Erik Meglič, najuspešnejši univerzalni zastopnik Zavarovalnice Triglav v letu 2018: “Vem, kako razviti pravi odnos s strankami”

Erik Meglič je z zmagama v dveh od petih kategorij zaznamoval izbor najuspešnejših prodajnikov Zavarovalnice Triglav v preteklem letu. Sodelavec iz največje območne enote vodilne slovenske zavarovalnice se je ekipi Triglava pridružil pred dobrimi tremi leti, danes pa mu vsak mesec zaupa skoraj 200 strank.

Zakaj ste se odločili za ta poklic?

Po naključju. Ko sem v prejšnji službi po 20 letih dal odpoved, saj sem prišel do točke, s katere nisem več videl napredka, sem se prijavil na Triglavov razpis. V drugem poskusu so me prepoznali kot najboljšega kandidata za to delovno mesto in tako sem svojo novo poklicno pot začel na Predstavništvu Domžale OE Ljubljana.

Ste imeli kakšne pomisleke oziroma strahove, preden ste začeli delati kot zastopnik?

Niti ne. V vmesnem obdobju pred zaposlitvijo na Triglavu sem opravil nekaj prodajnih tečajev, po izobrazbi sem sicer elektrotehnik, poleg tega sem že dve desetletji osebni trener, ki skrbi za izboljšanje zdravja in počutja. To pomeni, da že dolgo delam z ljudmi, in vem, kako razvi(ja)ti pravi odnos s strankami. Poleg tega sem prepričan, da ima Zavarovalnica Triglav najboljše produkte in storitve, v katere verjamem, prav tako tudi v samo podjetje.

Tri stvari, ki jih imate pri vašem delu najraje.

Prvič, da si lahko sam krojim urnik in tudi delovni prostor. Drugič, da delam z ljudmi. In tretjič, da sem odvisen sam od sebe, posledično pa tudi moja plača.

Kaj vas (najbolj) motivira pri vašem delu?

Osebno imam zelo visoke cilje in višina mesečnega prihodka je gotovo tisto, kar me najbolj žene naprej. Moj naslednji cilj, ki sem si ga postavil že kmalu po prihodu na Triglav, je vsak mesec nadgraditi zastavljeni načrt. Verjamem, da mi lahko uspe.

Kakšna je vaša izkušnja s tem, da ljudje ne marajo prodaje od vrat do vrat in ne zaupajo zastopnikom

Jaz nimam težav s strankami ali pa so moje stranke take, da nimajo problemov z mano (smeh). Tudi ko sem po nadomeščanju dveh zastopnikov v Domžalah prestopil v Kamnik, saj se je sodelavec upokojil, so me njegove stranke lepo sprejele. Moja odgovornost, ki jo delim z vsako stranko, je, da sem ji vedno na voljo, ne samo v povezavi s sklepanjem zavarovanj. Tudi v primeru nesreče, nezgode ali administrativnih zapletov. Stranki želim (po) nuditi kompletno podporo.

Velikokrat slišim, da je zavarovalni zastopnik enota zase. Ali to velja tudi za vas?

Delno tudi, saj je ne nazadnje moja plača odvisna zgolj od provizije. Več naredim, več imam. Ampak vseeno si ne predstavljam, da bi bil brez podpore sodelavcev v ozadju. Čisto vsega pač ne zmorem sam. Treba je biti pripaden podjetju, ki ti navsezadnje daje plačo. Tako prijateljski kot poslovni stiki, tudi s sodelavci, so lahko zelo pomembni za naš posel.

S kom v Triglavu največ sodelujete?

Na prvem mestu je vodja moje prodajne skupine na Predstavništvu Kamnik, takoj zatem sodelavci s Predstavništev Kamnik in Domžale. Veliko sodelujem tudi s kolegi s področja tarifacije zavarovanj in računovodstva. Ne nazadnje so tu še sodelavci s področja ocene in prevzema rizika ter IT podpore, brez katerih ne bi mogel opravljati svojega dela.

Kako se Triglavove vrednote (enostavnost, odzivnost, zanesljivost) konkretno odražajo pri vašem delu

Tako delam vsak dan. Stranki enostavno razložim tisto, kar mora vedeti ob sklenitvi zavarovanja. Zanesljivost se kaže v tem, da se lahko stranka kadarkoli zanese name in ve, da bom zadevo opravil po svojih najboljših močeh. Odziven sem pa praktično 24 ur na dan.

Katerih zavarovanj ste v lanskem letu prodali največ?

Avtomobilska in premoženjska zavarovanja.

Slovenci se tradicionalno najpogosteje odločamo za zavarovanje premoženja, v Triglavu pa ozaveščajo ljudi, da je pomembno poskrbeti tudi za življenje, zdravje, varčevati za pokojnino ipd.

To miselnost bomo morali obrniti na glavo. Opažam, da nam ni problem plačati 1000 evrov za zavarovanje avtomobila, za hišo je 500 evrov že preveč, o penziji začnemo razmišljati šele okoli 50. leta, ko nam že teče voda v grlo, potem pride na vrsto zdravje itd. Zakaj tako zlahka za plačilo obroka za nakup pametnega telefona odštejemo 30 evrov na mesec, medtem ko na varčevanje sploh ne pomislimo? Enostavno nas ne zanima, kaj bo čez 5 ali 10 let. Ko bomo to sliko samo prezrcalili, bo naša (zavarovalniška) kultura na precej višji ravni kot danes. Vem, da je to dolgoročen proces, ampak to je treba ljudem čim večkrat povedati. Graditi moramo na pozitivnih izkušnjah strank.

Kako ste vi zavarovani?

Kot kočevski medved. (smeh) Avto, hiša, dva psa, specialisti, zobje, zavarovanje osebne zaščite, PPZ, PDPZ, življenjsko zavarovanje za primer smrti, življenjsko zavarovanje za delovno nezmožnost … vse, za kar menim, da potrebujem.

Vir: Modre novice, september 2019

Stranke vabimo, da nas obiščejo na Predstavništvu v Kamniku na naslovu Maistrova ulica 18 v Kamniku, tel. št. 01 831 70 56, in na Predstavništvu v Domžalah na naslovu Ljubljanska cesta 86 v Domžalah, tel. št. 01 721 48 45. Poslovalni čas za stranke je od ponedeljka do petka od 8. do 18. ure, sobota in nedelja zaprto. Poslovni mesti imata prilagojen dostop za gibalno ovirane in slabovidne. Več informacij www. triglav.si in triglav.eu.

Tagi