Vedno na voljo

Da je to ena od najbolj pomembnih lastnosti zavarovalnega zastopnika, meni 29-letni David Rezar, ki sicer prihaja iz Kamnika, a je že dobri dve leti zaposlen v domžalskem predstavništvu Zavarovalnice Triglav. Le tako na dolgi rok pridobi zaupanje strank. David strankam priporoča, da izberejo zavarovalnega zastopnika, na katerega se bodo lahko zanesli tako pri sklepanju zavarovanj kot pri prijavi škodi.

Zakaj ste se odločili za poklic zavarovalnega zastopnika?

To je moj sanjski poklic. Vedno sem si želel biti zavarovalni zastopnik. Takšno delo opravlja tudi moj oče. Še preden sem se zaposlil, sem že opravil licenco za zavarovalne zastopnike in posrednike, tako zelo sem si želel opravljati to delo.

Zakaj imate radi svoje delo?

Na splošno se mi zdi zavarovalništvo izjemno zanimiva panoga, ki zahteva dobro poznavanje številnih področij. V svojem delu uživam, je dinamično, poleg tega si lahko sam določam svoj urnik. Slednje pri meni sicer ne pride toliko do izraza, kajti med tednom sem strankam na voljo ves čas. Zaupanje strank je namreč v zavarovalništvu ključno.

Kako pridobite zaupanje?

Delo s strankami me veseli. Tudi, ko se pojavijo težave ali zahtevne situacije, jih uspešno rešujem. Če ponazorim s primerom: ko se pojavijo škodni primeri, se osebno sestanem z zavarovanci, da skupaj napišemo zapisnik, fotografiramo in prijavimo škodo. Težav se ne ustrašim, temveč jih želim čim prej rešiti. Ne jutri, ampak danes. Na sporočila in klice strank se zato vedno odzovem v najkrajšem možnem času, ne glede na to, ali gre za povpraševanje po sklepanju zavarovanj ali za prijavo škode. Menim, da mi ravno zato zaupa vse več strank.

Pri delu s strankami se sicer zdi ključno še, da zavarovanci začutijo, da zastopnik pozna svoj produkt in vanj verjame. S tem se med obema stranema vzpostavi zaupanje. Zavarovalnica namreč posluje z obljubami, da se bo v zameno za sedanji finančni vložek zavarovanca v prihodnosti odzvala, in bo, če oziroma ko se bo pojavila potreba, poravnala škodo.

Kaj priporočate strankam?

Najbolje, da ima stranka svojega univerzalnega zastopnika, ki mu zaupa in s katerim ureja vsa področja zavarovanj, od zavarovanja hiše, stanovanja in avta do življenjskega in zdravstvenega zavarovanja. Zavarovalni zastopniki Zavarovalnice Triglav pokrivamo vsa zavarovanja, kar je za stranko najbolj optimalno tudi s finančnega stališča. V Zavarovalnici Triglav imamo na primer Triglav komplet, v katerega zavarovalci lahko vključijo svoja zavarovanja in pridobijo bonitete oz. popuste.

Po katerih zavarovanjih ljudje največ povprašujejo in po katerih premalo, a so kljub temu zelo pomembna in/ali priročna?

Še vedno so v ospredju avtomobilska zavarovanja, narašča povpraševanje po zavarovanju nepremičnin, medtem ko so življenjska in zdravstvena zavarovanja, s katerimi človek poskrbi zase in svoje najbližje, na zadnjem mestu, a tudi to se počasi izboljšuje.

Pri zdravstvenih zavarovanjih imamo na primer pri Triglavu nekaj koristnih produktov, kot so Zdravstveni nasvet, v katerem je na voljo posvet z zdravnikom specialistom, Zobje in Zobje+, ki zagotavljata kritje stroškov doplačil za nadstandardne storitve zobozdravstvene oskrbe, ki jih osnovno zdravstveno zavarovanje ne krije, Specialisti in Specialisti+, s katerima si zagotovite hiter dostop do specialistične obravnave, zahtevne diagnostike in predpisanih zdravil, ter Zavarovanje Operacije, s katerim preko asistenčnega centra zavarovalnice nudimo asistenco za operacijo, izvedeno doma in v tujini.

Na trgu je prenovljen produkt, ki je zelo zanimiv, in sicer Zavarovanje malih živali, tako psov kot mačk, edini pogoj je, da so čipirani in zdravi. Gre za zavarovanje, ki krije stroške zdravljenja zaradi bolezni ali nezgode. Osnovno zavarovanje lahko razširite z dodatnimi kritji, kot so pogin, stroški nastanitve živali zaradi hospitalizacije zavarovanca, odgovornost lastnika živali, stroški iskanja izginule ali ukradene živali in pokop. Priporočam, da se psa oz. hišnega ljubljenčka zavaruje čim prej, kajti tako je karenca oz. čakalna doba, ko pride do nezgode ali bolezni, že mimo.

Je še katero drugo zavarovanje, ki ga priporočate?

Priporočam zavarovanje osebne zaščite, ki velja po vsem svetu in vključuje zavarovanje za primere, ko zavarovanec povzroči škodo drugi osebi, potrebuje pravno pomoč, potrebuje računalniško asistenco, želi kasko zavarovanje in asistenco pri vožnji s prevoznimi sredstvi, kot so kolo, električno kolo ali skiro itd. Polica osebne zaščite je zelo praktična in jo imam tudi sam.

Kako ste še zavarovani?

Zaupam Zavarovalnici Triglav, zato sem sklenil več zavarovanj. Želim biti socialno varen, hkrati pa imam tudi naložbena zavarovanja, s čimer bom poskrbel za obdobje po upokojitvi. Dobro je že sedaj misliti na prihodnost.

Vir: IR image d.o.o.

Stranke lahko Zavarovalnico Triglav obiščejo na Predstavništvu v Kamniku (Maistrova ulica 18 v Kamniku,
tel. št. 01 831 70 56) in na Predstavništvu v Domžalah (Ljubljanska cesta 86 v Domžalah, tel. št. 01 721 48 45).

Poslovalni čas za stranke je na obeh lokacijah enak:
ponedeljek: 08:00 – 12:00, 12:30 – 16:00, torek: 08:00 – 12:00, 12:30 – 16:00, sreda: 08:00 – 12:00, 12:30 – 17:00, četrtek: 08:00 – 12:00, 12:30 – 16:00, petek: 08:00 – 12:00, 12:30 – 13:30, sobota in nedelja: zaprto

Več informacij najdete na www.triglav.si in triglav.eu.

 

Tagi