Spodbujanje pohodništva v Kamniško-Savinjskih Alpah
Zanimanje za aktivno preživljanje prostega časa in raziskovanje manj obljudenih krajev z bogato naravno in kulturno dediščino ter stikom z lokalnim prebivalstvom in okušanjem lokalnih dobrot, vse bolj narašča. Območje Kamniško-Savinjskih Alp je zagotovo tisti košček v Sloveniji, ki ima zaradi vsega zgoraj naštetega velik turistični potencial. In ker so le skupaj lahko močnejši se je med petimi občinami (Jezersko, Kamnik, Luče, Preddvor in Solčava) vzpostavila vez in težnja po sodelovanju in oblikovanju skupnih produktov, so v izjavi za javnost zapisali v Zavodu za turizem in šport v občini Kamnik.
V prvo vrsto so najprej postavili pohodništvo, saj je na območju relativno dobro razvito in naše poti med planinci postajajo vse bolj priljubljene. Že lansko leto so pripravili poseben zemljevid Kamniško-Savinjske Alpe v slovenskem in angleškem jeziku v merilu 1:50.000. Poleg zemljevida z označenimi potmi so tudi opisi predlaganih poti s podatki o težavnosti, dolžini in profilno skico. Zemljevid je mogoče kupiti na vseh TIC točkah na območju, in sicer po 8,10 €. Na podlagi tega so bili izdelani posebni pohodniški paketi, kjer turistom omogočamo od namestitve, kulinarike do planinskega vodnika.
Da pa bi pohodništvo v naši regiji postalo še bolj prepoznavno so se pridružili slovenskemu združenju Pohodništvo&kolesarjenje GIZ. Eden od skupnih projektov je t.i. »Slovenija hodi«, ki pohodništvo v Sloveniji spodbuja s pomočjo organizacijo pohodniških festivalov. Na območju Kamniško-Savinjskih Alp bo festival, kjer bodo organizirane vodene pohodniške ture, vodeni sprehodi po tematskih poteh, animacijske in športne aktivnosti, tečaji, tematska predavanja in poseben program za otroke in družine, prvič potekal od 24. do 28. junija 2015. Prav tako bodo dneve pohodništva, tako kot zadnjih nekaj let, organizirali v Termah Snovik, in sicer od 18. do 20. septembra 2015.
Poleg spodbujanja pohodništva na območju Kamniško-Savinjskih Alp, bodo izdelali krovno image brošuro, območje pa dodatno promovirali preko sejmov doma in tujini (Nizozemska, Avstrija, Nemčija, Hrvaška in Češka).