Triki in nasveti za podjetnike: optimizacija spletnih strani

Ustvarili ste spletno stran, a imate občutek, da nimate od nje ničesar? Ne prinaša obiska, povpraševanj in nakupov?

Na spletu je danes konkurenca zares velika. Da bi vaša spletna stran dobila pozornost, ki si jo zasluži, ne pozabite na optimizacijo spletnih strani. Z njeno pomočjo svojo spletno stran postavite na višja mesta in si zagotovite obisk, ki si ga vaše podjetje oz. dejavnost zasluži.

Pogled na statistiko

Statistika pri tem govori jasno zgodbo.

Na prvi rezultat v spletnih iskalnikih klikne kar 32 % ljudi.

Dejstva?

  • Na prvi rezultat v Google-u klikne kar 32 % ljudi.
  • Kar 53 % obiska na spletni strani se zgodi s strani neplačanih rezultatov.
  • SEO “industrija” je že presegla vrednost 70 milijard € letno.

S pomočjo optimizacije spletnih strani boste na spletu postali vidni! Na dolgi rok se bo s pomočjo spletne optimizacije vaša spletna stran začela pomikati na višja mesta v iskalniku. Vi pa boste prejeli več povpraševanj in izboljšali svojo uspešnost.

Koraki spletne optimizacije

Kako poteka izvedba spletne optimizacije? Poteka v več korakih, pri čemer sta ključna on-site in off-site optimizacija spletnih strani.

Pri on-site optimizaciji gre za vse tisto, kar se dogaja na sami spletni strani. To vključuje tako tehnične kot vsebinske spremembe na strani. Od urejanja domene, URL naslovov, meta oznak, besedil, fotografij, zemljevida, hitrosti strani, SSL certifikata in drugih elementov, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo. Prav tako je v on-site optimizacijo všteto ustvarjanje vsebin za spletno stran, ki okrepijo kredibilnost strani in jo naredijo izstopajočo in privlačno.

Pri off-site optimizaciji pa gre za vse, kar se dogaja izven spletne strani. To je povezano s tem, kaj glede vaše spletne strani delajo druge strani. V to so vključene povratne povezave, všečkanja in komentiranje na družbenih omrežjih ter klasična oz. zunanja promocija strani.

Povečajte prepoznavnost blagovne znamke in se povzpnite višje na spletnih iskalnikih.

Zakaj sploh izvajati optimizacijo spletnih strani?

Ko uredite vse tehnične podrobnosti glede optimizacije spletnih strani in na spletno stran začnete dodajati blog prispevke, bodo spletni iskalniki vašo stran prepoznali kot relevantno in pomembno. Posledično se bo vaša spletna stran uvrstila višje na spletnih iskalnikih.

Prednosti, ki vam jih to prinaša, so za podjetje oz. vašo dejavnost neverjetne!

  • Obisk na vaši strani se bo povečal.
  • Prejeli boste več brezplačnega obiska.
  • Posledično boste imeli tudi boljše rezultate spletnega oglaševanja.
  • Okrepili boste zaupanje kupcev.
  • Za vaše podjetje bo to pomenilo dolgoročne pozitivne učinke.
  • Predvsem boste povečali prednost pred konkurenco.
  • In izboljšali uspešnost blagovne znamke.

Uspešna spletna stran

Spletna stran, ki uspeva ali stagnira – rezultat je v veliki meri odvisen od optimizacije spletnih strani. Gre za zahtevno področje digitalnega marketinga in večina podjetij se sama ne zna lotiti izvedbe. Pri tem vam z veseljem priskoči na pomoč Agencija Pakt, ki ima pri tem odlične rezultate.

Avtorica: Maja Šter

Tagi