Nagrajene tri najboljše turistične poslovne ideje za prepoznavnost Kamnika
2. vseslovenski turistični start-up vikend v Kamniku
Zaključil se je že 2. vseslovenski turistični start-up vikend, ki je nastal na pobudo skupnosti KIK-Štarter – kamniške kreativne industrije, župana občine Kamnik, Mateja Slaparja in Turizma Kamnik. Dogodek tako na enem mestu zbere in razvija prodorne in izvirne podjetniške ideje, ki dopolnjujejo bogato turistično ponudbo Kamnika. Udeleženci jih razvijajo v sodelovanju z mentorji, izkušenimi podjetniki in poznavalci turizma.
V prijetnem okolju Slovenia Eco Resorta so se kalile turistične poslovne ideje, z namenom utrjevanja prepoznavnosti Kamnika na turističnem zemljevidu. Ob pomoči mentorjev z bogatimi izkušnjami in podjetnikov, ki žanjejo uspehe na turističnem področju, so udeleženci razvili inovativne turistične produkte in storitve s ciljem privabljanja večdnevnih gostov, ki cenijo zeleni in trajnostni turizem. Namen dogodka je bil utrjevanje in širjenje prepoznavnosti turistične ponudbe Kamnika doma in širše. Sodelujočim so v času pestrega tridnevnega programa, ki je potekal v čudovitem okolju Kamnika, predstavili vodilno turistično destinacijo Kamnik ter vse atribute, turistične atrakcije, unikatnost lokalnega prostora in obstoječe turistične produkte. Vse našteto je predstavljalo tudi del spodbude udeležencem, da na dogodku razvijajo lastne ideje.
Zakaj je bil dogodek nekaj posebnega?
Ker je udeležence postavil pred zares poseben poslovni izziv – nemudoma ponuditi izvirno rešitev in z njo prepričati strokovno žirijo. Tri zmagovalne ekipe, ki so najbolje rešile poslovni izziv in predlagale najboljšo rešitev, ter prepričale strokovno žirijo, so osvojile finančne in praktične nagrade, ki so jih podelile Terme Snovik in Velika planina d.o.o. ter možnost sofinanciranja s strani KIKštarter pospeševalnika, kot tudi Občine Kamnik.
Za sodelovanje na 2. vseslovenskem startup vikendu so udeleženci potrebovali le nekaj dobre volje, odprtosti in komunikativnosti. Izkušnje v turizmu so bile zaželene, niso pa bile predpogoj za sodelovanje, pravijo organizatorji Zadruga KIKštarter, Podjetniški klub Kamnik in Zavod za turizem in šport Kamnik.
Pred velikim finalnim izborom najboljših treh turističnih idej so člani komisije Samo Surina, Turizem Ljubljana, Nika Škrjanec, Zadruga KIKštarter in Nina Irt, Zavod za turizem in šport Kamnik predstavljali zadnje sito skozi katerega so izmed šestih finalistov izbrali še dodatni dve ideji, ki sta se pridružili štirim idejam, ki jih je za finale uvrstila sobotna komisija v sestavi prof. Emi Gregorčič, tajnica TD Tuhinjska dolina, Nace Novak, lastnik spletne platforme Discover All, Nika Škerjanec, vodja Zadruge KIKštarter, Luka Svetec, v.d. ZTŠK, Sandi Muhejlič, lastnik podjetja Kava na domu in Vaš mentor.
Po polfinalni predstavitvi idej so se člani komisije mag. Urban Bergant, ustanovitelj in prvi predsednik Podjetniškega kluba Kamnik, Tomaž Lah, drugi predsednik kluba, Uroš Rak, aktualni predsednik kluba in Matjaž Jug, soustanovitelj Zadruge KIKštarter umaknili iz glavnega prizorišča s težko nalogo izbora treh najboljših.
Kriteriji za ocenjevanje
- kvaliteta ekipe
- inovativnost ideje,
- integriranost ideje s ciljem za ustvarjanje nočitev,
- izvedljivost ideje v realnem času
- ocena za prihodek na gosta
In naj tri turistične ideje leta 2022 so …
Ideje, ki so po oceni članov žirije zaslužile prva tri mesta in ekipam prinesle nagrade v obliki vrednostnih bonov so:
- mesto: 1. 200 evrov: Gozdna doživetja na Kamniškem gozdna joga in še mnoga zanimiva doživetja v gozdu in ob gozdu) Ekipa: Andreja Košir, Klavdija Hribar in Katja Klemenčič
2. mesto: 500 evrov: Plant hunters (delavnice nabiranja prosto-raslih sadov narave, priprava in delavnica priprave) Ekipa: Dejan Mitrovič in Margarita Mitrovič
3.
3. mesto: 300 evrov: Mobilni Escape room (escape room, ki spodbuja obiskovanje želenih destinacij na prijeten, predvidljiv način) Ekipa: Mateja Aleksandra Kegel in Aleš Kralj
Finančne nagrade je tudi letos prispeval Podjetniški klub Kamnik.
Podeljene so bile tudi tri posebne nagrade Term Snovik, in sicer za tiste ideje, ki poudarjajo inovativen razvoj in nadgradnjo Tuhinjske doline ter Term Snovik. Ivan Hribar, prokurist Term Snovik, je poudaril, da je vseh šest ekip dobrodošlih v Termah Snovik, kjer se bodo skupaj potrudili ustvariti nove zgodbe. Prvo nagrado (storitve Term Snovik v vrednosti 200 evrov) je osvojil produkt Gozdna doživetja na Kamniškem, drugo (storitve Term Snovik v vrednosti 100 evrov) Romantična doživetja in tretjo nagrado (storitve Term Snovik v vrednosti 50 evrov) Mobilni escape room.
Petra Petravič; Foto: Podjetniški klub Kamnik in ZTŠK