Triki in nasveti za podjetnike: kako izboljšati marketing?

Naj ljudje začutijo, da vam je mar

Učinkovit marketing nagovarja prav tiste ljudi, ki jim bo nakup vašega izdelka ali storitve izboljšal življenje. Poskrbite, da vas kupci spoznajo, začutijo in se z vami povežejo.

Če želite, da vas bodo ljudje opazili, mora vašo komunikacijo preko različnih kanalov povezovati rdeča nit.

V marketingu ni polovičarstva

Podjetniške zgodbe so zgodbe o predanosti, odrekanju, prilagajanju. Ni je podjetniške poti, ki ne bi bila začinjena s ščepcem poguma. A naj bo kakovost vašega izdelka oz. storitve še kako vrhunska, ta ne prinaša zaslužka, če zanjo ne ve nihče.

Za učinkovito komunikacijo s trgom je zato potrebna celostna izvedba marketinga. Ne glede na to, ali potencialne kupce nagovarjate prek e-maila, radijskega oglasa ali Instagram objave, mora biti vaše sporočilo posredovano na konsistenten način. Naj stranke prepoznajo, da jih nagovarjate prav vi.

Ker smo ljudje vizualna bitja, je pomembno izdelati celostno grafično podobo. Blagovne znamke pogosto povežemo z njihovimi barvami in logom. Poleg dizajna je pomemben tudi izbor fotografij in video materiala. Poenotena estetika ponuja zaključeno zgodbo, ki jo ljudje zlahka vzamemo za svojo.

Za trajnejši in poglobljeni odnos s stranko je ključna tudi doslednost nagovarjanja.Če želite, da vas bodo ljudje opazili, mora vašo komunikacijo preko različnih kanalov povezovati rdeča nit. Poskrbite, da bodo v vaših sporočilih odzvanjale vrednote, ki povezujejo vašo ekipo. Naj vas ljudje začutijo, tako se boste veliko lažje povezali z njimi.

Dolgotrajen in poglobljen odnos s (potencialnimi) strankami gradite s pomočjo skrbno in premišljeno zastavljene marketinške strategije. A za to je potrebno veliko časa in znanja. Zlahka se ujamemo v past, ki ji po domače rečemo polovičarstvo. V marketing vložimo precej truda, a obenem nimamo začrtane vizije kaj sploh počnemo. Tak način dela na žalost ne obrodi sadov in poslovni rezultati so veliko slabši, kot bi lahko bili sicer.

Ste v vašem podjetju »deklica za vse«?

Dejstvo, da posedujemo širok nabor znanja in veščin, nas opolnomoči. A na dolgi rok tovrstno delovanje nudi vstopnico v svet izčrpanosti.

V malih podjetjih je peščica zaposlenih ponavadi zadolžena za večino aspektov upravljanja podjetja. Samozaposlene osebe pa večino dela velikokrat opravijo kar same. Mnogi podjetniki najdejo zadovoljstvo prav v tem, da se počutijo kot »sam svoj mojster«.

Dejstvo, da posedujemo širok nabor znanja in veščin, nas opolnomoči. A na dolgi rok tovrstno delovanje nudi vstopnico v svet izčrpanosti. Po eni strani želimo venomer izboljševati svoje produkte/storitve, po drugi strani pa poskušamo stopati v korak s časom in obvladati marketinške trende.

Velika podjetja imajo svoje marketinške oddelke, mali podjetnik pa se trudi sam opraviti vse. Lahko kot tak sploh tekmuje z utrjenimi blagovnimi znamki? Seveda lahko – s pomočjo strokovnjakov iz marketinške agencije.

Skleniti pakt z marketinško agencijo?

V zadnjih letih je najbolj bliskovit porast doživelo področje digitalnega marketinga. Pravijo, da podjetje, ki dandanes ni na spletu, sploh »ne obstaja«. A vsak digitalni kanal ima svoja pravila, ki se za nameček pogosto spreminjajo.

Rešitev ponujajo marketinške agencije, ki zaposlujejo entuziastičen strokovni kader, ki mu ni vseeno za vas in uspeh vašega podjetja. Pri nas – v Agenciji Pakt cenimo osebni pristop. Najprej prisluhnemo stranki, nato pa izvedemo poglobljeno raziskavo in pripravimo plan/strategijo, ki bo učinkovala za vas in vam prinesla rezultate. Stavimo na dolgoročno sodelovanje, kjer poskrbimo, da podjetje s svojimi kupci vzpostavi trdno, a tudi dobičkonosno vez.

Avtorica: Maja Šter

Tagi