Z zaključkom prevzema Heliosa podjetje Kansai Paint odločno vstopa v evropsko industrijo premazov
Z zaključkom transakcije v petek, 31. marca, je Kansai Paint Co., Ltd. postal edini lastnik Evropske premazniške Skupine Helios. Pod okriljem strateškega lastnika bo Helios predstavljal evropsko središče inovacij, znanja in poslovnega razvoja ter s tem še dodatno utrdil svoj položaj v evropski industriji premazov, so sporočili iz Skupine Helios.
Kansai Paint Co., Ltd. je 6. decembra lani podpisal pogodbo o nakupu vseh delnic Skupine Helios. Po odobritvi s strani organov za varstvo konkurence v vseh zadevnih državah in ob zadostitvi ostalih pogojev za dokončanje postopka, je Kansai 31. marca z zaključkom transakcije postal lastnik Skupine Helios. Kansai Paint s tem pospešeno implementira svojo strategijo rasti, s katero namerava postati eden od treh največjih svetovnih proizvajalcev premazov.
Skupina Helios je uveljavljen proizvajalec številnih različnih vrst premazov in deluje zlasti v državah srednje, vzhodne in zahodne Evrope ter državah SND. Uspešen prevzem tako podjetju Kansai Paint zagotavlja odlično izhodišče za širitev po celotni Evropi. Podjetje Kansai želi pospešiti rast poslovanja z nadaljnjim povečanjem prodaje in z ustvarjanjem sinergij znotraj tehnologij, znanja, proizvodov ter prodajnih mrež obeh skupin, so v izjavi za javnost za pisali v Skupini Helios.
David Kubala, eden od dveh generalnih direktorjev Skupine Helios: »Helios ima že danes na evropskih trgih prodajno mrežo s številnimi uveljavljenimi blagovnimi znamkami. Ohranjamo močen položaj v segmentu industrijskih, avtoreparaturnih in dekorativnih premazov. Naš portfelj je podoben in v nekaterih primerih komplementaren tistemu, ki ga ima podjetje Kansai Paint. Podjetje Kansai je zelo predano raziskavam in razvoju ter inovacijam, Helios pa ima tudi zelo učinkovito proizvodnjo in oddelek za raziskave in razvoj, z usposobljenimi ljudmi in napredno opremo. Iz vseh teh razlogov predstavlja Helios pravo izbiro, ki podjetju Kansai omogoča širitev in razvoj poslovanja v Evropi. Pričakujemo številne sinergije na področju R&R, v proizvodnih sistemih in tehnologijah, podpornih sistemih, marketingu, nabavi in drugih področjih. Helios bo obenem vpeljal nove proizvode, imel možnost izvoza na azijski in afriški trg ter možnost poslovanja z japonskimi kupci v Evropi.«
Pred prevzemom Heliosa je Kansai že imel utrjen položaj v Aziji, Afriki in na Bližnjem vzhodu, v Evropi pa je bila njegova prisotnost zelo omejena. Prevzem Skupine Helios so izvedli z namenom, da bi razvili in razširili posel premazništva ter povečali svojo prisotnost v Evropi. V bodoče bo podjetje Kansai še dalje krepilo svoj položaj med največjimi premazniki, pod njegovo okrilje pa bodo odslej vključene tudi blagovne znamke Heliosa.