V Študentski organizaciji Slovenije začeli kampanjo Grem z javnim …
Prometni zastoji, kolone vozil na vpadnicah v mesta, polna parkirišča, itd. Vse to so prizori, ki se vsakodnevno pojavljajo okoli nas. V prizadevanju za okolje prijaznejše načine mobilnosti, od 16. do 22. septembra, poteka akcija Evropski teden mobilnosti. Letos se je tej pobudi pridružila tudi Študentska organizacija Slovenije (ŠOS), ki je pripravila kampanjo Grem z javnim …
Z akcijo Grem z javnim… želi ŠOS mladim na svoj način predstaviti prednosti vožnje z javnim potniškim prometom in vplivati na njihove navade. Hkrati želi osveščati dijake in študente o pomenu varovanja okolja s tem, ko namesto vožnje z avtomobilom za prevoz uporabljajo javni potniški promet. Partnerja projekta sta tudi ministrstvo za infrastrukturo in prostor ter civilna iniciativa Slovenska zveza za javno zdravje, okolje in tobačno kontrolo.
V ta namen je ŠOS na svoji Facebook strani pripravil nagradno igro, kjer lahko mladi objavljajo svoje fotografije, kako uporabljajo različna javna prevozna sredstva. Mladi lahko pod sliko tudi pripišejo, zakaj se raje vozijo z javnim potniškim prometom in tako po načelu zgledi vlečejo v to prepričajo tudi druge. Fotografije bodo lahko oddali do nedelje, 22. septembra, prijatelji in drugi pa bodo slike lahko všečkali še teden dni dlje. Med tiste, ki bodo objavili svoje fotografije, in tiste, ki jih bodo všečkali, bodo razdelili kup bogatih nagrad, ki so jih prispevali partnerji projekta in drugi.
Kot je povedal predsednik Študentske organizacije Slovenije, Mitja Urbanc, je odločitev, da gremo z javnim, za mlade več kot le fraza. »Evropski teden mobilnosti je pravi čas, da opozorimo na pomen javnega potniškega prometa za izboljšanje kakovosti bivanja. Uporaba javnih prevoznih sredstev je ne le hitra, priročna in ugodna za dijaški in študentski žep, ampak tudi prispeva k manjšemu izpustu toplogrednih plinov, zmanjšanju hrupa in hitrejši pretočnosti prometa. Želim si, da bi prav mladi postali prvi nosilci trajnostne mobilnosti in zelenih rešitev«, je še povedal Urbanc.
Kampanijo si lahko pogledate TUKAJ.