Nuša Marinc prepričala mednarodno žirijo s kar štirimi naravni kozmetičnimi izdelki linije NANU
NANU v hindujščini pomeni »čudovito dekle« in je ime certificirane, 100% naravne in ročno izdelane linije za nego obraza, ki jo je snovala Nuša Marinc. V dobrih 3 letih je Nuša razvila kar osem (eko)certificiranih izdelkov naravne kozmetične linije NANU, od katerih je eden marca 2022 prejel tudi prestižno mednarodno nagrado Beauty Shortlist – EDITOR`S CHOISE. Kar štiri naravni kozmetični izdelki linije NANU ( od petih poslanih) pa so letos prepričali žirijo ‘Beauty Shortlist Award 2023’.
»Po naravi sem izjemno trmasta, vztrajna in analitična. Kot naravoslovka si želim stvarem priti do dna in dokler mi stvari niso logične in razumljive, vse do tedaj ne odneham« so besede, s katerimi je Nuša Marinc v pogovoru za Domžalca opisala svojo raziskovalno pot septembra 2022 v članku z naslovom “Nuša Marinc: “Kvalitetni izdelki lahko v resnici zelo pripomorejo k mladostnemu videzu kože”
Danes, nekaj mesecev kasneje, pa je po novem uspehu nadvse počaščena, saj so njen trud pri razvoju aktivne naravne kozmetike, namenjeno zreli ženski koži, znova prepoznali pri Beauty Shortlist Awards 2023 in Nanu, kot edini slovenski blagovni znamki, namenili kar štiri nagrade. »Ženske, vseskozi razmišljamo o tem, kaj popraviti na sebi, ne pa o tem, kako se celostno sprejeti in z ljubeznijo poskrbeti zase, kar pomeni tudi izbor kakovostnih izdelkov zase – tudi kozmetičnih,« pravi Nuša.
Z osvojenim priznanjem je bila tako rekoč nagrajena celotna linija izdelkov NANU, ki torej vključuje vse korake pri negi kože, od čiščenja, nege do ciljnega delovanja.
Nagrade, ki jih vsako leto podeljuje Beauty Shortlist, prejmejo izstopajoče blagovne znamke na trgu naravne in ekološke kozmetike. Prijavljene izdelke s celega sveta ocenjujejo tri popolnoma neodvisne komisije strokovnjakov iz ZDA, Velike Britanije in Avstralije. V samem postopku testiranja izdelkov, skupina strokovnjakov temeljito testira vse izdelke ter jih primerja, pri čemer je Nuša Marinc še toliko bolj ponosna, da je njena blagovna znamka Nanu med zmagovalci, saj za nagrade kandidirajo tudi največje blagovne znamke v kozmetični industriji. Strokovnjaki med njimi tako neodvisno iščejo najvišje standarde kakovosti in učinkovitosti na področju lepote, nege in dobrega počutja.
V imenitno družbo letošnjih nagrajencev so se tako zavihteli Nanu čistilno mleko, Nanu intenzivni vlažilni fluid z nikotinamidom in gotu kolu, Nanu vlažilni serum za obraz s hialuronsko kislino, peptidi in papajo ter najbolj prodajan izdelek iz linije Nanu – antioksidativni oljni serum z vitaminom tetra C in astaksantinom.
Kdo je Nuša Marinc in kako je snovala svojo linijo (eko)certificiranih izdelkov naravne kozmetične linije NANU, ter našla čaz zase in za kožo, ki se kakor mi z leti spreminja, lahko preberete v spodnjem intervjuju.
Nuša Marinc: “Kvalitetni izdelki lahko v resnici zelo pripomorejo k mladostnemu videzu kože”
Petra Petravič; Foto: arhiv Nuša Marinc