Učinkovitost v prodaji – različna orodja

V sredo, 3. marca je potekal že tretji podjetniški zajtrk »Za vas, podjetniki«, ki je bil namenjen prodaji. Podjetniški zajtrk, se je odvil na spletni platformi ZOOM in sicer tretji iz niza šestih brezplačnih podjetniških zajtrkov. Odvijajo se v sklopu operacij LAS za mesto in vas.

Partnerji v projektu, GZS Zbornica osrednjeslovenske regije, Društvo AIA – Mladinski center Mengeš in Cene Štupar – CILJ, smo gostili župana Občine Mengeš, Franca Jeriča, ki je poudaril, pomembnost povezovanja, tudi v novi realnosti in sodelovanje podjetniškega ekosistema. Tudi sam v prvi vrsti vzpodbuja sodelovanje občine in podjetij. Izpostavil je pomembnost dolgoročnega in strateškega pogleda na razvoj celotne družbe in da je zato potrebno dostikrat odriniti posameznikov ego na stran in izrazil podporo projektu Za vas podjetniki. Izpostavil je tudi partnerja Društvo AIA – Mladinski center Mengeš, ki v Mengšu soustvarja podporni ekosistem za podjetnike začetnike, ki se lahko obrnejo na društvo, ko začenjajo svojo podjetniško pot.

Poleg župana smo gostili Matevža Vrhovnika, direktorja podjetja Alfa Natura d.o.o., Urbana Ropotarja, UrbiBaba.com, mag. Dragana Simeunovića, Premicon d.o.o. in dr. Roka Stritarja, lastnika in direktorja podjetja Kibuba, ter gostujočega profesorja na Ekonomski fakulteti, Katedri za podjetništvo.

Gostje so delili svoje podjetniške zgodbe ter predvsem izpostavili svoje načine prodaje. Dr. Rok Stritar je izpostavil, da je prodaja uspešna takrat, ko odkrijemo repetativen proces, ki generira prihodke, kjer sta kreativnost in razvoj v ozadju. Izpostavil je tudi, da uspešna prodaja ni stvar talenta, temveč kako postaviti , ki je predvidljiv in repetativen. Sicer je okolje postalo zelo nepredvidljivo in realnost spremenjena, vendar pa temeljne zakonitosti ostajajo. To pa je reševanje strankinih težav.

Matevž Vrhovnik je izpostavil, da je pri prodaji pomembno, da vemo kdo so naši kupci in da upoštevamo njihova ti čustva, Prodaja prične zares rasti, ko s svojim znanjem rešuješ težave in izzive svojih kupcev.

Urban Ropotar je poudaril, da naj podjetniki pri prodaji na spletu pazijo na hitrost, odzivnost in prilagodljivost na trg. Naj začnejo z manj artikli ter kasneje dodajajo dodaten asortima. Poudarek naj dajo na povratno informacijo kupca, ker bodo s tem lahko oblikovali zmagovalni prodajni asortima. Predlagal je, naj ne delajo vsega sami, temveč naj na področjih, kjer lahko, pridobijo zunanje izvajalce in se sami posvetijo aktivnostim, v katerih so sami najboljši.

Mag. Dragan Simeunović pa je poudaril, da je prodaja najdražji proces v podjetju, saj je prodaja časovno zelo zahtevna in neuspeh lahko stane veliko denarja. Poudaril je, da naj mladi podjetniki v začetku posežejo po številnih dogodkih v podpornem okolju, da pridobijo znanja. Ko pa podjetje prične rasti, lahko posežejo po strokovnjakih, ki jim prodajni proces uredijo in optimizirajo.

Skupno pa so se strinjali, da je pri prodaji ključno poznati svojega kupca, da je uspešen prodajnik fokusiran na reševanje težav svojih kupcev ter da je potrebno učinke prodaje nenehno meriti in optimizirati prodajni proces, saj je učinkovit prodajni proces tisti, ki je sistematiziran.

Pridružite se nam tudi na naslednjih brezplačnih zajtrkih:

  • Socialni mediji in novi trendi komuniciranja – 10. 3. 2021
  • Finančni prijemi za vsakogar – 17. 3. 2021
  • Vzvodi poslovnega okolja za vaš uspeh – 24. 3. 2021

Poleg tega lahko že predhodno označite svoj interes za brezplačno Podjetniško akademijo in Podjetniški inkubator, v okviru katerih boste lahko skupaj s strani izkušenih podjetnikov in mentorjev, ki se dnevno srečujejo s podjetniškimi izzivi, nadgradili svoje podjetniško znanje in poslovanje.

Obvezna predhodna prijava na zajtrke: http://bit.ly/3rFKCdo

Več o projektu si lahko preberete na povezavi tukaj.

Naložbo sofinancira Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Projekt se izvaja v okviru LAS Za mesto in vas. Za več informacij obiščite spletni mesti Strukturnih skladov: www.eu-skladi.si ter spletno stran LAS Za mesto in vas: www.las-mestoinvas.si

Pripravila: Sanda Jerman, Cene Štupar – CILJ

 

Tagi