Uspešno sodelovanje učencev OŠ Roje v projektu »Spodbujamo prijateljstvo«
Natečaj Spodbujamo prijateljstvo je del širšega programa Šola sobivanja, ki združuje različne projekte z različnih področij trajnostnega razvoja. Organizator natečaja je Sobivanje – društvo za trajnostni razvoj, partner natečaja družba BTC.
Tudi letos je bil namen natečaja spodbuditi otroke k pozitivnemu razmišljanju o prijateljstvu in razvijanju dobrih odnosov z vrstniki. Do marca 2017 smo tako ustvarjali likovne izdelke. Naredili smo večbarvne lutke, ki predstavljajo različne rase, narodnosti …, simbolizirajo pa tudi posebne potrebne (oblikovali smo eno lutko brez roke). Na plakat smo nalepili tudi fotografije poteka ustvarjanja ter zapisali, s kakšnimi dejavnostmi spodbujamo prijateljstvo med nami. V petek, 14. 4. 2017, smo se v Ljubljani v City teatru v Btc mestu udeležili zadnjega od treh zaključnih dogodkov projekta Spodbujamo prijateljstvo, pri katerem je sodelovalo kar 11 260 otrok iz 172 šol in vrtcev iz vse Slovenije.
Najprej smo si ogledali razstavo izdelkov. Nato smo si na prireditvi ogledali nastope sodelujočih otrok in učencev. Nagovorila sta nas tudi predsednica društva za trajnostni razvoj Sobivanje, ga. Nada Pavšer, in predstavnik družbe BTC, član uprave in direktor za trženje in marketing, mag. Damjan Kralj.
Po nastopih so predstavniki BTC in Društva Sobivanje razglasili zmagovalce natečaja oz. izbrali tri najboljše kreativne izdelke med šolami in vrtci in jim podelili nagrade. Zasedli smo 3. mesto v kategoriji šol (v regiji, kamor so bile vključene Osrednjeslovenska, Primorska, Gorenjska in Zasavska regija) in prejeli priznanje in paket družabnih iger za cel razred. Izvedeli smo tudi, da bodo izdelki razstavljeni v dvorani A ljubljanskega BTC Citya do 25. 5. 2017.
Učenci so se na prireditvi radi družili z vrstniki, zlasti z učenci iz višjih razredov. Nasmejani, sproščeni in dobre volje so poslušali nastope in govore. Zato si bomo še naprej prizadevali spodbujati prijateljstvo ne le v razredu, ampak tudi med učenci iz različnih šol.