Prijava škode na daljavo
V Zavarovalnici Triglav po močnih neurjih, ki so ponoči zajela večji del Slovenije, zavarovance spodbujajo k prijavi škode na daljavo. Po doslej znanih podatkih je bilo najhuje na območju severne in severovzhodne Slovenije.
Cenilci Zavarovalnice Triglav so že na terenu. Da bi zavarovancem poenostavili postopek reševanja škodnih zahtevkov, bodo v primeru, da bo to potrebno, na nekaterih območjih vzpostavili mobilno cenilno enoto.
Stranke Zavarovalnice Triglav, ki so v neurjih utrpele škodo na vozilih, lahko prijavo škode oddajo na spletni strani www.triglav.si. Prijavo škode lahko na daljavo uredijo tudi lastniki v neurju poškodovanih nepremičnin. To storijo na spletni strani Triglav.si. Na voljo sta tudi digitalna poslovalnica i.triglav in 24-urna brezplačna dežurna telefonska številka 080 555 555. Za pomoč pri oddaji škodnega zahtevka se zavarovanci lahko vedno obrnejo tudi na svojega zastopnika ali obiščejo najbližje predstavništvo oziroma območno enoto Zavarovalnice Triglav.
Stranke, ki bodo škodo (pred)prijavile na daljavo, bodo predstavniki Zavarovalnice Triglav poklicali v nekaj dneh in se z njimi dogovorili o nadaljnjem poteku reševanja škodnih zahtevkov.
Nasveti za prijavo škode
V Zavarovalnici Triglav strankam svetujejo, da pri prijavi škode upoštevajo naslednje korake:
- Ob nastanku škode naj zavarovanci najprej poskrbijo za lastno varnost.
- Če je varno in mogoče, naj posnamejo nekaj fotografij, ki naj čim natančneje prikazujejo škodo. Zavarovanci naj, če je le mogoče, shranijo poškodovane predmete dokler se s predstavnikom zavarovalnice ne dogovorijo o nadaljnjem poteku reševanja škodnega zahtevka.
- Pri oddaji prijave naj poškodovane stvari čim natančneje navedejo, priložijo morebitne fotografije ter pripišejo tudi telefonsko številko in številko transakcijskega računa, kamor lahko zavarovalnica nakaže zavarovalnino.
Kljub temu, da za prijavo škode velja tridnevni rok po njenem nastanku, zavarovalnica v primeru tovrstnih dogodkov upošteva tudi kasnejše prijave. Z oddajo prijave zavarovancem torej ni treba hiteti, razen v primeru, ko gre za žita in ostale kmetijske kulture, ki so tik pred žetvijo.
Glede na napovedi vremenoslovcev težav z vremenom v teh dneh ni konec. V Zavarovalnici Triglav si prizadevajo vse primere zavarovancev obravnavati čim hitreje, ko to dopuščajo okoliščine. Naravne nesreče in drugi dogodki, ko so ogrožena življenja ljudi, pa zahtevajo še odločnejši odziv in prednostno ukrepanje na terenu. Prebivalcem, ki jih prizadenejo neurje ali drugi vremenski ekstremi, svetujejo, naj najprej zaščitijo lastna življenja in šele zatem, če je to varno, tudi svoje premoženje.
Petra Petravič; Foto: canva.com