Kako premagaš “tremo” v digitalnem svetu

Grajenje osebne znamke v digitalnem svetu postaja neobhodno za iskanje zaposlitve, pridobivanje novega posla, mreženje in prodajo. Z Meto Grošelj, trenerko javnega nastopanja in Markom Javornikom, razvojnim inženirjem programske opreme, bomo spregovorili ali imamo Slovenci težave ali tremo s pojavljanjem v digitalnem svetu v primerjavi z ostalimi narodi, kakšne so dobre prakse pri nas in v tujini in zakaj postaja urejen LinkedIn profil enako pomemben statusni simbol kot avto, ki ga vozimo.

Dobimo se v četrtek, 18. aprila 2019, ob 18 uri v prostorih Coworking Pisarna tovarna (Cesta talcev 8, Domžale)

Udeležba je brezplačna. Zaradi omejenega števila udeležencev, ki jih lahko sprejmemo, pa so prijave obvezne.

O GOSTIH

Meta Grošelj je pisateljica, predavateljica, trenerka in coachinja. Njena prva knjiga FOKUS govori o problemu upravljanja s pozornostjo v današnji družbi pametne tehnologije. Trenutno se intenzivno ukvarja s področjem javnega nastopanja – sodeluje s podjetji, korpo timi in samostojnimi specialisti -, ki jih zanimajo treningi javnega nastopanja in bi radi pri sebi “razbili” tremo pred javnim izpostavljanjem – kajti piše novo knjigo z delovnim naslovom TREMA, v kateri povezuje marketing v času osebnih blagovnih znamk s pregovornim strahom pred javnim izpostavljanjem v dobi družabnih omrežij. Domžalčanka, po duši umetnica, ki pravi, da Slovenci ne rabimo slik na stenah, kajti razgledi na našo naravo so zares neverjetni. Z družino živi v Dobu.

Marko Javornik je glavni direktor Voyego by Comtrade, programskega tehnološkega podjetja, ki se osredotoča na digitalizacijo transporta in potovanj. Za tuje globalne naročnike dela več kot 20 let, trenutno pa vodi partnerstva s ključnimi strankami kot sta Ryanair in Daimler. 2014 je ustanovil Digitalni transportni laboratorij (Digital Transportation Lab) – enega izmed vodilnih strokovnih centrov za nove tehnologije in poslovne modele v transportu. Od 2016 predseduje delovni skupini “Upravljanje in poslovni modeli” v okviru organizacije Mobility as a Service Alliance. Kot ključni govorec in moderator se udeležuje strokovnih dogodkov po celem svetu od Kitajske do Španije. Od 2011 je doma v Domžalah, kamor je prispel iz Ljubljane, z vmesno postajo v Trzinu.

O GOSTITELJIH

Jasna Klemenc – Jasna se več kot 20 let ukvarja z lansiranjem produktov na trg. Vedno jo zanima preveč stvari. Poleg jadranja in hoje v hribe rada poklepeta tudi kako se učinkovito predstaviš v digitalnem svetu. Kreativno-kulturne industrije so ji zelo blizu, saj se je na svoji zadnji zaposlitvi poglobljeno ukvarjala prav s svobodnimi poklici. V Domžale se je preselila pred 6 leti. Po zaključku intenzivnega obdobja v startup podjetjih, je ugotovila, da lokalno ni spoznala veliko novih ljudi, razen staršev na dogodkih v vrtcu in šoli.

Petra Arnež – Petra je več kot 10 let odgovorna za interno komuniciranje v mednarodnem tehnološkem podjetju Comtrade. Lani je bila top finalistka izbora Poslovna sekretarka/Tajnica leta. Letos marca je ustanovila Klub poslovne odličnosti Domžal in okolice z namenom lokalnega povezovanja poslovnih žensk. Petra bi rada to energijo, ki jo leta ustvarja v službi, prenesla na lokalno raven. Njena strast je ples in občasna vožnja z motorjem. Od rojstva je zaljubljena v Domžale, kjer je njen dom.

Jon Butterfield – Jon je v zadnjih 15 letih soustanovil in prodal več podjetij, med drugim tudi GetSocial, Nizozemsko tehnološko podjetje, ki razvija orodja za rast za mobilne igre. Oblačni Den Haag je zamenjal za Kamnik, kjer od 2015 živi z družino. Jon rad svetuje zagonskim podjetjem in je angelski investitor. Jon je v osnovi inženir in dizajner, vendar osredotočen na rast, produkt in marketing. Je navdušen igralec hokeja, motorist in ljubitelj hribov.

Zakaj #LinkedInLocal #DomzaleKamnik?

Namen #LinkedInLocal #LocalX dogodkov je ustvarjanje raznolikih povezav, neformalnih srečanj in mreženj med lokalnimi člani LinkedIn-a, ki se drugače ne bi srečali. Še posebej bi radi spoznali tiste, ki ne znajo slovensko, zato bo naslednji dogodek potekal v angleškem jeziku. In seveda vabljeni tudi iz sosednjih občin!

Gibanje #LinkedInLocal #LocalX se je začelo s 4 ljudmi v 4 mestih v 2017 in zdaj vključuje 500 mest v 80 državah po svetu. Prvi LinkedInLocal v Sloveniji je #LinkedInLocalLjubljana, ki organizira že tretje srečanje 30.5. 2019.

#LocalDomzaleKamnik

 

Komentarji uporabnikov
Tagi