Dobre Novice

Zadnjič sem nekje prebral, da v današnjem času človek v štirinajstih dnevih pridobi toliko informacij, kot jih je v srednjem veku pridobil človek v vsem svojem življenju. Razvoj novih tehnologij v zadnjih stotih letih je prinesel vedno nove in nove oblike pridobivanja in širjenja informacij. V zadnjih letih je vodilno vlogo pri tem dobil internet, saj lahko preko njega kjerkoli in kadarkoli pridobiš kakršno koli informacijo.

Glavno vlogo pri informiranju ljudi imajo televizije, radiji, tiskani mediji ter novičarski spletni portali. Mediji so dandanes tako intenzivno prisotni v našem svetu, da je od tega odvisno, kako se počutimo, koliko upamo, koliko energije za pozitivno delovanje je v našem okolju.

Ker so naša človeška dejanja dobra in slaba, so takšne tudi novice. Vendar pa, če človek pozorno spremlja dnevna televizijska in radijska poročila ter prebira dnevno časopisje, hitro ugotovi, da so novice v pretežni meri slabe, ki v gledalca ali bralca vnašajo strah, nemir in posledično v slabo voljo. Pa vendar, če po drugi strani pogledamo, koliko je dobrih dejanj, tako doma, kot po svetu, pa le ta pogosto ne najdejo svojega mesta v poročilih ali dnevnem časopisju.

Zakaj dobre novice, tako malokrat najdejo mesto pri gledalcih, poslušalcih ali bralcih? Odgovori so različni. Eden je marketinške narave, saj se slabe in škandalozne novice dobro tržijo, torej so gledane in želene pri ljudeh. Drugi odgovor, pa gre iskati v strategiji posrednega nastopanja, ki se jo poslužuje politika. Kako oblast, pa naj bo domača ali tuja, ne glede na barvo, najlažje obvladuje ljudi? Tako, da jih ustrahuje, da preko različnih kanalov v ljudi vnaša nemir in strah. In slabe novice vsekakor to delajo, pa če se tega zavedamo ali ne.

Naša novinarska ekipa bo ažurno skrbela, da bodo dobra dela, ki jih v naši občini ne manjka, našle mesto na novem spletnem portalu www.domzalec.si.

Avtor: Miha Ulčar, odgovorni urednik
Tagi