JUB z barvami JUPOL Classic humanitarno v Tednu otroka
Družba JUB, ki je spomladi v sodelovanju z ZPM Ljubljana Moste – Polje uspešno zaključila akcijo za barvito osvežitev prostorov otroškega letovišča Zambratija, svojo družbeno odgovornost letos izkazuje še z jesensko humanitarno akcijo JUPOL Classic, ki jo bo izvajala v Tednu otroka® od 3. do 9. oktobra.
V tem času bo prav od vsakega prodanega izdelka JUPOL Classic podarila 1 evro za otroke, ki ga bodo v Zvezi prijateljev mladine Slovenije namenili nadgradnji programa Teden otroka®, tesnejšemu sodelovanju z vzgojitelji, učitelji, prostovoljci in članicami ZPMS, ter razvoju treh programov, kot so Otroški parlament®, Mladi raziskovalci zgodovine® in natečaj Evropa v šoli.
V družbi JUB se humanitarne akcije v Tednu otroka®, v kateri je znova v ospredju njihova najmočnejša blagovna znamka JUPOL, že veselijo in se hkrati nadejajo dobrega odziva s trga, saj bodo skupaj s svojimi zvestimi uporabniki tokrat podprli nadaljnji razvoj in nadgradnjo programov v okviru ZPMS, da bi jih tako še bolj približali otrokom in mladostnikom.
Teden otroka® obeležujemo že od leta 1954
Vsak prvi teden v oktobru je v celoti posvečen otrokom in njihovim pravicam. Teden otroka®, katerega poslanstvo je opozoriti na zatečeno stanje in potrebe otrok v Republiki Sloveniji, pri nas že skoraj sedem desetletij poteka pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS), v okviru katere deluje kar 112 društev in lokalnih zvez prijateljev mladine. Vsako leto ZPMS svoja aktualna stališča predstavi v poslanici, s katero nagovarja širšo javnost ter vzgojitelje in učitelje v vzgojno izobraževalnih ustanovah, k osrednjim obravnavanim vsebinam pa prispeva tudi priporočila za boljše in učinkovitejše aktivnosti, povezane z otroki in mladostniki. V Tednu otroka® tako v vrtcih in šolah izvajajo različne aktivnosti, pripravljeni programi pa s prireditvami, predstavami, ustvarjalnimi delavnicami in sproščenimi druženji otrok in odraslih prinašajo veliko zabave in raznolikega ustvarjalnega izražanja skozi petje, ples, slikanje, športne igre ali glasbene koncerte. Letos se je projektu kot partner pridružilo tudi podjetje JUB, ki s to nevladno organizacijo uspešno sodeluje že vrsto let, k dobrim dejanjem pa redno vabi tudi uporabnike svojih izdelkov.
Osrednja tema in sporočilo letošnjega Tedna otroka®: Skupaj se imamo dobro
V letošnji poslanici v ZPMS ugotavljajo, da se je pri nas stanje otrok v zadnjih dveh letih zaradi omejitev zdravstvene epidemije poslabšalo. Zaradi protikoronskih ukrepov so se morali šolati doma, posledice pa so pomenile povečanje duševnih stisk zaradi odsotnosti medsebojnih druženj in interakcij, ki so nujno potrebne za njihov socialni in psihološki razvoj. Da bi to stanje premostili in bi otrokom in mladostnikom v letošnjem Tednu otroka® prenesli čim bolj pozitivno sporočilo, so osrednji temi v ZPMS dali naslov Skupaj se imamo dobro. Ambasador Tedna otroka® je postal znani slovenski raper NIPKE s pesmijo »Skp se mava dobr«, ki govori o tem, kako malo je potrebno, da uživamo v medsebojnih odnosih.
V ZPMS želijo na ta način proaktivno izpostavljati prijateljstvo, sodelovanje in zaupanje ter sproščene medsebojne odnose širše v naši družbi.
Ob tem so za najmlajše v Tednu otroka® organizirali še plesni in likovni natečaj, na posvetu z zanimivimi sogovorniki pa so 3. oktobra skupaj s strokovnjaki izpostavili pomen in koristi sproščenega druženja otrok ob različnih priložnostih, vzpostavljanja novih prijateljstev ter izvajanja razgovorov v živo.
Teden otroka® bo skozi načrtovane aktivnosti ZPMS, ki jih s svojo humanitarnostjo tokrat plemeniti tudi podpora družbe JUB, znova utrdil svoj ugled kot ponarodela blagovna znamka.
Avtor: JUB, Foto: arhiv JUB