Triki in nasveti za podjetnike: vodenje družbenih omrežij

Prijateljici sedita na kavi in se pogovarjata. Mojca pravi Tatjani: “Veš kaj sem zadnjič videla na enem res hudem profilu na Instagramu?”

“Kaj?” vpraša Tatjana.

Mojca vzame telefon, skrola po Instagramu in išče objave … “Res super rešitev za prihranek prostora v stanovanju. Pohištvo zložijo na poseben način. To bi ti res prišlo prav, ker imaš majhno garsonjero.”

“Vau, zgleda zanimivo!” se že navdušuje Tatjana.

“Ja, pa še ogromno nasvetov imajo za optimizacijo prostora v domu. Daj, ti bom poslala njihov profil, pa si poglej sama.”

“Daj, ja, top!” 

Izkoriščate moč družbenih omrežij?

Taki pogovori se dogajajo vsak dan. Ljudje si navdušeno izmenjujemo informacije o stvareh, ki nas navdihujejo. Iskanje idej, informacij, rešitev za izboljšanje življenja je danes tako zelo povezano s spletom. Si predstavljate, kakšno moč ima za podjetje dober profil na Instagramu, Facebooku ali drugih družbenih omrežjih? Profil, ki potencialne stranke izobražuje, zabava in navdušuje?

Če ste podjetje, ki izdeluje pohištvo po meri in s svojimi vsebinami naslavljate ljudi, ki se srečujejo s težavo pomanjkanja prostora, ste pridobili nove potencialne kupce. Ti bodo sledili objavam in delili informacije s svojimi znanci. Dolgoročno bodo postali vaši kupci in celo lojalne stranke.

Ustvarjati kakovostne objave, ki angažirajo izbrano ciljno skupino zahteva dobršno mero raziskovanja, planiranja in spretnosti.

Kakšen je dober profil na družbenih omrežjih?

A ustvarjati objave, ki naslovijo prave ljudi in jim servirajo vsebino, ki jih bo angažirala, ni tako enostavno. Zahteva dobršno mero raziskovanja, planiranja in spretnosti. Podjetniki se ob ustvarjanju profila in vsebin na družbenih omrežjih hitro srečate z izzivi. Poglejmo si, kaj vse je potrebno upoštevati za uspešno vodenje družbenih omrežij.

Spoznajte ciljno skupino

Pomembno je, da dobro poznate svojo ciljno skupino. Kdo so uporabniki vaših storitev? Kupci vaših izdelkov? Kaj jim je v življenju pomembno, kaj jih navdihuje in kakšni so njihovi izzivi? Ko definirate profil idealne stranke, ustvarjanje vsebin z njimi v mislih postane lažje. Objave takrat pišete za Tatjano, ki ima majhno garsonjero. Iščete rešitve za njene izzive in v objave “dodajate” izdelke, ki te izzive rešujejo.

Definirajte, kdo ste

Da bi se ljudje z znamko lahko zares povezali, je pomembno, da v objave ujamete esenco blagovne znamke. Kdo ste kot podjetje, kakšne so vaše vrednote in kaj vam je pomembno? Si z načinom proizvodnje izdelkov prizadevate za ohranjanje okolja? To delite v svojih objavah in začeli vam bodo slediti ljudje, ki jim je to prav tako pomembno. Največja prednost družbenih omrežij je ustvarjanje pristnega stika in dvosmerne komunikacije s strankami.

Določite, kje boste objavljali in kaj

Ko boste raziskovali profil svoje stranke, boste hitro ugotovili, kje so te na spletu prisotne. Gre za ljudi srednje starostne skupine, ki večinoma uporablja Facebook, poslovne uporabnike, ki so bolj prisotni na LinkedInu ali pa mlajše uporabnike, ki so privrženci TikToka?

Če je izdelek, ki ga prodajate, izrazito slikovit kot so šopki, čokolada ali oblačila, boste zagotovo profil vodili tudi na Instagramu. Odločite se, kakšna bo vaša strategija. Boste objavljali informativne, prodajne ali zabavne vsebine, imeli osebni ali bolj poslovni “jezik” komunikacije ali pa kombinacijo vsega? Ton pisanja, vsebine objav in grafike naj imajo vsekakor rdečo nit, ki se stalno ponavlja – to bralcem daje občutek zaupanja in krepi pripadnost.

Bodite interaktivni

Poskrbite za to, da uporabnike tudi kaj vprašate in jih naslovite osebno. Ob tem pa ne pozabite na odgovarjanje na komentarje in sporočila na družbenih omrežjih. To je priložnost, da vzpostavite direkten oseben stik s svojimi kupci – priložnost, ki je ne smete zamuditi.

Celostni pristop do marketinga

Če si želite rezultatov, pa se morate zavedati, da je vodenje družbenih omrežij veliko več kot le deljenje objav. Ko se celotnega spletnega nastopa lotite strateško, postane vodenje družbenih omrežij le eden od koščkov sestavljanke. Dovršen nastop na spletu ima temelj v ključnih gradnikih marketinga kot je kakvostna spletna stran ter dovršena vsebinska in grafična podoba podjetja. Ter se dopolnjuje z izvedbo oglaševanjapristajalnimi stranmimarketinškimi materiali in drugimi storitvami marketinga.

Avtorica: Maja Šter

Tagi