5 učinkovitih nasvetov za izboljšanje marketinga za podjetnike

Digitalni svet podjetjem prinaša neverjetne priložnosti. Podjetja, ki se na spletu kakovostno in celovito predstavijo, povečajo prepoznavnost in uspeh. Pomislite na moč, ki jo pridobi podjetje, uvrščeno na prvo mesto v spletnih iskanjih. Na prvi rezultat v iskanjih klikne kar ena tretjina ljudi!

Spletna prisotnost je danes nujna za uspešno poslovanje.

Priložnosti, ki jih v letu 2021 prinaša splet

To je ena tretjina ljudi, ki namesto drugih možnosti izbere prvi spletni prikaz. Če se tam nahaja vaša spletna stran, ste pridobili kar 32 % prednost pred konkurenco. Za podjetja še nikdar ni bilo bolj preprosto, bolj koristno in ceneje vzpostaviti spletno prisotnost.

Še več. Spletna prisotnost je danes za uspešno poslovanje nujna. Več kot 70 % nakupne poti se zgodi na spletu. To pomeni, da ljudje večkrat opazijo blagovno znamko preko oglasov, družbenih omrežij, spletne strani in drugih kanalov preden z njo naredijo prvi stik. Če ste prisotni na spletnih kanalih, pomeni, da ste se “postavili” pred potencialne stranke. Sicer ostajate skriti v ozadju.

Izkoriščate priložnosti spleta? Ste prisotni na različnih digitalnih kanalih, delite koristne vsebine in komunicirate z uporabniki?

Kako torej izboljšati spletno prisotnost?

 

1. Ustvarite spletno stran

Danes ima spletno stran že skoraj vsako podjetje. A ni vsaka spletna stran učinkovita, pregledna, urejena in varna. Ko ustvarjate spletno stran, morate vedeti, kakšen je vaš cilj, koga želite privabiti in kako se boste na njej kot podjetje predstavili. Pomembno je, da spletna stran ustreza kriterijem spletnih iskalnikov, da je hitro odzivna in prilagojena različnim napravam. Prav tako pa mora biti smiselno in učinkovito strukturirana, da se uporabniki na njej znajdejo in da jih vodi k želenim akcijam.

2. Bodite prisotni na družbenih omrežjih

Ni pa dovolj zgolj imeti spletno stran. Če spletno stran ustvarite, a nima obiska, s tem niste dosegli ničesar. Ena od možnosti, s katero spletno stran naredite opazno, so družbena omrežja. To je prostor, kjer ljudje danes iščejo informacije, se povezujejo in delijo svoje mnenje. Ko se kot podjetje na družbenih omrežjih izpostavite in delite znanje in zgodbo, vas bodo ljudje opazili. Pomembno je, da izberete prava družbena omrežja in delite unikatne vsebine, ki govorijo o vas in se dotikajo želja in težav vaših strank.

3. Izkoristite moč oglaševanja

Oglaševanje vam prinaša največji učinek vseh marketinških aktivnosti. O tem govori že dejstvo, da se naložbe v spletno oglaševanje s strani podjetij zadnja leta strmo povečuje. Samo v zadnjem letu so se povečale kar za 8 %. Oglaševalci oglašujejo na Googlu in na različnih družbenih omrežjih. Prednosti oglaševanja so predvsem v tem, da omogočajo natančno ciljanje občinstva in merljivost rezultatov. Tako lahko dosežete najboljše rezultate, saj kampanje lahko prilagajate za najboljši učinek.

4. Optimizirajte spletno stran

Ko imate ustvarjeno spletno stran, je ključno, da se lotite tudi optimizacije strani. Ta vam omogoči, da boste na spletu uvrščeni na višja mesta, kar vam bo prineslo več obiska in vidnosti na spletu. Informacija, ki govori o pomembnosti spletne optimizacije je, da kar 75 % ljudi ne gre naprej od prve strani v Google iskanjih. Prav zato je optimizacija spletnih strani ena od ključnih dejavnosti blagovnih znamk na spletu.

5. Ne spreglejte pomembnosti vsebine

Na prav vseh digitalnih kanalih pa je izredno pomembna tudi vsebina. Pri vsebinskem marketingu ne gre le za to, kakšne vsebine delite. Vsebinski marketing je več kot to. Gre za dodajanje vrednosti na vseh digitalnih kanalih. To pomeni, da imate ob ustvarjanju spletne strani, deljenju vsebin na družbenih omrežjih, oglaševanju, pa tudi denimo ustvarjanju promocijskih dogodkov v mislih vprašanje: “Ali to dodaja vrednost mojemu občinstvu?”

Prav to pa je tudi tisto, kar danes pritegne ljudi. Avtentične blagovne znamke, ki delijo svojo zgodbo in vrednote, da se z njimi lahko povežejo ljudje, ki so jim pomembne iste stvari. Zato je ključno, da ste prisotni na različnih digitalnih kanalih in izvajate celostni marketing.

Avtorica: Maja Šter

 

Tagi