za izlete, obenem pa čim bolj razširiti besedo o lepotah in doživetjih – zato so se za promocijo odločili vključiti priljubljeno platformo Instagram, uporabnike hashtaga #CentralSlovenia pa "nagraditi" z lokalnim darilcem.

»Ljubljano vedno opišemo kot idealno izhodišče za dnevne izlete. Verjamemo namreč, da lahko z upravljanjem turističnih tokov v regijo Osrednje Slovenije in drugod po državi delno sprostimo mestno jedro in ga pustimo prijetnejšega za bivanje prebivalcev in tistih gostov, ki ostanejo. Obenem pa promoviramo in ustvarjamo določen dobiček od turizma tudi drugim destinacijam in ponudnikom – verjamemo v povezovanje, saj imajo tako od uspeha prestolnice lahko več vsi,« je o povezovalnem projektu povedala Petra Stušek, direktorica Turizma Ljubljana.

S tokratno aktivacijo želijo v prvi vrsti dati dodatne predloge za deset izletov ne zgolj tujim obiskovalcem, ampak tudi domačinom, saj pogosto slabo poznamo ponudbo pred svojim pragom. Uporabnike družbenega omrežja Instagram pa vabijo tudi k sodelovanju, kar bodo nagradili z manjšimi lokalnimi darilci. Pravila sodelovanja so preprosta:

1. Izberite in obiščite kraj z našega seznama.
2. Fotografirajte, kar vas je navdušilo.
3. Fotografijo objavite na Instagramu in jo pokažete še drugim. Ne pozabite pripisati hashtaga: #CentralSlovenia in označiti lokacije.
4. Na navedeni točki pokažite svojo objavo in prejeli boste lokalno darilce.

Prvi del kampanje za promocijo Osrednjeslovenske regije so izvedli še pred letošnjim poletjem in dobili velik odziv – 2000 objav s #CentralSlovenia. V Turizmu Ljubljana verjamejo, da bodo tudi tokrat na njihovem hashtagu zbrali mnogo fotografij, ki bodo nenazadnje prepričale v izlet tudi tuje obiskovalce. Prav prebivalci smo namreč najboljši ambasadorji svojih destinacij.

Turizem Ljubljana sicer že od leta 2011 deluje kot regijska destinacijska organizacija in sodeluje pri oživljanju manj valoriziranih turističnih območij v regiji in oblikovanju tržno uspešnih integralnih turističnih produktov, ki bodo obiskovalce Ljubljane potegnili iz mestnega jedra. S promocijo destinacij v regiji in zanimivih avtentičnih doživetij lahko namreč dosežemo podaljšanje povprečne dobe bivanja in povečano potrošnjo, kar sta strateška cilja.

Avtor: Miha Ulčar; Foto: Boštjan Tacol
Tagi