JUB s paleto rešitev tudi na študentskem 14. PR Teatru na FDV

Družba JUB v okviru zastavljenih strateških ciljev, ki jim sledi s svojimi družbenimi zavezami, v veliki meri podpira mlade, ki si v toku študijskega procesa želijo pridobiti čim več praktičnih izkušenj, znanj in veščin, ki jih bodo kot bodoči strokovnjaki potrebovali na svoji karierni poti. Eno takih priložnosti je ponudil tudi 14. PR Teater, študentska konferenca s področja komunikologije in marketinga, ki so jo 23. novembra organizirali na Fakulteti za družbene vede (FDV). Na povabilo k sodelovanju in podpori pri izvedbi dogodka se je odzvala tudi družba JUB, ki se je v prostorih FDV z izdelki JUBIN in JUPOL predstavila 200 študentom in študentkam Katedre za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi (TKOJ), programa medijskih in komunikacijskih študij (MKŠ) ter širši javnosti.

Na FDV skušajo svoje bodoče marketinške in komunikacijske strokovnjake že med samim študijem motivirati k aktivnemu pridobivanju znanja, zato jih pogosto usmerjajo v praktične projekte, med katere sodi tudi organizacija letošnjega PR Teatra. Za celodnevni dogodek, ki je ob vrsti predavanj uglednih domačih in tujih strokovnjakov vključeval še izvedbo dveh delavnic in dveh okroglih miz, na katerih so sodelovali tudi javnomnenjski vplivneži, je program pripravila ekipa 25 študentk s FDV z različnih študijskih smeri.

Študentka Alja Arh, ki je pri projektu bedela nad logistiko, je ob tej priložnosti poudarila: »Na 14. PR Teatru, ki ga organiziramo člani Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi, iščemo poti, kako se soočati z izzivi in problemi, ki od nas zahtevajo izbiro pravih rešitev. Pri njihovem iskanju se nam odpira široka paleta možnih poti, na nas pa je, da najdemo tisto pravo, kar je ključnega pomena tudi za našo nadaljnjo uspešno poslovno pot. Poleg znanja na tak način pridobivamo nove ideje in veščine s področja komuniciranja. Hkrati je to tudi priložnost za spletanje novih poznanstev in vezi med študenti ter podporniki, ki prihajajo iz vrst gospodarstva, izobraževalnih institucij in medijev.«

Od leve proti desni: Študentka Alja Arh v družbi promotorke iz JUB-a in organizatorke 14. PR Teatra Lare Bogataj.

Vodja projekta Lara Bogataj je udeležbo in sodelovanje družbe JUB na dogodku navdušeno pozdravila: »JUB se nam je zdel odlična izbira, saj smo z našim letošnjim geslom “Paleta Rešitev” želeli na dogodku izpostaviti kreativnost, igrivost in barvitost teme, ki smo jo obravnavali na 14. PR Teatru, še več, tudi samo idejno in vizualno podobo ter koncept, ki smo mu sledili. Imeli smo res pozitivno izkušnjo, saj smo v JUB-u naleteli na izjemno prijazen odziv in pripravljenost na sodelovanje, zlasti pa na razumevanje, kako pomembno je za nas pridobivanje praktičnih izkušenj skozi mladinske in študentske projekte. S takimi podporniki, kot je družba JUB s svojimi uglednimi blagovnimi znamkami, smo lahko dogodek organizirali na višji ravni, zato smo bili njihove podpore in sodelovanja nadvse veseli.«

Družba JUB se je na FDV predstavila tudi na priložnostni stojnici.

Družba JUB se je na priložnostni stojnici na FDV predstavila z izdelki JUBIN za dekorativno zaščito lesenih in kovinskih površin ter barvami JUPOL Trend, ki so z modernimi barvnimi odtenki primerni za hitro osvežitev stenskih površin v študentskih sobah. Udeležencem 14. PR Teatra so predstavili še JUB-ovo barvo leta 2023 v nebesno modrem odtenku Freedom 520D (Sky Blue), z izborom katere so želeli izpostaviti pomembnost recikliranja, ponovne uporabe materialov in opreme, da bi vsi skupaj bolj ozaveščeni prispevali k varovanju našega modrega planeta.

Miha Ulčar; Foto: arhiv JUB

Tagi