Skupaj proti napačnim informacijam o Covid-19

Facebook si med pandemijo Covida-19 na svojih platformah prizadeva povezati ljudi s točnimi informacijami in zmanjšati število napačnih. Podjetje je pretekli mesec najavilo svojo največjo svetovno kampanjo za promocijo verodostojnih informacij o cepivih proti Covidu-19. S svojih platform je začelo odstranjevati objave, ki vsebujejo napačne podatke o cepivu, prav tako pa preprečujejo širjenje netočnih zdravstvenih informacij in obveščajo uporabnike o učinkovitosti cepiv.

Facebook je v sodelovanju s Svetovno zdravstveno organizacijo in njenimi evropskimi partnerji za preverjanje dejstev danes začel s kampanjo »Skupaj proti napačnim informacijam o Covidu-19«. Kampanja bo vidna uporabnikom v državah EU, Združenem kraljestvu, Islandiji in Turčiji ter uporabnikom na Bližnjem vzhodu in Afriki, na platformi pa bo na voljo več grafičnih prikazov z namigi o tem, kako prepoznati lažne novice:

  1. Preverite vir: Bodite kritični do vsebine, tudi če se vam zdi, da je znanstveno podprta.
  2. Preverite, kako se ob novici počutite: Napačne novice lahko vplivajo na vaša čustva, da bi všečkali objavo
  3. Preverite kontekst: Če niste prepričani, ali so informacije točne, jih preverite pri organih javnega zdravstva

Podjetje je objavilo tudi spletno stran v angleščini, francoščini, italijanščini, nemščini, španščini, poljščini in turščini, ki bo vključevala informacije o tem, kako Facebook na svojih platformah obravnava napačne informacije. Uporabniki bodo na spletni strani dobili boljši vpogled v Facebookovo strategijo odstranjevanja (»Remove«), zmanjševanja (»Reduce«) in osveščanja (»Inform«), prav tako pa si bodo lahko prebrali več o standardih skupnosti in o tem, kako se podjetje bori proti lažnim novicam ob svetovnih dogodkih, kot so Covid-19, volitve in podnebne spremembe.

“Facebook bo še naprej sodeloval s strokovnjaki in ustvarjalci platform, da bi zagotovil ustrezno obravnavo napačnih informacij in dodatna sredstva za preverjanje verodostojnosti spletnih vsebin, ki bodo uporabnikom pomagala pri odločitvi, katere vsebine brati, komu zaupati in kaj deliti,” so še v izjavi za javnost sporočili iz družbe Facebook.

Več informacij o partnerstvu Facebook in WHO si lahko preberete tukaj.

Karin Božič Zupančič; Foto: SPEM Komunikacije, d.o.o.

Tagi