Robert Hrovat: »Trola« do Domžal, Ihana, Vira in Doba
Ljubljanski potniški promet (LPP) v Občino Domžale
Občina Domžale se že vrsto let sooča s pomanjkljivo dostopnostjo do slovenske prestolnice, zato je na današnji novinarski konferenci kandidat za župana Občine Domžale Robert Hrovat predstavil koncept uvedbe novih linij mestnega prometa LPP do Ihana, Domžal, Vira in Doba.
Naraščujoča dnevna migracija občanov in občank občine Domžale, kar 7000 ljudi dnevno, visokih stroškov uporabe osebnih vozil in medkrajevnega potniškega prometa, so le nekateri izmed razlogov, zakaj se je kandidat za župana Robert Hrovat zavezal, da pripelje LPP v občino Domžale. Ob tem je Robert Hrovat poudaril: "Napočil je čas, da izvedemo projekt, za katerega se že nekaj časa zavzemam, saj bo prinesel občini Domžale izjemno dodano vrednost. Pogovore sem že opravil z direktorjem LPP Petrom Horvatom, ki naš predlog pozdravlja in podpira. Prav tako smo se že dogovorili, na kakšen način bodo LPP linije organizirane."
Načrt LPP linij – do centra Ljubljane
LPP bo, v primeru zmage kandidata za župana Roberta Hrovata, uvedel novo linijo 12D, s pričetkom v centru Ljubljane, nadaljevala se bo po Šmartinski cesti v Ljubljani, preko Šentjakoba do Domžal, nato Vira ter Količevega, kjer bo pri CPV obračališče in Doba, kjer bo končno obračališče. Druga linija pa bo podaljšanje linije Beričevo in se bo nadaljevala proti Ihanu ter krožno nazaj preko Domžal, Šentjakoba in ponovno proti centeru Ljubljane. S tem konceptom bi zajeli večino Občine Domžale, prav tako je že urejen tudi vozni red – frekventnost na 15 minut, medtem ko je zadnja vožnja iz Ljubljane načrtovana po polnoči.
Kandidat za župana Robi Hrovat pravi, da si želi, da bi ta projekt zaživel in verjame, da se lahko vse potrebno uredi v roku enega leta.
Prednosti uvedbe novih linij
Z uvedbo novih LPP linij ocenjujejo, da se bo zmanjšala uporaba osebnih vozil, povečalo se bo število prihodov in odhodov občank in občanov občine Domžale ter izboljšala kakovost javnega prevoza. Prav tako bodo uvedli kartico Urbana, ki bo potnikom omogočala brezplačno prestopanje na druge linije LPP v 90 minutah. Tečejo tudi pogovori o uvedbi integrirane vozovnice, v katero bi vključili Slovenske železnice, medkrajvne prevoze (Kam-Bus) in LPP. Po besedah Roberta Hrovata so bodo zgledovali po že vzpostavljenih LPP linijah v Škofljici, Vodicah, Polhovem Gradcu, Igu, Grosuplju in Brezovici, kjer se je število potnikov povečalo kar za 50 odstotkov.
Ureditev v roku enega leta
Robert Hrovat pravi, da je ta trenutek edino kar potrebujejo želja in volja občanov ter očank občine Domžale. Nato šele Občine Domžale in občinske uprave, ki bo kot pravi, če postane župan, izvajala nove in drzne projekte s prav posebnim pospeškom. "Želim si, da bi ta projekt zaživel in verjamem, da lahko vse potrebno uredimo v roku enega leta," je še poudaril.
Naročnik prispevka: SDS