Iz zakulisja muzikala Veronika Deseniška
V organizaciji Društva za glasbeno gledališče Slovenije in Knjižnice Domžale, je v sredo, 31. maja 2017, potekal pogovor o zakulisju muzikala Veronike Deseniške, ki bo na oder Poletnega gledališča Studenec prišel 17. junija 2017. Pogovora, ki ga je vodil Kristjan Koželj, je potekal v prostorih Knjižnice Domžale, so se udeležili producenta Miha Firšt in Tilen Naraks ter pevka in igralka v muzikalu Veronika Deseniška, Tjaša Hrovat.
Na pogovoru z ustvarjalci muzikala smo izvedeli, kako najti vrhunske pevce in igralce muzikala, ki se v Sloveniji šele razvija. Kako srednjeveško utrdbo spremeniti v gledališko prizorišče z najsodobnejšo odrsko tehniko in kaj se zgodi, ko premierno predstavo prekine ekstremno poletno neurje? Zgodovinski spektakel Veronika Deseniška, ki se letošnje poletje vrača na oder, je v pretekli sezoni videlo kar 14.000 gledalcev.
V soboto, 17. junija 2017, ob 21. uri, se bo oder Poletnega gledališča Studenec spremenil v srednjeveško Celje. Na sporedu bo namreč nepozaben glasbeni spektakel – muzikal Veronika Deseniška, v kateri nastopa tudi Eva Černe, ki ji oder na Studencu ni neznan ter seveda Tjaša Hrovat iz Doba, ki v muzikalu igra nuno. V dveh urah se odvije zgodba o boju za oblast, političnih spletkah, vstaji ljudstva in nesmrtni ljubezni Veronike in Friderika, ki se od ljubezni Romea in Julije razlikuje samo v eni stvari – je povsem resnična.
Tjaša Hrovat.
V zgodbi izpod peresa znanega pisca, novinarja in igralca Janeza Usenika, ki sledi podatkom iz zgodovinskih učbenikov, a si dovoli vso svobodo, ki je potrebna za pripoved čudovite zgodbe, spremljamo v zakonu nesrečnega Friderika II. Celjskega, ki na oddaljenih Desenicah po naključju sreča Veroniko in do nje takoj začuti simpatijo. Njegova žena Elizabeta Frankopanska Veroniko kot svojo pomočnico vzame s seboj, a se stvari na dvoru zapletejo, ko preprosta, a karizmatična nižja plemkinja popolnoma prevzame Friderika. Po sumljivi smrti Elizabete, ki razbesni njeno družino, s katero je celjski grof Herman II. že tako v napetih odnosih, pa se Celjani znajdejo na robu vojne in nobena od rešitev, ki se ponujajo, ni dobra za Veroniko in Friderika.
Zanimiv pogovor, ki je razkril, kaj je potrebno vse postoriti, da se pride do končnega izdelka. Med začetkom in predstavo je ogromno dela, ki ga spretno krmarijo producenti in režiserji, potrebno je poskrbeti za kulise, izbrati pevce in igralce, ves tekst naučiti na pamet, hkrati pa še z mimiko igrati veselje, žalost in smrt. Zato ne čudi, da je muzikal Veronika Deseniška popularen muzikal, ki je in seveda še bo privabljal množice gledalcev.