Kako na vašo spletno trgovino pripeljati večji obisk? Preverjeni triki in strokovni nasveti

Verjetno se kot lastnik spletne trgovine dobro zavedate, da lahko sami veliko storite, da se vaše spletno mesto uvršča čim višje. To vam ponuja večjo prepoznavnost in med drugim tudi večjo prodajo.

Uvrstitev v med prve organske rezultate na iskalniku Google (SERP) je za spletne trgovine pomembna predvsem zaradi prometa obiskovalcev. Pri tem je velika verjetnost, da se bodo ti kasneje pretvorili v vaše stranke ali potencialne kupce.

Kljub izzivom, s katerimi se lahko sooča spletna trgovina, kot so omejena ali podvojena vsebina, visoka konkurenca in pogoste SEO napake, obstaja veliko načinov, kako vas iskalniki in potencialni kupci opazijo. Ker SERP-i niso statični, ampak dinamični, jih lahko venomer spodbudite in se uvrstite višje oziroma boljše med zadetki.

Načini, kako izboljšati uvrstitev na iskalniku Google

1. Oblikujte vsebino, ki bo dobra za uporabnike in Google

Vedite, da kar je dobro za uporabnika, je dobro tudi za Google, in obratno. Spletna stran mora uporabniku postati prvi in najboljši vir informacij. Predvsem mu mora poleg prodaje ponuditi tudi svetovanje.

To se izvaja predvsem v fazi, ko uporabnik raziskuje in išče najprimernejši izdelek ali storitev. Uporabniku lahko namignete, da mu boste znali dobro svetovati, če ga boste z ustreznimi rezultati v iskalniku in dobro vsebino že privabili na pristajalni strani.

2. SEO optimizacija spletne strani z izdelki ali storitvami

Poskrbite, da bo navigacija po spletni trgovini čim bolj enostavna. Osnovna stran izdelka je ciljna stran za vsako potencialno stranko, zato je SEO optimizacija spletnih trgovin ena izmed najpomembnejših marketinških aktivnosti.

Poleg tega pa:

  • ustvarite vizualno privlačno, a jasno predstavitev lastnosti in prednosti vašega izdelka ali storitve,
  • zagotovite, da bo uporabnik kar najhitreje prišel do želenih informacij,
  • optimizirajte meta naslove in opise ter ključne besede,
  • ne pozabite na dizajn.

3. Spremenite hierarhijo spletnega mesta

V tem primeru gre za strukturo vaše spletne trgovine. Če boste to naredili na pravi način, boste obiskovalcem zagotovili, da najdejo pravo pot, ustrezna struktura pa bo pozitivno pripomogla tudi k uvrstitvam na iskalniku Google.

Za boljšo strukturo spletnega mesta:

  • si vzemite čas za načrtovanje,
  • dodajte oznake izdelkov,
  • pripravite kratek in jasen opis izdelka,
  • poskrbite za ustrezne notranje povezave,
  • organizirajte vse podkategorije,
  • spletno trgovino smiselno razdelite na kategorije oziroma podkategorije.

4. Osredotočite se na prave ključne besede

Vsi spletni uporabniki se dobro zavedajo pomena ključnih besed, zato je le-te potrebno skrbno izbrati. Vzemite si čas in opravite temeljito raziskavo ključnih besed.

Na srečo obstaja veliko orodij, s katerimi najdete ustrezne ključne besede:

  • Google Keyword Planner,
  • Googlov iskalnik,
  • Funkcija »People also ask« v Google,
  • Ahrefs,
  • Moz,
  • Wordstream,
  • SEMush.

5. Zmanjšajte čas nalaganja spletne strani

Čas nalaganja spletne strani igrajo pomembno vlogo – tako za uporabnika kot za Google. Dlje kot mora uporabnik čakati, da se stran naloži, večja je verjetnost, da bo kliknil drugam. Hitreje kot se vam bo naložila spletna stran, višje bo uvrščena na Googlu.

Za testiranje časa nalaganja je veliko orodij, tudi Googlov Page Speed Insights. Če ugotovite, da je vaše mesto počasno, lahko:

  • zmanjšajte število sličic,
  • optimizirajte svoje fotografije z orodji za stiskanje,
  • ustvarite zemljevid mesta,
  • vzpostavite učinkovit navigacijski sistem,
  • razmislite o spremembi spletnega gostitelja,
  • optimizirate video vsebino in zmanjšajte velikost,
  • izogibajte se nepotrebnim orodjem,
  • omejite kodiranja.

6. Povečajte svoje dohodne povezave

Na vprašanje, kako izdelati spletno trgovino in jo čim hitreje povezati s svetom, je težko odgovoriti. Obstaja več načinov, eden izmed njih je tudi povezava preko družbenih omrežij. Če boste objavili privlačne objave na primer na Facebook, Twitterju, Pinterestu in Instagramu in ustvarili notranje povezave z vašo spletno stranjo, potem bodo rezultati hitro vidni.

Objavljajte izdelke in prosite kupce, da delijo objave s prijatelji. Pridružite se spletnim skupnostim, kjer lahko pogosto naletite na potencialne stranke. Pričnite s pisanjem bloga, kjer strankam odgovarjate na vprašanja in jim sporočate najnovejše zanimivosti povezane z vašimi izdelki in storitvami.

7. Spletna trgovina naj ima urejeno spletno analitiko

Vsaka spletna stran mora biti povezana z Google analitiko, saj je to edini način, da bolje spoznate kupce v vaši spletni trgovini in njihov način nakupovanja. Zato zbrane podatke pametno interpretirajte in ugotovitve uporabite za izboljšavo morebitnih pomanjkljivosti.

Z uporabo analitike boste lahko natančno spremljali, kaj vaši uporabniki na vaši spletni strani delajo, kako brskajo po spletni trgovini, kateri izdelki jih zanimajo in katere kategorije so najbolje obiskane.

8. Spletna stran naj bo prilagojena za mobilne naprave

Še nekaj let nazaj so šli trendi v smer prilagojenosti za mobilne telefone, zato danes vse večje spletne trgovine načrtujejo spletne strani po principu »mobile first«. Ker povprečna vrednost in število nakupov preko mobilcev vztrajno raste, naj izdelava spletnih trgovin zagotovo vključuje prilagojenost za mobilne naprave.

Naročnik oglasa: Spletnik d.o.o.

 

Tagi