V Tuš supermarketu Domžale so ga podaljšali
Tuš še korak bližje svojim kupcem
Tuš, največji slovenski trgovec, z vizijo zagotavljanja najsodobnejših trendov nakupovanja svojim kupcem v izbranih krajih po Sloveniji odslej vrata poslovalnic odpira po podaljšanem delovnem času. Tudi v Tuš supermarketu Domžale (nekdanji Vele) kupci lahko nakupujejo vsak dan med 7. in 21. uro, ob nedeljah in praznikih pa med 7. in 15. uro. S tem so naredili še korak naprej k osredotočanju na kupce in njihove nakupovalne navade.
Z marcem bodo Domžale deležne pomembne pridobitve, saj bodo lokalni prebivalci lahko nakupovali tudi v okviru podaljšanega delovnega časa poslovalnice. Tuš je namreč po obsežnih prenovah poslovalnic poskrbel tudi za podaljšan delovni čas nekaterih poslovalnic. Kupcem je tako v Domžalah na voljo prenovljen supermarket, ki ga odlikuje nadgrajena ponudba in premišljeno urejena nakupna pot, ki se povsem prilagaja potrebam in željam kupcev. Slednji so že v preteklosti tudi izrazili želje po podaljšanju delovnega časa v poslovalnici, ki omogoča vsakodnevni obisk in nakup svežih izdelkov v vsakem trenutku dneva.
»V Tušu sledimo cilju, da pri nas vsak najde vse, kar potrebuje in želi, nakupuje pa v tistem obdobju dneva, ko je zanj najbolj ustrezno. Sodoben način nakupovanja namreč kupcev ne omejuje, temveč se prilagaja njihovem sodobnem življenjskemu slogu. Tako so jim prodajalci v trgovini vedno na voljo, nakupovalna pot je urejena po njihovih potrebah, delovni čas pa je zastavljen tako, da vsem omogoča vsakodnevne nakupe,« pojasnjujejo v Tušu.
Poslovalnice s podaljšanim časom velik poudarek namenjajo svežim oddelkom. Takšen je oddelek kruha in pekovskih izdelkov, ki z lastno dopeko poskrbi za sveže pečen kruh skozi ves dan. Ne gre prezreti tudi toploteke z nenehnim bogatim izborom pečenega mesa ter področja svežih živil, predvsem oddelek sadja in zelenjave ter mlečni oddelek, ki sta še posebej skrbno nadzorovana. Tuš pa je vsako poslovalnico še oplemenitil s široko izbiro izdelkov slovenskih proizvajalcev in pridelovalcev. Na svoji policah jih ponuja že več kot 70 odstotkov, med njimi pa je tudi premium blagovna znamka Slovenske dobrote.
Sodoben način nakupa v Tušu je korak naprej k osredotočanju na kupce in njihove nakupovalne navade.