Prihaja povsem novi fastback SUV Peugeot 3008

Aktualni peugeot 3008 je prava prodajna uspešnica. V zadnjih 7 letih so jih namreč prodali več kot 1.320.000 v kar 130 državah po vsem svetu. Z razkritjem novega modela e-3008 Peugeot vstopa v povsem nove dimenzije. Podjetje ima visoko zastavljene cilje, saj namerava do leta 2025 za vse svoje modele ponujati tudi električno izvedenko, od leta 2030 dalje pa v Evropi prodajati zgolj 100 % električna vozila.

Novi peugeot e-3008 je električni fastback SUV model nove generacije, ki je kot prvi avto v koncernu postavljen na novo konstrukcijsko osnovo STLA Medium skupine Stellantis. Z njim bo Peugeot nedvomno zapeljal znamko v novo dobo, v kateri bo francoski lev ponudil najširšo paleto električnih vozil zelo širokemu krogu potrošnikov.

In kaj ima novi peugeot 3008 skupnega s prejšnjo različico? Zgolj oznako! Pri Peugeotu so novem modelu posvetili dovolj časa za korenito preobrazbo. 3008 je nekoliko težji od predhodnika, a zelo lepo vodljiv in precej bolj odziven, kar gre pripisati novemu hibridnemu pogonu in obliki vozila. Zaradi slednje je manjša tudi poraba goriva. Nova generacija voznikovega mesta PEUGEOT Panoramic i-Cockpit nas med vožnjo navda s pozitivnimi čustvi in užitkom v vožnji.

Izbirali boste lahko med dvema nivojema opreme – Allure in GT, s po tremi opcijskimi paketi in tremi električnimi pogonskimi sklopi ter dvema hibridnima pogonskima sklopoma, ki bosta na voljo na posameznih trgih.

Elektrika in hibrid, poslavlja se dizel

Z novim 3008 se poslavlja dizelski model. Kupcem bodo na voljo mehki hibrid, priključni hibrid in 100-odstotni električni model.

Električni e-3008 je opremljen z baterijo s kapaciteto 73 kWh s prednjim pogonom, do konca leta pa bo na voljo še 4-kolesni pogon. V letu 2025 bo kupcem na razpolago še baterija s kapaciteto do 98 kWh.

Novi 3008 je bil od samega začetka zasnovan kot električni model, za katerega bodo na voljo trije motorji z ničelnimi emisijami:

  • osnovni motor s 525 km dosega, dvokolesnim pogonom in 210 KM/157 kW,
  • motor Dual Motor s 525 km dosega, štirikolesnim pogonom in 320 KM/240 kW,
  • motor Long Range s 700 km dosega, dvokolesnim pogonom in 230 KM/170 kW.

E-3008 varčuje z energijo po zaslugi nove tristopenjske rekuperacije. Le-to lahko preklapljamo z ročicami na volanu s pomočjo toplotne črpalke in naprednega baterijskega termalnega upravljanja.

Pri hibridnem modelu 3008 je osnova novi bencinski motor 1.2 z verigo in dodatkom manjše električne baterije, pri čemer polnjenje ni potrebno. Le-to je potrebno pri priključnem hibridu. Novi hibrid zmanjšuje porabo goriva na 5-6 l na 100 kilometrov.

Užitki v vožnji brez primere

Potovalna kabina novega 3008 je povsem prenovljena. Potnikom ponuja sproščujočo vožnjo v velikem in dobro osvetljenem prostoru. Na voljo je veliko več, kar 17 odlagalnih površin in predalov v skupni prostornini približno 34 litrov.

Pri izvedbi GT sta prednja sedeža dodatno opremljena s funkcijami prezračevanja, masaže in ogrevanja. Peugeot prvič ponuja prednja sedeža s prilagodljivimi bočnimi oporami, ki se električno napihnejo ali izpraznijo in se tako popolnoma prilagodijo obliki potnikovega telesa.

Prav spektakularno je voznikovo mesto! Peugeot v svoji že 3. generaciji i-Cockpit sistemov v različici Allure ponuja »lebdeči« PEUGEOT i-Cockpit z dvema 10-palčnima digitalnima zaslonoma, v različici GT pa PEUGEOT Panoramic i-Cockpit 21-palčni panoramski ukrivljen zaslon. Panoramski zaslon je umeščen visoko na armaturni plošči in ga s potniškega prostora ne opazimo. Prenovljen je tudi volan, ki zagotavlja še boljši občutek med vožnjo. Ker je osrednji del volana še manjši in »izoliran« od volanskih krakov, pri vozniku ustvari občutek lebdenja.

Nivo opreme Allure je serijsko opremljen s sistemom PEUGEOT i-Connect, ki ponuja popolno povezljivost s funkcijo brezžičnega zrcaljenja (Apple CarPlay/Android Auto). Različica GT je opremljena s sistemom PEUGEOT i-Connect Advanced. Gre za zmogljiv povezljivi navigacijski sistem TomTom, ki vključuje funkcijo »trip planner« in omogoča optimalno načrtovanje poti, s čimer se poveča doseg vozila in olajša samo polnjenje.

Nova generacija 3008 je daljša za skoraj 10 centimetrov, prav tako je za 6,5 centimetra podaljšana medosna razdalja, kar nedvomno prinaša več prostora v potovalni kabini tudi za potnike v drugi vrsti in prtljažniku. Sedeži se zlagajo v razmerju 40/20/40 in tako omogočajo še večjo uporabnost prtljažnika.

In kakšna je cena?

Cena za osnovi model na hibridni pogon je ob enkratnem plačilu 33.600 evrov, v primeru financiranja pa 32.100 evrov, pri čemer je vključeno obvezno in kasko zavarovanje. V kolikor si izberete GT opremo, se vaš nakup podraži za 3.200 evrov.

Peugeot 3008 GT na hibridni pogon znaša ob enkratnem plačilu 36.800 evrov, v primeru financiranja pa 35.300 evrov. 3008 GT je serijsko opremljen z matičnimi žarometi, možnostjo ogrevanja volana in električnim zapiranjem prtljažnika.

V kolikor se zanimate za električni e-3008, boste zanj morali odšteti vsaj 45.200 evrov, v primeru financiranja pa 43.700 evrov. Če upoštevamo subvencijo eko sklada, ki znaša 4.500 evrov, je peugeot e-3008 cenejši od 40.000 evrov.

Vse to in še veliko več

Predstavili smo vam le nekaj izmed glavnih adutov novega modela peugeot 3008. Da boste tudi sami izkusili nepozabne futuristične občutke v vožnji, obiščite avtomobilski salon Rodex v Radomljah in se dogovorite za testno vožnjo. Ponujajo vam široko paleto vozil Peugeot.

Dobrodošli v Radomlje. Dobrodošli v salon Rodex.

Avtor: Ana Britovšek Kunšek; Foto: Rodex d.o.o.

Tagi