Nasveti za zdravo hujšanje v hladnejših dneh

V zimskih mesecih se nam zdi, da je zima pravzaprav idealen čas, ko bi lahko storili nekaj zase in morda preoblikovali svoje telo in do poletja izgubili nekaj odvečnih kilogramov. Vemo, da nizke zimske temperature spodbudijo maščobne zaloge v telesu tako, da telo samo »kuri kalorije«. Še več kalorij pa porabimo takrat, kadar nas zebe. Če nas trese od mraza, to pomeni, da naše telo težko uravnava telesno temperaturo in za to potrebuje več kalorij. Ker pa zgolj nizke temperature ne bodo dovolj, da bi lahko telo preprosto porabilo kar vse odvečne dnevne kalorije, ki smo jih vanj vnesli s hrano ali so se nam v obliki maščobnih zalog nabrale v preteklih letih, je za zdravo hujšanje ključno, da v svoj vsakodnevni ritem vključimo tudi redno gibanje. Gibanje je namreč najbolj naraven in najbolj zdrav način, s katerim lahko telo porabi več kalorij, hkrati krepi mišično maso in zagotavlja oblikovanje lepe postave.

Tudi hrana je ključnega pomena, če želite pozimi shujšati

Hrana, ki si jo pripravljamo pozimi, je že sama po sebi zelo različna od obrokov, po katerih posegamo in jih imamo na svojem jedilniku v poletnih mesecih. Poleti nam je vroče, zato prisegamo na solate, sadje in na lahko, razmeroma zdravo hrano, medtem ko pozimi radi posežemo po močnejši hrani. V zimskem času so priljubljene jedi na žlico: z veseljem bomo pojedli ješprenj s prekajenim mesom, pa kakšen slasten golaž s kruhovim štrukljem, krompirjem ali polento. Tudi domačih krvavic ali pečenic s kislim zeljem ali repo se pozimi ne bomo branili. V slast nam bo šla tudi mastna, hrustljava svinjska pečenka, pa ocvirki, šunka in suhe domače salame. Ko se mrazu pridruži še praznični čas, pa vsi, brez izjeme, posežemo še po slastni orehovi potici, dišečih babičinih keksih, rogljičkih in drugih slaščicah, ki se jim nikakor ne moremo upreti. Na naše telo pa se s takšno hrano nalagajo dodatne maščobne obloge in namesto da bi čez zimo izgubili kakšen kilogram, se ti ponavadi še dodatno nakopičijo.

Zdrav zimski obrok

Zdravo hujšanje pozimi se začne z zdravo hrano. V zimskih mesecih, ko se temperature spustijo pod ledišče, nam bo naše telo zelo hvaležno, če mu bomo privoščili toplo juho, zelenjavno enolončnico, lahko mineštro in druge nemastne tople jedi. Zelo dobrodošli bodo tudi topli napitki, kot je čaj ali kozarec toplega mleka. Posezite po hrani, ki je bogata z vitamini skupine B, z minerali, beljakovinami in vlakninami. Ta hrana namreč krepi imunski sistem, pospešuje prebavo in vas hkrati tudi nasiti.

Ne pozabite na sveže vitamine tudi pozimi!

Privoščite si eno granatno jabolko na dan. Sadež ne vsebuje holesterola in nasičenih maščob, vsebuje pa veliko zdravih vlaknin. Učinkovito uravnava prebavo in hkrati ustvarja občutek sitosti. Namesto sladkorja uporabite med. Med je sicer slajši kot sladkor, ga pa zaradi tega potrebujete manj. Ljudje, ki zjutraj na tešče pojedo žličko medu, nevtralizirajo svojo željo po sladkem, zato čez dan zaužijejo celo do 60 % manj sladkih jedi. Prav tako pa med vsebuje celo vrsto antioksidantov, ki učinkovito varujejo imunski sistem, saj ima močne protivnetne lastnosti. V zimskih mesecih je med zagotovo najboljši naravni zaščitnik splošnega zdravja. Rdeča pomaranča je sadež, ki poleg obilice antioksidantov, vitamina C in flavonoidov vsebuje tudi antociane, ki dokazano pripomorejo k izgubi telesne teže. Privoščite si sok rdeče pomaranče vsaj trikrat tedensko. V dnevne obroke vključite čim več stročnic in belega mesa.

Za zdravo hujšanje pozimi ne pozabite na redno telesno vadbo

Slabo vreme in mraz nam pozimi pogosto vzameta motivacijo za aktivnosti na prostem, vendar pa so zimske aktivnosti lahko zabavne in hkrati zelo koristne! Če niste športen tip človeka, se po vsakem obroku vsaj sprehodite. Kadar hodite po snegu, se učinek vašega sprehoda podvoji! In ne boste verjeli: v pičle pol ure aktivnega kepanja se boste mimogrede znebili 170 kalorij, v eni sami uri sankanja pa jih boste porabili okrog 470. Če kljub temu niste privrženci aktivnosti na mrazu, vabljeni v enega od centrov Linea Snella, kjer lahko preizkusite katero od terapij Thermobike, Thermoslim ali Bodywarm, pri katerih boste izvajali različne vadbe pri visokih temperaturah in dodobra ogreli svoje telo. Tako pri nizkih kot tudi pri visokih temperaturah telo porablja več kalorij. Ko se telo prilagaja na oba temperaturna ekstrema, se prebudi in pospeši tudi presnova, ob čemer bodo vsi vaši napori vidni še hitreje.

Naročnik oglasa: Linea Snella

Komentarji uporabnikov
Tagi