Kamnik na 37. mednarodnem turističnem sejmu v Beogradu

Od 19. do 22. februarja 2015 je v Beogradu potekal 37. mednarodni turistični sejem. Na slovenski stojnici se je predstavilo 14 slovenskih turističnih podjetij in organizacij. Pod okriljem javne agencije SPIRIT Slovenija je srbski strokovni in splošni javnosti z animacijo » fotografiraj se s pastirjem z Velike planine«, zvokih harmonike in degustacijo Okusi Osrednje Slovenije in s tem Okusov Kamnika, na stojnici turistično ponudbo predstavil tudi Kamnik z okolico. Cilj turistične promocije na sejmu v Beogradu je povečati obisk Srbov v naši regiji ter jim predstaviti pestro turistično ponudbo na območju Kamniško-Savinjskih Alp s poudarkom na aktivnem preživljanju prostega časa.

Že prvi dan sejma, ki je bil namenjen poslovni javnosti in medijem, je slovensko stojnico obiskalo veliko število poslovnih partnerjev in novinarjev. Pri stojnici Kamnika so se ustavili tudi študentje Univerze za management in turizem Skopje, katerim je bila predstavljena zgodba o velikoplaninskem siru trniču. V.d. direktorja Zavoda za turizem in šport v občini Kamnik Franci Kramar se je sestal s predstavniki srbskih športnih klubov in zvez, s katerimi se je pogovarjal o možnostih sodelovanja v športnem turizmu.

Zagretost za obisk Kamnika in okolice tudi v Srbiji narašča, saj je naša destinacija obiskovalcem sejma že znana, predvsem Terme Snovik in Velika planina. Navdušeni so bili tudi z degustacijo Okusov Kamnika katere je pripravila Gostilna Repnik Penzion in sicer bombetke s kamniško kajžerco, ki so jo priskrbeli v Anton Meso Kamnik. S kamniško ponudbo smo sodelovali tudi na snemanju oddaje »Žikina šarenica«, ki jo je posnela Radiotelevizija Srbija.

Po odzivih množice obiskovalcev in prisotnih lokalnih medijev kaže, da so Srbi navdušeni nad ponudbo Slovenije, od obiskovalcev pa smo izvedeli, da so seznanjeni z lepotami Kamnika in ga bodo z veseljem obiskali.

Avtor: Sabina Romšak; Foto: Zavod za turizem in šport v občini Kamnik
Tagi