Že 2. #LinkedInLocal dogodek Domžale Kamnik: “Anglež iz Kamnika in Šved iz Domžal”

Po prvem uspešnem dogodku #LinkedInLocal Domžale Kamnik v aprilu, kjer je beseda tekla o tem, kako premagati »tremo« v digitalnem svetu, organizatorji pripravljajo že majski dogodek, ki bo tokrat potekal v Kamniku. Na dogodku Linkedln Local Domžale Kamnik bodo klepetali z Bojem Karlssonom, glavnim direktorjem skupine Arriva za Slovenijo in Jonom Butterfieldom, ustanoviteljem različnih podjetij tako v Evropi kot v Ameriki.

2. #LinkedlnLokcal Domžale Kamnik, bo potekal, v četrtek, 16. maja 2019, ob 18. uri v ob 18. uri v prostorih KIKštarter v Kamniku. Uvodni del dogodka bo potekal v angleškem jeziku. Pridite tudi, če ne znate dobro angleško, ker je glavni namen druženje in spoznavanje novih ljudi!

Udeležba je brezplačna. Zaradi omejenega števila udeležencev, ki jih lahko sprejmemo, pa so prijave obvezne. Prijavite se lahko na povezavi tukaj.

Utrinki s prvega dogodka LinkedInLocal Domžale Kamnik. (Foto: Marko Delbello Ocepek)

Bo živi v Domžalah, Jon pa v Kamniku

Bo Karlsson dela že več kot 20 let na področju avtobusnega transporta. Začel je na Švedskem podjetju Veolia Transport. V 2006 je postal odgovoren za Slovenijo, Hrvaško in kasneje tudi Srbijo. Nato je tri leta upravljal isto območje tudi za podjetje Arriva. V zadnjih treh in pol letih je podjetje Arriva Slovenija pod njegovim vodstvom zraslo v največje podjetje za avtobusne prevoze v Sloveniji. V 2015 se je iz centra Ljubljane preselil v Domžale, kjer s svojo ženo in psom uživa na podeželju in miru Kamniške Bistrice. Rad vrtnari, potuje in igra golf.

Jon Butterfield je v zadnjih 15 letih soustanovil in prodal več podjetij, med drugim tudi GetSocial, Nizozemsko tehnološko podjetje, ki razvija orodja za rast za mobilne igre. Oblačni Den Haag je 2015 zamenjal za Kamnik, kjer živi z družino. Jon je v osnovi inženir in dizajner, vendar osredotočen na rast, produkt in marketing. Jon rad svetuje zagonskim podjetjem in je angelski investitor. Je navdušen igralec hokeja, motorist in ljubitelj hribov. Ko smo ga povabili za gosta, smo ugotovili da je najbolje da se nam pridruži kot gostitelj za LinkedInLocal.

Utrinki s prvega dogodka LinkedInLocal Domžale Kamnik. (Foto: Marko Delbello Ocepek)

Kako smo se imeli na prvem LinkedInLocal Domžale Kamnik

Na našem prvem dogodku smo govorili kako premagaš tremo v digitalnem svetu, saj grajenje osebne znamke postaja neobhodno za iskanje zaposlitve, pridobivanje novega posla, mreženje in prodajo. Kaj sta povedala Meta Grošelj, trenerka javnega nastopanja in Marko Javornik, razvojni inženir programske opreme, si lahko ogledate v video prispevku dogodka. Prav tako vam gostitelji razložijo, zakaj so se odločili organizirati LinkedIn Local prav za Domžale in Kamnik.

Zakaj #LinkedInLocal #DomzaleKamnik?

Namen #LinkedInLocal #LocalX dogodkov je ustvarjanje raznolikih povezav, neformalnih srečanj in mreženj med lokalnimi člani LinkedIn-a, ki se drugače ne bi srečali. Še posebej bi radi spoznali tiste, ki ne znajo slovensko in živijo v tej regiji. Gibanje #LinkedInLocal #LocalX se je začelo s 4 ljudmi v 4 mestih v 2017 in zdaj vključuje 500 mest v 80 državah po svetu.

#LocalDomzaleKamnik

Komentarji uporabnikov
Tagi