Dr. Noah Charney: Marketinške strategije v Sloveniji

Dr. Noah Charney: Marketinške strategije v Sloveniji – Kako postati in ostati prepoznaven ter uspešen. V ciklu Slovenologija dr. Noaha Charneya je v Knjižnici Domžale v torek, 17. 10. 2017 potekal zanimiv pogovor na temo marketinga v Sloveniji in po svetu. Marketing predstavlja vez med produktom, filozofijo blagovne znamke in kupci.

Se kdaj sprašujete, zakaj eno podjetje ali izdelek doseže velik uspeh, drugi pa ostanejo neopaženi? Katere marketinške strategije so uspešne v Sloveniji in katere v svetu? Na ta vprašanja bosta poskušala odgovoriti Nina Gaspari in Božidar Novak, ki sta vodilna PR-specialista. Vas zanima, kako se vrtijo kolesja marketinga in odnosov z javnostmi? Dr. Noah Charney je z gostoma odkrival skrivnosti marketinških strategij.

V vsakem podjetju ali pa kje drugje, tudi na kmetiji igra marketing zagotovo eno ključnih vlog. Predstavlja pomembno vez med produktom, filozofijo blagovne znamke in kupci. Da bi bili v tem uspešni, mora biti marketing tako vsebinsko, kot kadrovsko prepleten s prodajno ekipo, partnerjem in procesi družbe. Uspešnost prodaje je posledica številnih dejavnikov. Težko je narisati ločnico med posameznimi aktivnostmi in njihovim dejanskim vplivom. Zagotovo pa se da prav zaradi drugačnega načina dela in vsebin spremenil pogled na blagovno znamko, s tem se poveča zanimanje za modele in tudi prodaja. Dobra ekipa, strateški načrt, uvedba letnega planiranja in tekoče spremljanje uspešnosti posameznih akcij je le nekaj pomembnih dejavnikov, ki preoblikujejo poslovanje. Za izgradnjo učinkovitega poslovnega modela mora podjetje določiti segmente uporabnikov, ki jih nagovarja s svojim produktom. Marketing temelji na točnem poznavanju uporabnikovih značilnosti, potreb, problemov, želja, pričakovanj in ciljev. V marketingu je najboljše k vsakemu odjemalcu pristopiti osebno in ga nagovoriti tako, da zadenemo njegove želje, potrebe in pričakovanja, produkt pa jim predstavimo tako, da jih razbremenimo strahu, da rešitev, ki jo ponuja naše podjetje, ne prinaša motnje za obstoječ način dela…
 

Avtor: Miro Pivar; Foto in video: Simona Pivar
Tagi