Domžalski kipar Jurij Smole avtor skulpture Krkine deklice z rastočo knjigo

Krka v letošnjem letu praznuje 65 let svojega obstoja, v teh letih pa so po besedah predsednika uprave in generalnega direktorja Krke Jožeta Colariča generacije inovativnih in ustvarjalnih sodelavcev Krki omogočile zrasti v eno najuspešnejših generičnih farmacevtskih podjetij. Jubileju so se poklonili z odkritjem skulpture Krkine deklice z rastočo knjigo, ki so jo umestili pred najsodobnejšo tovarno trdih farmacevtskih izdelkov Notol v Novem mesu.

Skulpturo Krkine deklice z rastočo knjigo, ki simbolizira Krko in njene ljudi – strokovnjake, je iz hotoveljskega kamna izdelal domžalski akademski kipar doc. mag. Jurij Smole, ki je dejal, da so prav Krkini sodelavci v resnici knjiga, ki se piše in raste. Tako kot Rastoča knjiga tudi Krkina rast temelji na prepričanju, da sta ključna znanje in delo.

Kot je v svojem nagovoru povedal dr. Janez Gabrijelčič, idejni oče in član upravnega odbora društva Rastoča knjiga: »Deklica samozavestno in ponosno zre v prihodnost. To svojo držo veže na knjigo, ki jo drži v naročju, s katero bo nenehno rasla. Skuša nam namreč v simbolno dejavni obliki prikazati vsebino in cilje po nenehnem bogatenju znanja na vseh ravneh.« Krkino stremljenje k znanju, je izpostavil tudi predsednik SAZU, prof. dr. Tadej Bajd, ki je poudaril, da Krka znanosti že od ustanovitve namenja posebno pozornost.

Krkina deklica z rastočo knjigo.

Krka je iz majhnega laboratorija zrasla v veliko mednarodno podjetje. Število zaposlenih se je z leti nenehno povečevalo – od prve peščice v majhnem laboratoriju do današnjih več kot 12.500 sodelavcev, razpršenih v več kot 45 podjetjih in predstavništvih na različnih koncih sveta. Skulptura Krkine deklice z rastočo knjigo, ki sta jo na slovesnosti odkrila Krkina mlada, uspešna doktorja znanosti Saša Rožman in Ervin Šinkovec, simbolizira Krko in njene ljudi – strokovnjake, ki s svojim znanjem, zavzetostjo, vztrajnostjo in predanim delom vseskozi stremijo k rasti, razvoju podjetja in k odličnosti.

Miha Ulčar; Foto: Andrej Križ

Tagi