Izvirno poslovno obdarovanje: Krilca, poslovna darila z mogočnimi posledicami

Podjetja in druge organizacije so eni od generatorjev pozitivnih sprememb v družbi. Svojo družbeno odgovornost izkazujejo tudi z načinom obdarovanja poslovnih partnerjev, strank, kolegov. Krilca, darila s čarobno močjo (www.krilca.si), jim omogočajo, da presežejo preživeto prakso ter posežejo po sveži in ugledni rešitvi. Nakup Krilc je okolju prijazna in družbeno odgovorna poteza, ki gradi ugled podjetja oz. organizacije in pomaga zmanjšati okoljski odtis. Projekt že od leta 2007 vodi Umanotera, nevladna in neprofitna organizacija s statusom delovanja v javnem interesu.

Darilo, ki omogoča preboj iz anonimnosti in uvrstitev med dobre prakse na področju poslovnega komuniciranja.

Družbena odgovornost (corporate social responsibility – CSR) je konkretna akcija, okoljsko prijazno in socialno pravično ravnanje, ki tvori trajnostni model delovanja podjetja oz. organizacije. Gre za poštenost brez zlorabe – do svojih sodelavcev, poslovnih partnerjev, strank in do narave. Z odločitvijo za Krilca podjetje oz. organizacija izkaže zavedanje o vpetosti v družbo in okolje ter svojo odgovornost do obeh in hkrati izstopi iz prevladujočega potrošniškega vzorca. Lahko omogoči šolanje otrokom v Gani, posvoji delfina, nasmeji otroke v slovenskih bolnišnicah, oskrbi male živali, kupi delček tropskega gozda ipd.

Obdarovanec prejme čestitko z ilustracijo in osebnim posvetilom, čestitka pa je lahko v tiskani ali elektronski obliki. Praktične prednosti obdarovanja s Krilci so številne: 

  • izdelava in uporaba darila ne obremenita okolja,
  • nakup je enostaven in hiter,
  • stroški nakupa so transparentni in obvladljivi,
  • zasnova darila omogoča personalizacijo ter prilagajanje lastnostim in vrednotam podjetja oz. organizacije,
  • podjetje oz. organizacija (ali posameznik) se lahko izogne pošiljanju pošte,
  • katalog Krilc nudi veliko možnosti izbire med različnimi cenovnimi razredi,
  • Krilca so priložnost za izkoristek 0,3 % od obdavčljivega letnega prihodka, ki ga lahko podjetja neobdavčeno nakažejo neprofitnim, humanitarnim organizacijam.

Ves denar, ki ga naročnik nameni za nakup darila, gre za izbrano darilo, torej za konkreten projekt. Umanotera namreč sodeluje s partnerskimi organizacijami, ki projekte izvajajo, in vse so se uradno zavezale, da bodo denar v celoti porabile za darilo iz projekta Krilca.

Naročanje je možno po spletu www.krilca.si ali po telefonu 01 439 48 95.

Avtor: Miha Ulčar
Tagi