Prenovljeni Tuš supermarket Perovo Kamnik odprl svoja vrata

Tuš supermarket v Kamniku je včeraj odprl svoja vrata v novi osveženi podobi. Najsodobnejšim nakupovalnim trendom prilagojen supermarket odlikuje razširjena ponudba, urejena po željah kupcev, z osveženim prodajnim asortimanom in odlično založenimi svežimi oddelki. Prenovljeni supermarket poleg široke izbire s poudarkom na svežih oddelkih ponuja tudi privlačnejši izgled in prilagojeno nakupno pot. V Tušu so se za prenovo odločili zaradi izboljšanja nakupovalne izkušnje.

V Tušu so učinkovito in celostno prenovili dosedanji supermarket v Kamniku, ki v novi podobi prinaša vse najsodobnejše nakupovalne trende in še bolj pestro ponudbo. Supermarket nudi širok izbor s poudarkom na svežih oddelkih. Razširjena je ponudba na kruhu in pekovskih izdelkih, kjer je kupcem na voljo sveže pečen kruh in pekovsko pecivo z lastno dopeko. Prav tako velik poudarek namenjajo ponudbi iz privlačno oblikovane delikatese, razširjenim mlečnim programu ter svežini na oddelku sadja in zelenjave. Hkrati pa prenova kupcem prinaša premišljeno urejen prostor, ki je zasnovan po sodobnih nakupovalnih trendih in tako ponuja nakupno pot, ki se povsem prilagaja potrebam in željam kupcev. Glavni poudarek prenovljene trgovine bo še vedno na najboljši kakovosti in izjemni svežini, ki jo Tuš kupcem ponuja za najbolj ugodno ceno, sporočajo iz družbe Tuš.

V Tušu se pri prenovah osredotočajo na najsodobnejše nakupovalne trende in želje kupcev. S temi smernicami v mislih so v lanskem letu prenovili in obogatili več kot 20 svojih poslovalnic, v letošnjem letu pa je supermarket Perovo Kamnik že osmi po vrsti: »V Tušu smo spoštovali želje kupcev in supermarket soustvarjali skupaj z njimi. Hkrati smo sledili svetovnim smernicam in v asortiman vključili več lokalnih, slovenskih izdelkov, razširili sveže oddelke ter poskrbeli za sodoben in privlačen izgled supermarketa,« je povedal Gregor Štampohar, poslovni direktor Skupine Tuš.

Supermarket po novem odlikuje nadgrajena in osvežena ponudba s široko paleto slovenskih lokalno pridelanih izdelkov, ki jim namenjajo velik poudarek. Tuš namreč kot največji slovenski trgovec veliko pozornosti posveča proizvodom lokalnih pridelovalcev, ki jih povezuje tudi v okviru premium blagovne znamke Slovenske dobrote. Sicer na svoje police uvršča več kot 70 odstotkov izdelkov slovenskega porekla, so še zapisali v družbi Tuš. 

Avtor: Miha Ulčar; Foto: Tuš
Tagi